Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.


Pisze w sprawie swapu hamulców z BMW E92 335is do BMW E90 320d. Wszystko co potrzebne już posiadam (tarcze, zaciski, klocki, szczęki, osłony kotwiczne oraz pierścienie mocujące szczęki) Dzisiaj z moich zwrotnic tylnych wybiłem piasty aby zamontować osłony tarcz i tu już pojawia się problem. Sądziłem że osłony kotwiczne oraz pierścienie są większe i są ale nie sądziłem że otwór na środku również jest większy, aż taki ze nie ma szans aby te osłony zamontować na tych zwrotnicach.

Może znajdzie się osoba która właśnie taki swap robiła u siebie i powie jak rozwiązała ten problem. Chciałbym aby tylne hamulce również były większe.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Musisz zmienic cala zwrotnice od 335i/335d/330i/330d oraz poloski. Sprawa nieoplacalna.
Opublikowano

A tam od razu nieopłacalne :D do zmiany jest:

- serwo

- półosie

- łożyska

- piasty

- osłona tarczy

- tarcza kotwicz

- zestaw ręcznego

- linki (starych prawie się nie da wyjąc)

- czujniki abs na tył


Jeśli byś miał E91 to wszystkie z powyższych oprócz serwa nie trzeba wymieniać. Roboty jest tyle, że się odechciewa. Same te duperele to koszt grubo ponad 1000zl wiec realnie licząc bez żadnych okazji to taki swap do TYLKO e90 wyjdzie jakieś 4tys z tarczami itd. Ogólnie mało opłacalne ale zrobiłem i jak ktoś chce iść na skróty to przespawać ręczny i zamiast powyższych wyjdzie jakieś 100zl max. Ja próbowałem iść na skróty to [BAD] z tego wyszła

  • 4 lata później...
Opublikowano
W dniu 4.02.2021 o 01:15, kubaj123 napisał(a):

A tam od razu nieopłacalne 😄 do zmiany jest:

- serwo

- półosie

- łożyska

- piasty

- osłona tarczy

- tarcza kotwicz

- zestaw ręcznego

- linki (starych prawie się nie da wyjąc)

- czujniki abs na tył

 

Jeśli byś miał E91 to wszystkie z powyższych oprócz serwa nie trzeba wymieniać. Roboty jest tyle, że się odechciewa. Same te duperele to koszt grubo ponad 1000zl wiec realnie licząc bez żadnych okazji to taki swap do TYLKO e90 wyjdzie jakieś 4tys z tarczami itd. Ogólnie mało opłacalne ale zrobiłem i jak ktoś chce iść na skróty to przespawać ręczny i zamiast powyższych wyjdzie jakieś 100zl max. Ja próbowałem iść na skróty to [BAD] z tego wyszła

Ja mam E91 i przymierzam się do tego właśnie, dlaczego w e91 nie trzeba wymieniać? 

Opublikowano

To troche bez sensu. Te hamulce to nie jest jakis gamechanger. Gdyby na jakiegoś wielotloka zmieniać to rozumiem a tak to szkoda hajsu. Lepiej kupic jakies porządne tarcze dedykowane - np brembo xtra (ale żeby były wiercone na wylot a nie nawiercane) i dobre klocki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dobra tarcza, dobry klocek i zregenerowany zacisk. 

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.