Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Zrobiłem całe przednie zawieszenie, ale nie mogę pozbyć się stuków które występują na choćby delikatnych nierównościach jezdni. Zostały jedynie amortyzatory i poduszki. Podniosłem auto i zrobiłem dźwignię, ruszając kołem góra dół (tak, że pracuje amortyzator) przy opadaniu obu kół słychać głośny stuk. To chyba nie jest normalne? Jakieś pomysły?
E36 M54b25 - Drift&Fun
Opublikowano

Jeśli zdecydujesz się na wymianę amortyzatorów, wymień za jednym razem poduszki ( koszt +180zł. za kpl. Sachs ).

Sam przez to przechodziłem.

U mnie stukały amortyzatory.

Zwiedziłem kilkanaście stacji diagnostycznych + kilka warsztatów w celu weryfikacji problemu.

Dwie stacje połączone z warsztatami chciały mnie nawet naciągnąć na regenerację maglownicy :mad2:

Nikt nie potrafił zdiagnozować poprawnie usterki.


W weryfikacji pomogło mi wylanie amortyzatora.

Gdy ściągnąłem stare amory to się przeraziłem, kapcie ( tłok można było swobodnie wciskać, jak i wyciągać ).

Pomiary na stacjach 71/ sprawności, pochodziły zapewne z samych sprężyn.

Po wymianie 75/ sprawności i cisza podczas pokonywania nierówności.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Proponuję zdemontować amorki-sprężyny i sprawdzić jak pracuje amortyzator "pod ręką".

Wtedy zweryfikujesz również poduszki.

Takie usterki nie wyjdą na SKP przy sprawdzaniu amorków.

Jest to nie możliwe, ze względu na pracującą sprężynę.

Opublikowano

Nie w każdym miesicie, wiosce masz możliwość szybkiego zakupu części.

Inaczej auto na podnośniku generuje koszty.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Panowie, zmieniłem poduszki. Stare łożyska były pozacierane, jednak po złożeniu jak pukało tak puka. Amory mam trochę podlane i ledwo odbijają. To będzie ich wina?
E36 M54b25 - Drift&Fun
Opublikowano

Amorek gazowy ma dwa czynniki tłumiące główny gaz ,oraz pomocniczy olej, który bierze udział w większych obciążeniach.

Jeżeli brakuje jednego czynnika, a może dwóch, skoro amorek jest nie szczelny ,to może być to powód stukania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.