Skocz do zawartości

750i swap silnika z e34 2.5 tds prosze o pomoc ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Marcelius ile chcesz za za silnik z 750 plus skrzynia :?: . To jest steptronic czy jeszcze stara :?: Oczywiscie pytam jezeli dojdzie do swapa :)
  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
6000 za skrzynie tiptronik ,silnik kompletyny z osprzetem, wozek , wal , most , kompletna instalacje elektryczna z zegarami czyli w zasadzie wszystko co mi zostanie z przekladki.
Opublikowano (edytowane)
z automatem daj se spokuj lepiej bedzie zostawić manual chłodnica zostanie z 7 tak bedzie dobrze, zawieszenie przednie nie ruszaj bedzie git z 7, rury trzeba z E 34 troche gdzieś tam po drodze przedłużyć i zmienić ich położenie chociaż bedzie problem jest to do przeskoczenia no i z wózkiem tyłu to sprawa jest taka ,że głównie chodzi o most jeżeli byś zostawił z 50 to nic nie trzeba robić jeżeli z TDSa to niewiem czy wózek nie jest inny a most napewno ma inne przełozenia Edytowane przez marek760i
BMW sie nie psuje
Opublikowano

Troche jajcarski temat,

ale na poważnie, to uważam że coś takiego jest niemożliwe poza najbardziej autoryzowanym ASO, gdzieś obok bramy fabryki.

Rozległość części które trzeba wymienić, pierdółek Cię zabije! Na miejscu!

Zobacz jaki ogrom pracy się robi, kiedy ktoś sobie dokłada klime do auta.

Myśli ze założy dłuższy pasek klinowy do kompresora i koniec.

 

A tu masz zmiane silnika, sposobu zasilania, nawet bak ma inny wlew, manual..... koszmar

Kup młotek i wybij sobie to z głowy.

Opublikowano
Troche jajcarski temat,

ale na poważnie, to uważam że coś takiego jest niemożliwe poza najbardziej autoryzowanym ASO, gdzieś obok bramy fabryki.

Rozległość części które trzeba wymienić, pierdółek Cię zabije! Na miejscu!

Zobacz jaki ogrom pracy się robi, kiedy ktoś sobie dokłada klime do auta.

Myśli ze założy dłuższy pasek klinowy do kompresora i koniec.

 

A tu masz zmiane silnika, sposobu zasilania, nawet bak ma inny wlew, manual..... koszmar

Kup młotek i wybij sobie to z głowy.

 

Zasilanie i wlew z e34.... Najprawdopodobniej zaloze automata zeby bylo mniej pracy.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Apeluje do Admina żeby zamknął ten temat bo poprostu jest mega mega mega beznadziejny. :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

 

Z takim tematem to tylko trzeba się zgłosić do MTV żeby Ci odpicowali fure.

 

MTV please Pimp My Ride heeeehheheheheh

Opublikowano

Dlaczego ma zamykać, a co nie było E38 z TDS pod macha, jak chłopak chce tak zrobic to niech zrobi!

Was oytał tylko o czesci jakie potrzebuje, bo ma dawce, wiec o co chodzi :mad2:

Jak Cie stac na benzyne do tego auta to wporzadku, ale jak sie duzo jezdzi to ......

Opublikowano

Dobrze, przemyśleć trzeba sprawę od strony finansowej. Jakie koszta przyniesie taka przeróbka i wtedy sprawdzic czy ewentualny koszt kiedyś sie wyrówna lub może i zwróci.

Wygląda na to ze koszta przeróbki pójdą w tysiace a to juz dużo paliwa....

