Skocz do zawartości

odpływ wody z wlewu paliwa


Fuser

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Po opadach stoi woda pod klapką wlewu. Blacharz zwrócił mi uwagę, żeby wywiercić tam otworek, bo jak zgnije to trzeba będzie pruć zbiornik, żeby wstawić reperaturkę. W miejscu gdzie strzałka jest takie zagłębienie, że aż się prosi zrobić tam odpływ, bo jest najniżej, ale nie wiem czy woda będzie lecieć do bagażnika czy po nadkolu na zewnątrz ?


IMG-20210628-132906.jpg


Ktoś przeprowadzał taką operację ? Faktycznie pod klapką widoczne są już delikatne purchle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W e53 jest taka opcja, dokładnie miejsce które zaznaczyłeś z tym, że odprowadzenie jest przez rurkę.


Masz link do forum gdzie poruszony jest ten temat

https://www.m5board.com/threads/keeping-the-fuel-filler-area-rust-free.608930/

https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?2389061-Drain-hole-at-fuel-fill-door


Osobiście też mnie to wpienia :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dzięki ! Wynika z tego, że będzie kapało na nadkole czyli nie jest źle. W najbliższym czasie będę robił amortyzatory to zobaczę czy pod zdjęciu nadkola coś tam widać od spodu. Ta gumowa przelotka to jednak chybiony pomysł. Raczej zabezpieczyć krawędzie farbą, może woskiem od spodu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kiepska sprawa. Okazało się, że tam jest podwójna blacha. Jak zrobię otwór to woda będzie wpływać w błotnik. Trzeba by się przewiercić przez dwie i dać rurkę, żeby spływała na nadkole tylko nie widzę sposobu, żeby to trwale uszczelnić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zrobiłem taką rzeźbę, ale nie powiem, żebym był z tego dumny :?


IMG-20210703-124552.jpg

IMG-20210703-124627.jpg


Teraz się nie dziwię, że tamten gość dal przelotkę, bo to chyba jedyny sposób na w miarę dobre uszczelnienie. Przelotkę trochę przyciąłem od góry i woda jakoś tam spływa, ale w drugim aucie tego nie będę powtarzać. Lepiej przemalować kilkakrotnie dobrą farbą i niech sobie woda stoi. Można nawet nałożyć tam jakiegoś łoju, żeby lepiej zabezpieczyć, albo warstwę wosku do konserwacji profili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.