Skocz do zawartości

"nowe"felgi zimowe z oponami-i nowy kłopot ;(


JACA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Trafiły mi się zimówki z 7 mm bieżnikiem225/60/r15,osadzone na alufelgach( :wink: zdeka wcześniej zarzekałem się w innym temacie,że więcej alu na zimę nie wstawię,ale samych opon nie szło kupić) identycznych jak w linku poniżej,lecz moje są srebrne:

 

http://www.allegro.pl/item133871291_bmw_7_e_32_5_e_34_alufelgi_zimowki_kola_felgi.html

 

Wraz z nowym nabytkiem pojawił się również problem,otóż oznaczenia na tych zimówkach są identyczne jak na moich letnich słoneczkach-7Jx15H2,a po przekroczeniu 80km/h pojawia się bicie :?: ,wróciłem z reklamacją,ponownie sprawdzono wyważenie-OK,zamieniłem przód z tyłem,i to samo,

na letnich "nic złego" nie było czuć podczad jazdy

 

co dziwne,bicie pojawia się na prostej-i to nie za każdym razem :?:

jadąc po łuku,zakręcie zanika :?:

 

opony napompowano do 2,3 bara

zastanawia mnie czy zimówki mogą nasilić jakąś usterkę zawieszenia,która była niewyczówalna na letnich :idea: :?:

 

Przyznam,że jeśli o sprawy kół,felg itp jestem zielony :mrgreen: i proszę o pilną pomoc-wszelkie sugestie---umówiłem się,że jeśli problemu nie rozwiążę to zwracam towar.---choć żal mi takich opon oddawać :mad2:

Edytowane przez JACA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może dokładnie sprawdzić stan opon, jeżeli felgi są prostę, a to napewno sprawdzono podczas wyważania, to może być tak że jedna z opon ma błąd lub uszkodzenie (np małe wybrzuszenie na bocznej części) co powoduje wibracje. Nieważne wtedy będzie w którym miejscu jest założona, bo itak przeniesie drgania na kierownicę. Jazda po zakrętach powoduje zmianę profilu opony i naprężenia, a więc np. zniwelowanie skutków uszkodzenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam tylko,że dla sprawdzenia podjechałem w 2 miejsce,gdzie opisałem sytuację,co i jak, zdjeli przód wymacali z każdej strony i nic nie wymyślili

 

no chyba,że żle trafiłem i nie zorientowali się,że np te pierscienie są potrzebne

 

po czym wiadomo,że są niezbędne???czy je wstawia się tak na chybił trafił-czyli albo przejdzie bicie albo dalej lipa???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie mylisz się!Koło ma wejść dość ciasno na piastę,jeżeli czujesz że masz luz między kołem a piastą to będziesz musiał założyć pierścienie centrujące(na allegro ceny zaczynają się od 10zł za 1szt.).Jeżeli masz luz to zmierz średnicę piasty i średnicę otworu w feldze,jak wyjdzie ci różnica to taki właśnie pierścień musisz kupić i założyć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj udałem się do sklepu/serwisu z felgami,i wyszło,że te kupione są od E 39

 

gościu odkręcił koło i faktycznie felga ma luz między kołem a piastą

 

stwierdził,że niedostanę pierścieni centrujących takich aby móc jeżdzić na tych felgach w mojej E 32 :doh: :?: :?: :?: ---ciekaw jestem tylko dlaczego

 

opony zachowałem dla siebie,wsadziłem je na zwykłe alu słoneczka 15- stki od startych zimówek,oczywiście po ponownym wyważeniu i wszystko jest już dobrze :mrgreen: żadnej najmniejszej wibracji

 

WIĘC MAM TERAZ DO SPRZEDANIA 4 ALUFELGI BMW DO E 39

15-STKI :!:

OSOBY ZAINTERESOWANE ZAPRASZAM NA PRIVA/E-MAIL NAJCHĘTNIEJ SZCZECIN I OKOLICE

 

p.s.jutro oczyszczę felgi i pstryknę foto

 

tak na przyszłość ---z jakich innych aut/modeli będą pasowały felgi do E 32 :?:

a:tak bez wstawiania pierścieni

b:z pierścieniami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za głupoty facet ci naopowiadał..... Ja jeżdżę E32 z felgami od E39 i bez żadnych kłopotów kupiłem pierścienie centrujące. I nic nie trzęsie ....
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem w Zenderze na Dąbrowskiego w Szczecinie

-tam taką opinię dostałem,w sumie"cały" dzień krążąc po mieście zaglądałem gdzie się da,jednakże albo robili głupie miny,albo wymyślali dziwne historie np chcąc mi wmówić,że zawieszenie siada itd---no fakt siadło po wymianie felg,w ciągu 10 minut:mad2: :mrgreen:

 

z grubsza-szkoda pisać więcej,może ktoś ma namiary na ludzi co orientują się w temacie-w Szczecinie

 

prawdopodobnie oferta sprzedaży aktualna wciąż

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E32 ma otwór centralny 72.6 mm a E39, 74mm. I takie musisz kupić pierścienie centrujące...

Ja kupiłem na allegro...

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tu powiniensz koledze NIKI :clap: postawić piwo za te podane wymiary(odwalił cała brudną robotę),teraz poszukaj na Allegro i kup(jest cała strona ofert sprzedających pierścienie)ceny jak podałem,w przybliżeniu 10zł za 1szt.

Pozdrów tych swoich gumolepów :twisted2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.