Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ma ktoś może poradnik jak zakodować w ESYS licznik 6wa? Bądź może ktoś wie jak to się robi i może pomóc?


Dodam że licznik mam wyczyszczony

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam ma ktoś może poradnik jak zakodować w ESYS licznik 6wa? Bądź może ktoś wie jak to się robi i może pomóc?


Dodam że licznik mam wyczyszczony

Masz pełno opisów na forum. W google manual w PDF step by step to pierwszy wynik.


Dodajesz do FA 6WA jesli nie masz i ew. produkcje na 0911 jesli masz starsze, wybierasz KOMBI, Detect Cafd for SWE, wybierasz obojetnie ktore i CODE.

Gotowe.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
A ja mam jeszcze pytanie co do zmiany daty w FA. czy można tą date zmienić spowrotem i jak to zrobić? chodzi mi jak już licznik jest prawidłowo zakodowany.
Opublikowano

Daty nie trzeba zmieniać. Kodowalem kilka F10 z 2010r bez zmiany daty i wszystko działa bez problemu tak jak trzeba.


Dla F25 6WA nie występowało a bez zmiany daty tez ruszy

Opublikowano
A ja mam jeszcze pytanie co do zmiany daty w FA. czy można tą date zmienić spowrotem i jak to zrobić? chodzi mi jak już licznik jest prawidłowo zakodowany.

 

1. Tak samo jak zmieniles date na nowsza / inna

2. Tak, da sie zmienic date na Twoja oryginalna po zakodowaniu licznika

b72b536e244610f0med.jpg
Opublikowano
Dziękuje za pomoc. Mam jeszcze jedną sugestie. Jak zmieniłem licznik to nie robiłem flasha tylko kodowanie. czy potrzeba zrobić flash? zaznaczam ze po kodowaniu wszystko działa prawidłowo i bez błędnie.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Odkopuje :)

Panowie taka sytuacja:

Moje auto jest z 2010 roku (i-level F010-20-3-540) i licznik ten podstawowy, z małym wyświetlaczem. Chcę założyć licznik 6WA z 2016 roku, wyzerowany. Będzie to działać i wystarczy tylko zakodować jak zapewnia sprzedawca?

ad®ian™
Opublikowano
nie, ewentualnie musisz podnieść ZGW jeśli nie będzie działać tempomat. Ogólnie wszystko działa nawet z najstarszym zgw
Opublikowano
I jeszcze jedno pytanie. Niby licznik jest przygotowany do montażu (wyzerowany), ale przebieg na zdjęciu widnieje 00014 km. W takim układzie przebieg zostanie 14 km czy wskoczy mój oryginalny?
ad®ian™
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Dobra licznik zmieniony, zakodowany, wszystko działa. Natomiast z ciekawości sprawdziłem błędy i wyskakuje B7F633 w module KOMBI i w ZGW. Co to? Jeśli dobrze zrozumiałem opis z bmw fault codes, jest to normalna sytuacja po wymianie licznika na nowszy?
ad®ian™
Opublikowano
WcEsniej miałeś problemy z przebiegiem to już ich nie ma? Podnosiłeś oprogramowanie w zgw?
Opublikowano

To nie tak. Wcześniejsze pytania o przebieg były przed zakupem licznika. Licznik był przygotowany do montażu prawidłowo. Montaż i kodowanie poszło "od strzała". Przebieg jest mój, wszystko działa jak powinno. Tylko w pamięci pojawił się taki błąd, stąd moje pytanie, czy to normalne? Nie ruszałem ZGW.


Opis błędu z aplikacji BimmerLink:

B7F633 - The redundant data has been adopted from the partner control unit.

ad®ian™
Opublikowano
przeskanuj ista-d, ja nie ufam aplikacjom zewnętrznym jeśli chodzi o kody błędów. Podnieś soft w zgw i wtedy zobacz
Opublikowano
Nie mam isty niestety dlatego na szybko posiłkuje się aplikacjami na telefon. Bimmer-tool pokazuje ten sam błąd. Cóż, wszystko działa, więc póki co nie będę w tym rzeźbił.
ad®ian™
  • 3 lata później...
Opublikowano
W dniu 10.02.2021 o 08:50, luk_byd napisał(a):

Masz pełno opisów na forum. W google manual w PDF step by step to pierwszy wynik.

 

Dodajesz do FA 6WA jesli nie masz i ew. produkcje na 0911 jesli masz starsze, wybierasz KOMBI, Detect Cafd for SWE, wybierasz obojetnie ktore i CODE.

Gotowe.

Witam , podpinam się pod temat też kupiłem wyzerowane 6wa. Czy możesz dać link do tego pdf step by step? 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
58 minut temu, Jacck napisał(a):

Witam , podpinam się pod temat też kupiłem wyzerowane 6wa. Czy możesz dać link do tego pdf step by step? 

 

https://www.docdroid.net/lsgJHy2/6wa-retrofit-guide-pdf#page=6

 

Mozesz zaczac od punktu 4 jak masz wyzerowane

Edytowane przez luk_byd
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
21 minut temu, Jacck napisał(a):

czy mozna kodowac na włączonym silniku? mam słaby akumulator. 

KOMBI możesz zakodować na włączonym silniku.

Cały proces - połączenie + kodowanie to ok. 3 minut, chyba że flash to dłużej - ale w takiej sytuacji lepiej mieć 'dobry akumulator' albo podłączyć prostownik/drugie auto odpalone na kablach.

 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 4.03.2025 o 14:14, luk_byd napisał(a):

KOMBI możesz zakodować na włączonym silniku.

Cały proces - połączenie + kodowanie to ok. 3 minut, chyba że flash to dłużej - ale w takiej sytuacji lepiej mieć 'dobry akumulator' albo podłączyć prostownik/drugie auto odpalone na kablach.

 

zegary mam już zakodowane ale chcę zrobić flash bo licznik pochodzi z f01 i nie wyświetla tych pasków na całym wyświetlaczu tylko kończą się w połowie jak na foto. Możesz mi wyjaśnić co konkretnie do tego potrzebuje? jak to się aktualizuje i skąd ta aktualizacje pobrać? 

20250304_215306.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.