Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Z racji tego, że obecnie mam felgi 20 cali y-spoke 469M, które wymagają lekkiej renowacji, a 2 opony letnie mam zjedzone noszę się z zamiarem zostawienia tych kół na oponach zimowych i zakupem na lato 21".

Czy ktoś ma założone u siebie 21 cali? Jakie są wrażenia z jazdy?

Chodzą mi po głowie felgi OEM 612M (używki), bądź nowe z firm typu Vossen, OZ. Na rynku jest sporo podróbek OEM czy Hamann ale ryzyko jest trochę chyba takie zakładać?

Opublikowano

Ja w F85 X5M latam na fabrycznych 21” i jak najbardziej polecam taki rozmiar.

Zalecam fabryczne , kute koła, gdyż są one po prostu mega pancerne. Te wszystkie aftermarkety są fajne do pierwszej solidnej dziury w drodze.

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Opublikowano

Przy oponach RFT będzie dosyć "betonowo" na 21". Mój brat ma właśnie taki zestaw, na swojej F15, i dla mnie to jest zbyt twardo.

Jest dosyć spora różnica pomiędzy 21" a 20" jeśli chodzi o komfort.

Osobiście, to chyba bym się skusił na zwykle opony, gdybym miał zakładać 21"

Opublikowano

W czasach kiedy akceptowałem diesle, w F15 M50d miałem założone ori 21" M-performance i oczywiście opona non- runflat .

Przedmówca ma 100% rację. Chociaż należy pamiętać , ze obecne opony runflat są o wiele bardziej komfortowe niż pierwsze wypusty - technologia oponiarska ewoluowała. W modelach M ( tych prawdziwych ) problem runflatów nie występuje, bo nie są dopuszczone przez producenta auta.

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Opublikowano
Przy oponach RFT będzie dosyć "betonowo" na 21". Mój brat ma właśnie taki zestaw, na swojej F15, i dla mnie to jest zbyt twardo.

Jest dosyć spora różnica pomiędzy 21" a 20" jeśli chodzi o komfort.

Osobiście, to chyba bym się skusił na zwykle opony, gdybym miał zakładać 21"

 

Jeśli chodzi o koła 21" biorę pod uwagę tylko nie runflaty

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Ja bym rozważył czy jest sens upierać się przy 21 - co kto lubi, jednak 19-20 z ładną felgą i na szerokich oponach też będzie wyglądać bardzo dobrze, a profil opony trochę inny i bardziej komfortowo. Pozdro!
Opublikowano (edytowane)

Kupiłem 21" model 612M opony Michelin Pilot Super Sport przód 285/35 tył 325/30 (zwykłe, nie runflat) i jestem bardzo zadowolony.

W porównaniu do 20" +runflat nie ma spadku komfortu, a i opony są super, ciche, z dużym rantem, bardzo dobrze trzymają na zakrętach i kozacko wyglądają.

240704194_2964155947185739_9115428674421860934_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-5&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=45xF8eDa8Z8AX9OmOZt&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=c23ad090ed1cd219aeea64d33b35ad54&oe=614B3628

Edytowane przez daaanielt
Opublikowano

A czy ktoś zakładał poszerzenia nadkoli do F15 która ich nie ma?


Mam 40D fabrycznie bez poszerzeń, założyłem ori felgi 20 i lipa- opony wystają poza obrys.


Czy oryginalne poszerzenia wchodzą Plug and play? Są otworzy montażowe w nadwoziu?

Opublikowano
A czy ktoś zakładał poszerzenia nadkoli do F15 która ich nie ma?


Mam 40D fabrycznie bez poszerzeń, założyłem ori felgi 20 i lipa- opony wystają poza obrys.


Czy oryginalne poszerzenia wchodzą Plug and play? Są otworzy montażowe w nadwoziu?

 

Chodzi ci o te nadkola ktore ida w M-pakiecie? Wg mnie wszystko jest plug and play. Demontujesz tamte i montujesz te mpakietowe.

Mpakietowe sa akurat w kolorze nadwozia wiec musisz to wziac pod uwage. Oraz wez to pod uwage, ze sa to elementy montowane na plastikowe nity jesli chcesz to zrobic na poziomie fabrycznym.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bez problemu zamontujesz poszerzenia M pakietowe, zamiast zwykłych.

Dodatkowo można zamówić do ich montażu plastikowe nity białe jeżeli masz auto w białym kolorze, aby wyglądało jak z fabryki, lub oczywiście , zwykłe, czarne.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
A czy ktoś zakładał poszerzenia nadkoli do F15 która ich nie ma?


Mam 40D fabrycznie bez poszerzeń, założyłem ori felgi 20 i lipa- opony wystają poza obrys.


Czy oryginalne poszerzenia wchodzą Plug and play? Są otworzy montażowe w nadwoziu?

 

podepnę się pod temat ponieważ szukam kół do mojej F15 (listewki w błotnikach są standardowe w lakierze, bez M-paka)

chciałem wrzucić koła 20' lub 21' faktycznie w takim wypadku zachodzi konieczność wymiany tych listw na szersze z Mp?

w takim wypadku wychodzi na to ,że muszę szukać max 19' chyba lub wymienić te listwy

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Tak, ale styling 467 to też 19", ale on wymaga również pakietu M, dlatego uważaj jakie felgi.

Styling 452 to 20", a nie wymaga pakietu M :cool2:

Opublikowano
Tak, ale styling 467 to też 19", ale on wymaga również pakietu M, dlatego uważaj jakie felgi.

Styling 452 to 20", a nie wymaga pakietu M :cool2:

 

dzięki za info


jest gdzieś może jakaś rozpiska które wymagają pakietu M a które nie?

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Zobacz realeom wpisz swój pojazd i przejdź do zakładki felgi.

Jak klikniesz dany model to masz szczegóły poniżej.

Po 1 zobacz czy w opisie jest coś o dodatkowym elemencie, będziesz wiedział o co chodzi.

A po 2 dla 100% pewności zobacz ET felg, bo te z pakietem mają inne niż standardowe.

Opublikowano

ok,


rozumiem, że to będą wszystkie z et 48 jeżeli chodzi o 19?

czyli 20' i 21' odpada lub dodatkowa wymiana listewek ?



ko-a-nie-m-P.jpg


U mnie w aucie jest wersja S3E1A Exterieur-Design Pure Excellence


klepiąc w google pokazuje mi takie felgi w katalogu do tej opcji:

http://bmwfans.info/parts-catalog/F15/Europe/X5_25d-N47S1/L-A/option?s=S3E1A


więc sam nie wiem już co mogę wrzucić a co nie,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.