Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam tak jak w temacie jak to jest u was? Na kompie pokazuje mi błąd czujnika ciśnienia doładowania w kolektorze dolotowym. Czasami obroty tak jakby się wieszały i silnik nie nabiera obrotów do tego mam falowanie obrotów w dolnej partii 1300&2000obr . Czy ktoś się spotkał z takim problemem? Wolę pierw zapytać niż w ciemno wymieniać tym bardziej że czujnik wygląda ok poza tym że bardzo słabo siedzi w kolektorze jest poprostu luźny. Jak to u was wygląda?
  • Moderatorzy
Opublikowano
U mnie ten czujnik wyskakiwał i fajnie gwizdało pod maską, oczywiście jak wyskoczył to błąd też był, ale już nie pamiętam czy wymienili mi cały czujnik, oring czy coś z mocowaniem kombinowali. W kazdym razie mechanik sobie poradził i jest spokój.
  • Moderatorzy
Opublikowano
No chyba trochę mniej mocy było, ale dokładnie to nie sprawdzałem, bo zaczął wyskakiwać w trasie jak przez noc leciałem, a następnego dnia już mechanik poprawiał to ciężko powiedzieć. Tym bardziej, że gwizdało tak fajnie z tej dziury czujnika, że czułem jakby turbo było 2 razy większe :mrgreen:
Opublikowano
No chyba trochę mniej mocy było, ale dokładnie to nie sprawdzałem, bo zaczął wyskakiwać w trasie jak przez noc leciałem, a następnego dnia już mechanik poprawiał to ciężko powiedzieć. Tym bardziej, że gwizdało tak fajnie z tej dziury czujnika, że czułem jakby turbo było 2 razy większe :mrgreen:

A jakieś falowania obrotów? Większe spalanie?

Opublikowano

doładowanie nie ma nic wspólnego z falowaniem

w dieslu jak jest problem z falowaniem nie równa praca przyczyna tkwi w paliwie (wyryski pompa cr) może to byc wina zużytego konwertera

co do czujnika to tam sie wymienia gumową uszczelkę mocująca czujnik ona czasem sie wyrabia i tak jak kolega wyzej pisal gwiżdże pod maską i auto słabnie

Jack_Strong-
Opublikowano
doładowanie nie ma nic wspólnego z falowaniem

w dieslu jak jest problem z falowaniem nie równa praca przyczyna tkwi w paliwie (wyryski pompa cr) może to byc wina zużytego konwertera

co do czujnika to tam sie wymienia gumową uszczelkę mocująca czujnik ona czasem sie wyrabia i tak jak kolega wyzej pisal gwiżdże pod maską i auto słabnie

Gdzie taka uszcelke dostanę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.