Skocz do zawartości

E61 535dA - trzęsie przy gaszeniu


orzel_man

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Cześć

zauważyłem że przy gaszeniu dość mocno trzęsie silnikiem

czy możecie polecić jakieś sprawdzone/ pasujące sprzęgiełko jednokierunkowe na alternator.

Z tego co czytałem to nalezy również sprawdzić działanie klapy gaszącej. czy warto jakby co kupić używkę ?

dzięki

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ok Sprawdziłem klapę gaszącą...

sprężyna nawet nie drgnie. przy gaszeniu więc pewnie kaputt.

czy ktoś na forum zajmuje się sprzedażą regenerowanych

wolałbym swoich wspierać niz "obcych" ;)

Od klapy zacznę. może uspokoi się trochę.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kilka takich naprawiłem ale powiem , że nie zawsze jest to możliwe.

Uszkodzenia bywają za duże.

Naprawić można w zasadzie takie , które są wewnątrz bardzo brudne . Jeśli są zmielone lub odpadły elementy z płyty elektronicznej to nie ma to sensu.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mi od niego podziałała trzy miesiące...

Zmieliło ją.

Dlatego sam zacząłem w tym dłubać.

I wiem , że czasem to daremny trud.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi od niego podziałała trzy miesiące...

Zmieliło ją.

Dlatego sam zacząłem w tym dłubać.

I wiem , że czasem to daremny trud.

 

Możesz mi przypomnieć szczegóły naszej transakcji.

Zmieliło Ci przepustnicę ? Po 3 miesiącach i była to moja wina ? OK.

Jeśli nawet.... to dlaczego nie zadzwoniłeś , nie napisałeś ? Przepustnica ma rok gwarancji . Chętnie bym obejrzał to uszkodzenie.

Domyślam się jak to było . Ciekawość :evil: , otwarcie przepustnicy=utrata gwarancji .

Przykro mi z tego powodu ,mimo wszystko mogłeś napisać ,lub zadzwonić i powiedzieć że jesteś ciekawski i sam podłubałeś. Zawsze pomagam nawet jeśli przepustnica padnie po ustalonej rocznej gwarancji a ciekawski nie wytrzymał ciśnienia i otworzył.

Ludzi nie zmienimy ... najprościej jest dać coś komuś do naprawy ,potem otworzyć i ustalić co i jak zostało zrobione ,potem ustalić wzorce a następnie samemu oferować naprawę innym. Tylko jak się wszystkiego nie wie to warto zaznaczyć że nie wszystkie da się naprawić :duh:


Koła zębate , nie tylko w przepustnicach BMW, ale i w większości innych marek ulegają awarii.

Są zrobione z lichego plastiku , czasem wycierają się jak podeszwy butów , czasem jakiś ząb wyłamuje się bez przyczyny ,czasem wyłamuje się się więcej zębów , najczęściej jeśli przepustnica zostanie zblokowana "ciałem obcym" .

Na aukcjach allegro i nie tylko jest wiele ofert z zębatkami i kołami zębatymi do przepustnic różnych marek.

Części zamienne do przepustnic są dostępne i uważam że można naprawić każdą.

Przepustnice mają wiele bolączek a zębatki które nie są drogie i na które nie mamy wpływu, nie stanowią kluczowego problemu.

Twój post kolego trochę zabolał ,napisałem co napisałem bo uważam że nie był on obiektywny.

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wiesz byłeś taki miły w kontaktach telefonicznych , że nie śmiałem zaburzać twojego spokoju.

A ta klapa padła w ten sposób , że została w pozycji zamkniętej i nie chciała już się otworzyć.


Tej klapy nie rozbierałem tylko kupiłem nową. Auto potrzebne więc nie mam czasu na ponowne wysyłki i reklamacje.

Nawet gdzieś ją mam.


Nie snuj domysłów jak nie masz pewności.


A to , że od lat grzebię w BMW to i kilka uszkodzonych klap miałem w rękach i wiem co tam siada.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No to sobie Panowie pogadaliście.

wróćmy do głównego tematu.


Przyczyną "trzęsienia" była niesprawna klapa.


Dla potomnych, którzy czytają ten wątek tylko informacyjnie.

Klapę zamówiłem przez alledrogo nawet nie do końca będąc świadomym czy jest od Rogera, czy nie - ale oczywiście skojarzyłem miejscowość dostawcy i faktycznie tak było.

Klapa przyszła o odpowiednim numerze i w pełni sprawna.

Działa i poprawiła znacząco gaszenie silnika - zniwelowała istotnie trzęsienie.


Dodatkowo dokonywałem innych zakupów i Rogera i wszystko tip top.


Zapwene Obaj znacie się na rzeczy.

Nie oceniam Waszej sytuacji. Stwierdzam tylko fakty na bazie własnego doświadczenia.


Obojga pozdrawiam!

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.