Opublikowano

--------------------------------------------------------------------------------

 

nie zakładaj automatu dobrze ci radze bo będzie problem ze sterowaniem zakładaj manual i po klopocie zbiornika nie ruszaj zamiast pompy benzynowej wsadź z diesla i już w komorze silnika filtr i układ paliwowy z główki, wodnego też nie ruszaj nie trzeba, wsadź silnik ze skrzynią instalacja z TDSa podaj zasilanie i furczy, zakładaj rury pedały tylko dokup i wolant nawet zrób sam i jedziesz

BMW sie nie psuje
Opublikowano

Nie łatwiej jest poprostu sprzedać tą fure i kupić jakas 730d albo jak kto woli 725 tds?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Najłatwiej,najszybciej,najtaniej,najlepiej,najrozsadniej.

 

Wstawianie starego silnika TDS od E-34 do E-38 to niestety ale dla mnie to poprostu nic inego niż druciarstwo rodem z szopy.Jeszcze przerabianie z automata na manuala itp.

 

Tylko pytanie gdzie beda oszczednosci bo jak ktos mi powie ze E-38 w TDS bedzie palic 8 litrow w trasie to prosze was!!!!!!!!!!!

 

Mialem TDS-a i duzo moich znajomych mialo badz jeszce ma fury z tym silnikiem.Coprawda nie znam nikogo kto ma ten silnik w E-38 ale wiem ze takie spalanie to bajka.

 

Wiec z tad moje pytanie po co????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Udowodnic ze mozna????? Oczywiscie ze mozna. Wszystko mozna.

Opublikowano
A ja chce zrobic swapa na 1.9 SDI manual z Golfa IV, ktorego mi wczoraj pies przyciagnął do ogródka , i prosze was o informacje co musze dokupic i na co zwrócic uwage .
Opublikowano
A ja chce zrobic swapa na 1.9 SDI manual z Golfa IV, ktorego mi wczoraj pies przyciagnął do ogródka , i prosze was o informacje co musze dokupic i na co zwrócic uwage .

 

 

Włsnie o tym mowiłem. :D :D :D

Opublikowano

hmm skoro tak to chcesz mieć tylny napęd czy przedni jak tylny to bajka trzeba skrzynie z passata B5 a jak przedni to durzo więcej pracy i chyba sie nie da

ja wiem ,że to chore przerabiać 50ke na 2,5 diesla mam pomysł najlepiej bedzie go od razu zabić i zakopać w lesie i napisać tablice dla przeestrogi , tu leży ten co chciał przerobić 50ke na 2,5 diesla niech nikt sie więcej nie waży

BMW sie nie psuje
Opublikowano

Tylko pytanie gdzie beda oszczednosci bo jak ktos mi powie ze E-38 w TDS bedzie palic 8 litrow w trasie to prosze was!!!!!!!!!!!.

 

Mi 725 tds skrzynia automat , pali 6 do 7 litrów w trasie , z wyłączoną klimą i oczywiście przy w miare spokojnej jezdzie , w mieście z klimą potrafi nawet 15 łyknąć !

 

Co do wkładania silnika z e34 , myślę że to kiepski pomysł za dużo przeróbek i kombinowania , z e34 podejdzie właściwie tylko silnik i ewentualnie filtr paliwa :D , no może jeszcze pompka w baku , szkoda czasu i kasy , a efekty mogą być kiepskie .

Napewno łatwiej było by wcisnąć taki motor z e34 do e32 , bo konstrukcja tych aut jest podobna , a e38 mocno się różni od e34 .

Opublikowano
Jezdzilem dluzszy czas e39 2.5 tds i spalanie w zasadzie nie przekraczalo 7 litrow przy spokojnej jezdzie . Dla porownania mialem rowniez przyjemnosc jezdzic po zachodzie 750 e32 ktora miala zdjety ogranicznik ( 275km/h udalo mi sie wyciagnac ) ale spalanie nie zamknelo sie chyba nigdy ponizej 13 litrow .... Co do kalkulacji finansowych za e34 w tdsie uszkodzona zaplacilem naprawde nieduze pieniadze tzn po sprzedazy felg , budy i foteli wyjde na 0 i zostanie mi silnik skrzynia i cala reszta . e38 95r. w moge kupic za 3,5 tys (lekko przetarte) euro bo nikt nie chce takiego auta kupic we francji ze wzgledu na spalanie . Po sprzedazy silnika i skrzyni wyjedzie mnie 2 tys euro. Dzwonilem odnosnie lap zegarow instalacji i walu z mostem do e38tds za calosc 1000 zl !!Wiem ze dojdzie jeszcze czesci nawet moze za 3 tys zl ale moim zdaniem jest o co walczyc ...
Opublikowano

Co to znaczy "lekko przetarte'' ?

