Skocz do zawartości

Luźny czujnik ciśnienia doładowania e61 535d


ondert

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak w temacie jak to jest u was? Na kompie pokazuje mi błąd czujnika ciśnienia doładowania w kolektorze dolotowym. Czasami obroty tak jakby się wieszały i silnik nie nabiera obrotów do tego mam falowanie obrotów w dolnej partii 1300&2000obr . Czy ktoś się spotkał z takim problemem? Wolę pierw zapytać niż w ciemno wymieniać tym bardziej że czujnik wygląda ok poza tym że bardzo słabo siedzi w kolektorze jest poprostu luźny. Jak to u was wygląda?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
U mnie ten czujnik wyskakiwał i fajnie gwizdało pod maską, oczywiście jak wyskoczył to błąd też był, ale już nie pamiętam czy wymienili mi cały czujnik, oring czy coś z mocowaniem kombinowali. W kazdym razie mechanik sobie poradził i jest spokój.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No chyba trochę mniej mocy było, ale dokładnie to nie sprawdzałem, bo zaczął wyskakiwać w trasie jak przez noc leciałem, a następnego dnia już mechanik poprawiał to ciężko powiedzieć. Tym bardziej, że gwizdało tak fajnie z tej dziury czujnika, że czułem jakby turbo było 2 razy większe :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba trochę mniej mocy było, ale dokładnie to nie sprawdzałem, bo zaczął wyskakiwać w trasie jak przez noc leciałem, a następnego dnia już mechanik poprawiał to ciężko powiedzieć. Tym bardziej, że gwizdało tak fajnie z tej dziury czujnika, że czułem jakby turbo było 2 razy większe :mrgreen:

A jakieś falowania obrotów? Większe spalanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doładowanie nie ma nic wspólnego z falowaniem

w dieslu jak jest problem z falowaniem nie równa praca przyczyna tkwi w paliwie (wyryski pompa cr) może to byc wina zużytego konwertera

co do czujnika to tam sie wymienia gumową uszczelkę mocująca czujnik ona czasem sie wyrabia i tak jak kolega wyzej pisal gwiżdże pod maską i auto słabnie

Jack_Strong-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doładowanie nie ma nic wspólnego z falowaniem

w dieslu jak jest problem z falowaniem nie równa praca przyczyna tkwi w paliwie (wyryski pompa cr) może to byc wina zużytego konwertera

co do czujnika to tam sie wymienia gumową uszczelkę mocująca czujnik ona czasem sie wyrabia i tak jak kolega wyzej pisal gwiżdże pod maską i auto słabnie

Gdzie taka uszcelke dostanę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.