Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Pacjent to e46 316ti z 2002 roku. silnik 1.8 benzyna.

Usterce uległy zegary, po wymianie na używane z tego samego modelu. świecą się na żółto kontrolki od ręcznego i kontroli trakcji.

Nie działa kontrola trakcji oraz przycisk bc. abs działa poprawnie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Licznik kodowałeś czy tylko przerzuciłeś? Zmieniłeś w nim VIN i FA (ZCS)?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najprościej przelutować pamięć ze starego licznika do nowego. Nie masz problemu z przebiegiem i odchodzi kodowanie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Osobiście wolałbym nie dotykać się z lutownicą do licznika.

a przebieg nie stanowi problemu bo jest niemal identyczny jak ten z oryginalnych zegarów.

Mam kabel k+dcan

programy:

-inpa

-ncs

-NCS Dummy

Da rade coś tym zrobić??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najprostsze rozwiązanie to odczytać go NCSem i zobaczyć co ma zakodowane! Jeszcze lepiej odczytać stary i w nowym ustawić tak jak w starym było.


Najlepsze rozwiązanie jeśli HW i SW się zgadza to przelutowac eprom tak jak piotr520 podpowiada. Układ ma 8 nóżek możesz grzać pokolei i igłą unosić.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najprostsze rozwiązanie to odczytać go NCSem i zobaczyć co ma zakodowane! Jeszcze lepiej odczytać stary i w nowym ustawić tak jak w starym było.


Najlepsze rozwiązanie jeśli HW i SW się zgadza to przelutowac eprom tak jak piotr520 podpowiada. Układ ma 8 nóżek możesz grzać pokolei i igłą unosić.

Nie ma takiej potrzeby.


Trakcja świeci z powodu niezgodności VIN między LWS(lub ASC) a licznikiem. Kalibracja czujnika kąta skrętu przepisuje VIN z licznika i rozwiązuje to problem ;-)

Opublikowano
Najprostsze rozwiązanie to odczytać go NCSem i zobaczyć co ma zakodowane! Jeszcze lepiej odczytać stary i w nowym ustawić tak jak w starym było.


Najlepsze rozwiązanie jeśli HW i SW się zgadza to przelutowac eprom tak jak piotr520 podpowiada. Układ ma 8 nóżek możesz grzać pokolei i igłą unosić.

Nie ma takiej potrzeby.


Trakcja świeci z powodu niezgodności VIN między LWS(lub ASC) a licznikiem. Kalibracja czujnika kąta skrętu przepisuje VIN z licznika i rozwiązuje to problem ;-)

 


Dokładnie taka była przyczyna, dziś skalibrowałem czujnik kąta skrętu i wszystko działa.

Dzięki za pomoc. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.