Może jeszcze jest od pierwszego właściciela , starszego pana :twisted: ?

Dolicz jeszcze koszt przywiezienia takiego autka , naprawy i lakierowania .

 

Znalazłem ogłoszenie z 725tds za 18900 zł

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1601811

Może lepiej kupić coś takiego albo poszukać jakiegoś z uszkodzonym silnikiem jak ten

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1724610

tylko za mniejsze pieniądze ( ja bym dał połowe :D )

Bo taka przekładka może być droższa !

 

Odnośnie części to potrzebny będzie jeszcze wydech i intercooler bo e34 miało inny i nie wciśniesz go do e38 !

No i czy jesteś pewny że silnik tds który posiadasz nie dostał już ostro "w dupę" bo chyba marnie by było jak po złożeniu wszystkiego i przejechaniu kilku kilometrów silnik by padł .

Opublikowano

Silnik ma orginalnie najechane 130 tys km z dokumentacja od 2 wlasciciela . Zreszta pracuje i wyglada jak na ten przebieg. Te e38 ktore pokazales w ogloszeniach to zlomy .... maja pewnie najechane ponad 300 tys i pewnie zaraz po zakupie bedzie trzeba wladowac z 4 tys zeby doprowadzic do stanu uzywalnosci. Ze juz niewspomone o tym ze przod jest zalozony od nowego modelu czyli napewno bylo bite z przodu i to nie slabo .... Ta e38 ktora zamierzam kupic ma prawe drzwi przod i tyl do malowanie pozatym ma navi z tv o co ciezko w tdsach .

 

update : dodatkowo dopatrzylem sie wywalonego airbaga w tej z silnikiem rozwalonym masz jeszcze jakies inne auta do polecenia ?

Opublikowano

Nie polecam ci tych aut tylko na szybko znalazłem ogłoszenia żeby pokazać jakie są ceny , osobiście to niewiem czy kupił bym je na części :D

Ta pierwsza to napewno jakiś hebel bo nawet jest napisane że jest do "drobnych poprawek" :) , a ta czarna jakieś pół roku temu była wystawiona za 39tyś :duh: ze "zwykłym"przodem więc napewno była bita !

Niema się co oszukiwać , jak chcesz kupić dobre auto to musisz za nie dużo zapłacić , ja za mojego mało nie dałem , chciałem 730d ale były dla mnie za drogie , mam 725tds 98 rok i mam navi i tv i reszte bajerów.

 

I jeszcze co do tego przerabiania na diesla , namierz gdzieś taką e38 tds i wtedy zobaczysz co podejdzie z e34 a co nie , wszystkiego nie zobaczysz ale napewno ci to pomoże , jak chcesz mogę zrobić fotki mojego pod maską i ci je wysłać.

 

No i jeszcze jedna sprawa bmw 7 z ręczną skrzynią to jak dla mnie zbrodnia , to jest limuzyna i mam odpoczywać w niej podczas jazdy a nie machać lewarkiem od biegów , więc pomyśl czy nie lepiej było by kupić automat ze sterownikiem do tds'a , masz wtedy mniej przerabiania .

 

POWODZENIA

Opublikowano
Nie polecam ci tych aut tylko na szybko znalazłem ogłoszenia żeby pokazać jakie są ceny , osobiście to niewiem czy kupił bym je na części :D

Ta pierwsza to napewno jakiś hebel bo nawet jest napisane że jest do "drobnych poprawek" :) , a ta czarna jakieś pół roku temu była wystawiona za 39tyś :duh: ze "zwykłym"przodem więc napewno była bita !

