Skocz do zawartości

F11 m550d nie równa praca na zimnym


Radekmat1

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam problem z którym nie mogę sobie poradzić od 3 miesięcy, mianowicie m550d czyli n57 na 3 turbinach, auto po nocy postoju odpala od strzała i chodzi prawidło, po ok.5-7 sekundach zaczyna świrować i nie równo pracuje przez ok. 30 sekund, po czym pracuje znowu wzorowo i już nie ma problemu do końca dnia. Następnego dnia znowu to samo. Komputer nie wykazuje błędów, wtryski sprawdzone, świece, egr również. Problem jest tylko po odpaleniu załkowicie zimnego silnika, obroty wahają się o ok.100-200. Czy ktoś ma jakiś pomyśł? Z góry dziękuję
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kompresje na cylindrach... Obstawiam że któryś tłok nie domaga albo co gorsza "uszkodzony" cylinder?

To sprawdzenie powie Tobie w jakiej kondycji masz silnik, co niekoniecznie komputer pokaże...

Oczywiście są to tylko moje przypuszczenia i najlepiej pogadaj z dobrym mechanikiem w uznanym warsztacie zajmującym się BMW.

Bardzo fajny silnik ale również bardzo problematyczny. A każde zaniedbanie niesie za sobą jeszcze większe konsekwencje również finansowe.

Jak kraść to miliony...jak jeździć to BMW!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Jeżeli nie dorosłeś do tego, że system EGR to zło konieczne pomagające silnikowi szybciej odejść, to Twoja sprawa. Ja nie pozwole aby jakikolwiek z moich diesli zjadał własne spaliny i syfił sobie dolot. Każdy robi jak uważa. Więc nazywaj to sobie jak chcesz... Podam Ci przykład: F30 z wyłączonym EGRem tuż po wyjechaniu z salonu nalatało ponad 600tys km bez najnmniejszych problemów z kolektorem ssącym, klapami, DPFem, zjadaniem płynu i pożarem....Dolot bez grama sadzy jak i głowica po stronie ssącej. Nie zamierzam brnąć dalej w dyskusje z Tobą, więc daruj sobie kolejne komentarze nie wnoszące nic do tematu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Doroslem juz dawno, wiekowo oraz wiekowo technicznie, bez takich tu. Ty mozesz sobie nazywac to jak chcesz, dla mnie to druciarstwo, dodatkowo, nie legalne i pogarszajace prace zimnego silnika. Podam ci przyklad: f30 z egr itp itd 500tys,kolektor z lekkim osadem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.