Skocz do zawartości

525d pompa w baku - wymiana


Fuser

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Wygląda na to, że chcesz zrobić doktorat z pompy zbiornikowej. Na podstawie wieloletnich obserwacji właścicieli E39 gaśnięcie silnika w momencie gdy wskazówka pokazuje około 15L jest powodem uszkodzonej pompy w baku. Pompę się wymienia i wszystko wraca do normy. Ponieważ u mnie na razie działa więc stwierdziłem, że tego nie ruszam i zostaje jak jest.

 

Czy może lewy pływak nie działa?

Zatankuj do pełna. Wtedy oba wskazania powinny być równe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaśnięcie silnika w momencie gdy wskazówka pokazuje około 15L jest powodem uszkodzonej pompy w baku.


Zgadza się, ale mi się wydaje że akurat skończyło mi się paliwo. Tzn miałem go już na dnie i na rondzie pompa już zassała powietrze. Ale jak stanąłem, włączyłem zapłon i chodziła progowa, to było wyraźnie słychać jak raz po raz chrobota powietrze . Pokręciłem dłużej, silnik odpalił i rura na CPN. Po dodaniu , chodziła normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A lewy pływak coś tam działa. Mam 12l ropy. Dziś rano włączyłem test ilości paliwa. Na włączonym zapłonie (podczas pracy pompy progowej) lewy pokazywał jakieś małe wartości ok 2 do 4l A prawy ok 8. . Wydaje mi się że paliwo które idzie z przelewów. Po uruchomieniu silnika, w prawym wzrosło a w lewym spadło na 0. Czyli coś tam pracuje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wyciagnalem plywak ze strony kierowcy i byl przyblokowany wezem przelewajacym i dlatego wskazywalo mi caly czas 8.3 po lewej stronie...

Po wsadzeniu jeszcze raz pokazywalo ok 0l a w prawym 3.5 litra, dzisiaj jak wsiadlem rano wszystko paliwo bylo w lewym okolo 3litrow po odpaleniu auta nie przelewalo na prawy pojechalem na stacje wlalem z ciekawosci 4 litry i te 4 litry wlalo na prawy zbiornik. Jak pojechalem dalej zaczelo przelewac z lewego do prawego az w koncu w lewym mialem 0 a wprawym reszte... Zatankowalem do pelna i bede obserwowal co sie bedzie dzialo.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wyciagnalem plywak ze strony kierowcy i byl przyblokowany wezem przelewajacym i dlatego wskazywalo mi caly czas 8.3 po lewej stronie...

Po wsadzeniu jeszcze raz pokazywalo ok 0l a w prawym 3.5 litra, dzisiaj jak wsiadlem rano wszystko paliwo bylo w lewym okolo 3litrow po odpaleniu auta nie przelewalo na prawy pojechalem na stacje wlalem z ciekawosci 4 litry i te 4 litry wlalo na prawy zbiornik. Jak pojechalem dalej zaczelo przelewac z lewego do prawego az w koncu w lewym mialem 0 a wprawym reszte... Zatankowalem do pelna i bede obserwowal co sie bedzie dzialo.

Pozdrawiam

O to już będziemy coś wiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie to co zauwazylem to rano przed odpaleniem auta paliwo jest rozlane mniej wiecej po rowno a po odpaleniu przelewa z za kierowcy do pasazera...

Jako ze zalalem do pelna i jutro wybieram sie w mala trase nad Soline to ubedzie troszke paliwa i zobacze czy bedzie ok.

A moze ktos sprawdzic przed odpaleniem jak jest rozmieszczone u Was w zbiorniku paliwo tzn ile w lewym ile w prawym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie to co zauwazylem to rano przed odpaleniem auta paliwo jest rozlane mniej wiecej po rowno a po odpaleniu przelewa z za kierowcy do pasazera...

Jako ze zalalem do pelna i jutro wybieram sie w mala trase nad Soline to ubedzie troszke paliwa i zobacze czy bedzie ok.

A moze ktos sprawdzic przed odpaleniem jak jest rozmieszczone u Was w zbiorniku paliwo tzn ile w lewym ile w prawym ?

U mnie jak mam mało paliwa , rano jest trochę w lewym i trochę w prawym. Po odpaleniu w lewym spada niemal do zera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Można wymienić te przewody bez kanału ? Na Alledrogo znalazłem miedziane, zarobione końcówki, zasilajacy i powrotny w cenie 88 zł.

Bez kanału może być ciężko. One z tyłu skręcają w górę i jakieś 5-10cm wyżej łączą się z przewodami gumowymi. Z kanału masz wszystko czarne na białym. Możesz jeszcze podnieść bok auta, zabezpieczyć i wpełznąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Te sztywne przewody na obu końcach są połączone z gumowymi wężami ? Nie ma nakręcanych końcówek jak w przewodach hamulcowych ? Jeśli tak to faktycznie rurka na metry będzie tańsza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te sztywne przewody na obu końcach są połączone z gumowymi wężami ? Nie ma nakręcanych końcówek jak w przewodach hamulcowych ? Jeśli tak to faktycznie rurka na metry będzie tańsza.

Właśnie sam się dziwłem po co te gwinty. Rurka od strony pompy i od baku wchodzi w gumowy przewód i są opaski zaciskowe. Osobiście u siebie patrzyłem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wygląda, że tak ma być. Może na aukcji jest tylko zdjęcie poglądowe. Właściwie to można za 40 zł kupić zestaw do zarabiania przewodów hamulcowych i zrobić eleganckie spęcznienia z obu stron, żeby wężyk się nie zsuwał. Potrzebny też obcinak do rurek. Kwestia jeszcze jakiej grubości są ścianki w tej rurce, bo z tego co znalazłem to sprzedają od 0,8 do 1,0 mm.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda, że tak ma być. Może na aukcji jest tylko zdjęcie poglądowe. Właściwie to można za 40 zł kupić zestaw do zarabiania przewodów hamulcowych i zrobić eleganckie spęcznienia z obu stron, żeby wężyk się nie zsuwał. Potrzebny też obcinak do rurek. Kwestia jeszcze jakiej grubości są ścianki w tej rurce, bo z tego co znalazłem to sprzedają od 0,8 do 1,0 mm.

Te co zamówiłem rzekomo mają ścianki 1mm. Czyli do instalacji z wysokim ciśnieniem. Licząc średnicę zewnętrzną 8mm i odejmując dwie ścianki po 1mm każda wyjdzie przepływ o średnicy 6mm. Zmierzę czy faktycznie tak jest jak tylko paczka przyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.