Skocz do zawartości

Opony-Problem


Neptun

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Lato: Bridgestone Potenza Extra Load 225/40/18. Są bardzo twarde.

Zima: Pirelli Sottozero 225/45/17, nie widzę tam nigdzie XL ale pewnie takie są.


W E46 miałem:

Lato: Dunlop Sport Maxx RT2 225/45/17

Zima: Nokian WRD3 205/55/16

Nie pamiętam już ale raczej oba komplety XL.


Na żadnym zestawie nie mam i nie miałem żadnych problemów z bujaniem. Mi się świetnie jeździło na Dunlopach, miękkie i kleiły dobrze do asfaltu. Teraz mam te Bridgestony i są bardzo twarde, zwłaszcza przy temp. do 10 stopni.


Neptun skąd jesteś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lato: Bridgestone Potenza Extra Load 225/40/18. Są bardzo twarde.

Zima: Pirelli Sottozero 225/45/17, nie widzę tam nigdzie XL ale pewnie takie są.


W E46 miałem:

Lato: Dunlop Sport Maxx RT2 225/45/17

Zima: Nokian WRD3 205/55/16

Nie pamiętam już ale raczej oba komplety XL.


Na żadnym zestawie nie mam i nie miałem żadnych problemów z bujaniem. Mi się świetnie jeździło na Dunlopach, miękkie i kleiły dobrze do asfaltu. Teraz mam te Bridgestony i są bardzo twarde, zwłaszcza przy temp. do 10 stopni.


Ja na zimę mam właśnie Pirelli Sottozero ale 16 ROF i jest spoko. Już mi baniak rośnie od pomysłów co mogę zrobić, ale chyba je pogonię parę słówek taniej i wezme ROF , może dunlopy te co napisałeś albo Continentale. Jestem Gdańska. Pozdrawiam


Neptun skąd jesteś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie będę zakładał nowego wątku . Czy jesteście w stanie mi doradzić jakie opony będę dobre , do mojej bawary . Sprzedam te uniroyale , mam nadzieję że za jakieś rozsądne pieniądze, i chce kupić run flaty .

Myślę nad Nokian Powerproof 225 45 17 RF , ale nie znam nikogo kto takie ma . Na zimę mam Pirelli 16 RF , ale chciałbym się zamknąć gdzieś w 1700zl za komplet . Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę zakładał nowego wątku . Czy jesteście w stanie mi doradzić jakie opony będę dobre , do mojej bawary . Sprzedam te uniroyale , mam nadzieję że za jakieś rozsądne pieniądze, i chce kupić run flaty .

Myślę nad Nokian Powerproof 225 45 17 RF , ale nie znam nikogo kto takie ma . Na zimę mam Pirelli 16 RF , ale chciałbym się zamknąć gdzieś w 1700zl za komplet . Pzdr

 

Daj se spokój z RF. Kup komplet zwykłych Michelinów pilot sport 4 i gwarantuję, że będziesz bardzo zadowolony. Akurat zmieścisz się w 1,7kzł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Auto wyjechało z fabryki na RF tylko dlatego że nie ma koła zapasowego , a nie jak uważają internetowi eksperci " bo ma zawieszenie dedykowane do rf" .

 

Raczej odwrotnie, nie ma zapasu/lewarka itd bo producent skonfigurował auto na oponach RF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę już na nokianach powerproof run flat , problem zniknął. Opona uniroyala po prostu jest za miękka pod e91 . Teraz jeździ się pewnie , wszystko tak jak należy . Co prawda po mieście jest mniejszy komfort, ale głównie latam drogami szybkiego ruchu .Pracownik wulkanizacji powiedział ze uniroyal to bardzo dobra opona , ale jeśli chodzi o miękkość , to "miększej" nie zna , mówił też że dunlopy bardzo miękkie. Pozostaje mi tylko sprzedac te uniroyale , mam nadzieję że zejdą szybko . Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

jest za miękka pod e91

Błagam. To wina zawieszenia, że auto jest miękkie a nie opony. M3 e92 wychodziło bez run on flat to tam wulkanizator też pewnie wiedział, nie? Oni się znają na oponach do skody fabii 1.2 60 KM R15-R16 w tych wulkanizacjach tylko i wyłącznie.

To, że masz rft i niby auto jest stabilne to tylko placebo. Buja autem tak samo i bez tych opon. Naciśnij nadkole - buja jak pontonem.

Normalne opony wzmacniane i się jeździ. Jak lubisz twardo to wymień amortyzatory, sprężyny i stabilizatory + dołóż rozpórkę pod maską, to będzie sztywny samochód. Po co opona twarda jak z kamienia jak się wszystko na kabinę przenosi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo wiem o czym piszesz . Jeździ się teraz zupełnie inaczej - lepiej . Auto stabilniejsze , nie buja . Codziennie jeżdżę trasy , więc nie ma mowy o jakimś placebo , czy huj wie czym tam jeszcze . Może moim błędem było yo że nie kupiłem XL wzmacnianych , tylko zwykle . Pzdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest za miękka pod e91

Błagam. To wina zawieszenia, że auto jest miękkie a nie opony. M3 e92 wychodziło bez run on flat to tam wulkanizator też pewnie wiedział, nie? Oni się znają na oponach do skody fabii 1.2 60 KM R15-R16 w tych wulkanizacjach tylko i wyłącznie.

To, że masz rft i niby auto jest stabilne to tylko placebo. Buja autem tak samo i bez tych opon. Naciśnij nadkole - buja jak pontonem.

Normalne opony wzmacniane i się jeździ. Jak lubisz twardo to wymień amortyzatory, sprężyny i stabilizatory + dołóż rozpórkę pod maską, to będzie sztywny samochód. Po co opona twarda jak z kamienia jak się wszystko na kabinę przenosi.

Coś jest w tych uniroyalach też miałem wrażenie, że to przez miękką ściankę ale ostatnio na kanale radziflatout albo jego od opon mówił właśnie o uniroyalach, że przez konstrukcje bieżnika mamy takie odczucie że auto nam pływa / myszkuje. Ale trakcje ma i czasy kręci dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.