Niema się co oszukiwać , jak chcesz kupić dobre auto to musisz za nie dużo zapłacić , ja za mojego mało nie dałem , chciałem 730d ale były dla mnie za drogie , mam 725tds 98 rok i mam navi i tv i reszte bajerów.

 

I jeszcze co do tego przerabiania na diesla , namierz gdzieś taką e38 tds i wtedy zobaczysz co podejdzie z e34 a co nie , wszystkiego nie zobaczysz ale napewno ci to pomoże , jak chcesz mogę zrobić fotki mojego pod maską i ci je wysłać.

 

No i jeszcze jedna sprawa bmw 7 z ręczną skrzynią to jak dla mnie zbrodnia , to jest limuzyna i mam odpoczywać w niej podczas jazdy a nie machać lewarkiem od biegów , więc pomyśl czy nie lepiej było by kupić automat ze sterownikiem do tds'a , masz wtedy mniej przerabiania .

 

POWODZENIA

 

 

Wlasnie sie przymierzalem do automata ale wiekszosc km i tak robie na autostradzie przy 5 biegu wiec nie macham lewarkiem . Pozatym automat ma to do siebie ze lubi sie czasem popsuc i trzeba o niego dbac a manual to skrzynia praktycznie do do zajechania . Zdjecia przeslij na [email protected] bede naprawde zobowiazany. Ja juz chyba rok czasu szukalem 730d albo 725 ale nie znalazlem zadnej za rozsadne pieniadze . Ogolnie na zachodzie takie auto w zasadzie jest niemozliwoscia kupic tak zeby bylo tansze niz u nas (jesli jest w dobrym stanie )

Pozdrawiam

Opublikowano

Ja nie kupiłęm taniej niż u nas , ale za to lepiej !

Zero stuków w zawieszeniu , zero rdzy , środek idealny , fakt że już z przodu coś zaczyna lekko pukać (tuleja na wachaczu), ale jest to zasługa wspaniałych polskich dróg :evil: idzie zima i bedzie czas żeby wszystko powymieniać . Za rozsądne pieniądze to są takie auta jak te z moich linków!

 

Jeszcze odnośnie zmiany silnika , to bedziesz musiał wymienić jeszcze sprężyni i amorki , albo całę kolumny , 750 ma wyższe i twardsze sprężyny bo ma cięższy silnik niż 725 ! I po wymianie silnika autko przypominało by motorówkę , przód wysoko tył nisko , a takie cuś raczej kiepsko sie prowadzi i też marnie to wygląda. :cool2:

Opublikowano
e38 95r. w moge kupic za 3,5 tys (lekko przetarte) euro bo nikt nie chce takiego auta kupic we francji ze wzgledu na spalanie

chodzi raczej o podatek drogowy. za duze pojemnosci placi sie w zach. Europie jak za zboze. w Belgii np. 750iL pow. 2000 roku mozna kupic pon. 10 tys. euro.

http://forum.7er.pl/images/signatures/212758479446f629c8be0f9.png
Opublikowano

Kup jakiegos diesla po prostu... jesli uda Ci sie ta przekladka to zbudujesz jeden wielki smietnik. Zloma w ktorym nic nie bedzie funkcjonowac jak nalazy, w ktorym komora silnika bedzie przypominac najgorsze koszmary jakie moga sie przysnic milosnikowu BMW, żęcha w ktorym wszystko bedzie stukac i pukac, w ktorym zaden element nie bedzie pasowal do drugiego, po prostu obraz nedzy i rozpaczy. I kazdy kto sie zna pochyli sie nad tym czyms niegdys bedacym BMW i :cry2: albo :twisted2: , wybierz co by bylo mniej przykre dla Ciebie.

 

Kup diesla, kup sredniej wielksosci benzyne i zaloz LPG, zrob cokolwiek ale wybij sobie z glowy ten poroniony pomysl bo po prostu jedyne co mozesz zbudowac to smientik na bazie BMW E38 i podzespolach E34.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.