Skocz do zawartości

Co to moze byc wybite?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie skreciłem przednie kola podeszłem do jednego i kopłem w "bieznik" opony a kolo ma strasznie duzy luz tak samo na drugiej stronie.Co to moze byc wybite jakies gałki z przodu czy co?
Opublikowano

-Swożnie na wachaczach (zewnętrzne lub wewnetrzne)

-Maglownica

-Końcówki drążków kierowniczych

Dużo tego jest może podasz więcej szczegółów :?:

Pozdrawiam Grzesiek
Opublikowano
jedynie moge jeszcze tylko dodac ze w czasie chamowania jest takie słyszalne stukotanie a jak kopłem w koło to mialo naprawde duze luzy nic wiecej nie moge dodac bo wczoraj to zauwazyłem
Opublikowano

To może być wszystko w zaiweszeniu, ja np miałem taki objaw przy zużytych amorach( ale w takim wypadku to jeszcze dochodzą inne objawy,m.in takie jak długo falujący przód auta po wjechaniu w nierówność).

Bez zdjęcia koła dużo nie stwierdzisz.

pozdro

Opublikowano
Też miałem przy hamowaniu wyraźnie słyszalne stukanie, do wymiany poszły wahacze (dolny prawy i górny lewy). Po wymianie ucichło i lepiej się prowadzi. :cool2:
Opublikowano
Panowie skreciłem przednie kola podeszłem do jednego i kopłem w "bieznik" opony a kolo ma strasznie duzy luz tak samo na drugiej stronie.

 

ja rozumiem, ze sprawa niezwykle poważna, więc tym bardziej proszę o stosowanie w pisowni zasad gramatyki. Bardzo proszę... :modlitwa:

pozdrawiam

Prezes


Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka & •Malutka

Opublikowano
Ja nie byłbym taki pewny że to na 100% sworznie zużyte. Nawet w nowym zawieszeniu w E36 koło wykonuje duże wahnięcia przód-tył i tak ma być! Gdyby było na sztywno to na koleinach wyrywałoby kierownicę z rąk. Można założyć tuleje przednich wahaczy od M3 3.2 litra co poprawia nieco kontrolę nad autem ale też zmniejsza komfort jazdy. Mam je u siebie od dłuższego czasu w aucie i auto jest bardzo nerwowe na koleinach. Jak chcesz żeby ci koło mniej chodziło to je załóż, ale tylko na idealnej drodze jest fajnie, na koleinach i dziurach już nie. Poza tym w M3 zastosowano te tuleje ze względu na znacznie mocniejsze hamulce. Jako informacją podam ze od M3 3.0 te tuleje nie nadają się do zwykłego auta bo mają otwór umieszczony mimośrodowo.
Opublikowano
kowal czyli sugerujesz ze nic nie mam do naprawy,ale co z tymi stukami przy zwalnianiu a teraz tez zauwazyłem ze stuka przy mocnym skrecie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.