Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Spróbuj pożyczyć od kogoś opony nie ROF ale wzmacniane XL. Ja na takich jeżdżę, jak prawdopodobnie większość użytkowników i nie ma żadnych problemów z prowadzeniem.

 

Na jakich dokladnie jeździsz? Co byś polecił?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Lato: Bridgestone Potenza Extra Load 225/40/18. Są bardzo twarde.

Zima: Pirelli Sottozero 225/45/17, nie widzę tam nigdzie XL ale pewnie takie są.


W E46 miałem:

Lato: Dunlop Sport Maxx RT2 225/45/17

Zima: Nokian WRD3 205/55/16

Nie pamiętam już ale raczej oba komplety XL.


Na żadnym zestawie nie mam i nie miałem żadnych problemów z bujaniem. Mi się świetnie jeździło na Dunlopach, miękkie i kleiły dobrze do asfaltu. Teraz mam te Bridgestony i są bardzo twarde, zwłaszcza przy temp. do 10 stopni.


Neptun skąd jesteś?

Opublikowano
Lato: Bridgestone Potenza Extra Load 225/40/18. Są bardzo twarde.

Zima: Pirelli Sottozero 225/45/17, nie widzę tam nigdzie XL ale pewnie takie są.


W E46 miałem:

Lato: Dunlop Sport Maxx RT2 225/45/17

Zima: Nokian WRD3 205/55/16

Nie pamiętam już ale raczej oba komplety XL.


Na żadnym zestawie nie mam i nie miałem żadnych problemów z bujaniem. Mi się świetnie jeździło na Dunlopach, miękkie i kleiły dobrze do asfaltu. Teraz mam te Bridgestony i są bardzo twarde, zwłaszcza przy temp. do 10 stopni.


Ja na zimę mam właśnie Pirelli Sottozero ale 16 ROF i jest spoko. Już mi baniak rośnie od pomysłów co mogę zrobić, ale chyba je pogonię parę słówek taniej i wezme ROF , może dunlopy te co napisałeś albo Continentale. Jestem Gdańska. Pozdrawiam


Neptun skąd jesteś?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nie będę zakładał nowego wątku . Czy jesteście w stanie mi doradzić jakie opony będę dobre , do mojej bawary . Sprzedam te uniroyale , mam nadzieję że za jakieś rozsądne pieniądze, i chce kupić run flaty .

Myślę nad Nokian Powerproof 225 45 17 RF , ale nie znam nikogo kto takie ma . Na zimę mam Pirelli 16 RF , ale chciałbym się zamknąć gdzieś w 1700zl za komplet . Pzdr

Opublikowano
Nie będę zakładał nowego wątku . Czy jesteście w stanie mi doradzić jakie opony będę dobre , do mojej bawary . Sprzedam te uniroyale , mam nadzieję że za jakieś rozsądne pieniądze, i chce kupić run flaty .

Myślę nad Nokian Powerproof 225 45 17 RF , ale nie znam nikogo kto takie ma . Na zimę mam Pirelli 16 RF , ale chciałbym się zamknąć gdzieś w 1700zl za komplet . Pzdr

 

Daj se spokój z RF. Kup komplet zwykłych Michelinów pilot sport 4 i gwarantuję, że będziesz bardzo zadowolony. Akurat zmieścisz się w 1,7kzł.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Auto wyjechało z fabryki na RF tylko dlatego że nie ma koła zapasowego , a nie jak uważają internetowi eksperci " bo ma zawieszenie dedykowane do rf" .

 

Raczej odwrotnie, nie ma zapasu/lewarka itd bo producent skonfigurował auto na oponach RF.

Opublikowano
Jeżdżę już na nokianach powerproof run flat , problem zniknął. Opona uniroyala po prostu jest za miękka pod e91 . Teraz jeździ się pewnie , wszystko tak jak należy . Co prawda po mieście jest mniejszy komfort, ale głównie latam drogami szybkiego ruchu .Pracownik wulkanizacji powiedział ze uniroyal to bardzo dobra opona , ale jeśli chodzi o miękkość , to "miększej" nie zna , mówił też że dunlopy bardzo miękkie. Pozostaje mi tylko sprzedac te uniroyale , mam nadzieję że zejdą szybko . Pozdrawiam
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

jest za miękka pod e91

Błagam. To wina zawieszenia, że auto jest miękkie a nie opony. M3 e92 wychodziło bez run on flat to tam wulkanizator też pewnie wiedział, nie? Oni się znają na oponach do skody fabii 1.2 60 KM R15-R16 w tych wulkanizacjach tylko i wyłącznie.

To, że masz rft i niby auto jest stabilne to tylko placebo. Buja autem tak samo i bez tych opon. Naciśnij nadkole - buja jak pontonem.

Normalne opony wzmacniane i się jeździ. Jak lubisz twardo to wymień amortyzatory, sprężyny i stabilizatory + dołóż rozpórkę pod maską, to będzie sztywny samochód. Po co opona twarda jak z kamienia jak się wszystko na kabinę przenosi.

Opublikowano
Nie bardzo wiem o czym piszesz . Jeździ się teraz zupełnie inaczej - lepiej . Auto stabilniejsze , nie buja . Codziennie jeżdżę trasy , więc nie ma mowy o jakimś placebo , czy huj wie czym tam jeszcze . Może moim błędem było yo że nie kupiłem XL wzmacnianych , tylko zwykle . Pzdr
Opublikowano
jest za miękka pod e91

Błagam. To wina zawieszenia, że auto jest miękkie a nie opony. M3 e92 wychodziło bez run on flat to tam wulkanizator też pewnie wiedział, nie? Oni się znają na oponach do skody fabii 1.2 60 KM R15-R16 w tych wulkanizacjach tylko i wyłącznie.

To, że masz rft i niby auto jest stabilne to tylko placebo. Buja autem tak samo i bez tych opon. Naciśnij nadkole - buja jak pontonem.

Normalne opony wzmacniane i się jeździ. Jak lubisz twardo to wymień amortyzatory, sprężyny i stabilizatory + dołóż rozpórkę pod maską, to będzie sztywny samochód. Po co opona twarda jak z kamienia jak się wszystko na kabinę przenosi.

Coś jest w tych uniroyalach też miałem wrażenie, że to przez miękką ściankę ale ostatnio na kanale radziflatout albo jego od opon mówił właśnie o uniroyalach, że przez konstrukcje bieżnika mamy takie odczucie że auto nam pływa / myszkuje. Ale trakcje ma i czasy kręci dobre.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.