Skocz do zawartości

Radekmat1

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 M550d

Osiągnięcia Radekmat1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Hej hej tak jak kolega wspomniał, winowajcą był zawór egr. Wymieniłem w ciemno i się udało, mam wrażenie, że auto też lepiej się zbiera. Zawór 450zł borgwarner czy jakoś tak. Pozdo
  2. Nie ubywa, wszystko jest w normie. Może faktycznie coś egr szwankuje, jeszcze słyszałem,że świece jak są w gorszej kondycji też są takie objawy. Sprawdzę jedno i drugie j dam znać. Dzięki
  3. Przesyłam link do filmu jak to wygląda:
  4. Kompresja była sprawdzona, zapomniałem dodać, ale dzięki za podpowiedź. Ponadto nowy kolektor z klapami. Nie mam już do tego mocy i mechanicy też rozkładają ręce, a metodą wymiany wszystkiego bez diagnozy to też nLie tędy droga :(
  5. Cześć, mam problem z którym nie mogę sobie poradzić od 3 miesięcy, mianowicie m550d czyli n57 na 3 turbinach, auto po nocy postoju odpala od strzała i chodzi prawidło, po ok.5-7 sekundach zaczyna świrować i nie równo pracuje przez ok. 30 sekund, po czym pracuje znowu wzorowo i już nie ma problemu do końca dnia. Następnego dnia znowu to samo. Komputer nie wykazuje błędów, wtryski sprawdzone, świece, egr również. Problem jest tylko po odpaleniu załkowicie zimnego silnika, obroty wahają się o ok.100-200. Czy ktoś ma jakiś pomyśł? Z góry dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.