Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Wymieniałem używany moduł z manetkami i łopatkami. Po zamontowaniu wszystko działa poza łopatkami, po podpięciu do ISTA i przejściu do modułu wyświetlającego aktywnie statusy urządzeń oprogramowanie widzi, że pociągam manetkę jedną i drugą więc wydaje się, że łopatki są OK. Reset modułu nic nie daje. Czy wobec tego konieczne jest zakodowanie tego modułu?


Tutaj zrzut z ISPA:

https://www.dropbox.com/s/rf12fziddgirccx/BMW%20Bledy.png?dl=0


ps. Samochód był wyposażony w łopatki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Manetki na pewno z F10?

Np. manetki z F30 wyglądają tak samo, jednak różnią się impedancją i nie będą pracować prawidłowo.

Opublikowano
OK, to jak sprawdzić że to manetki z nieodpowiedniego modelu, symbol części się zgadza.

I chyba też łopatki są różne przed i po LCI. Rezystancja dla LCI:

F10 LCI DOWN / - Paddle

Open/OFF 0LMΩ (infinitely open)

Closed/ON 1.691kΩ


F10 LCI UP / + Paddle

Open/OFF 5.361kΩ

Closed/ON 2.297kΩ

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
  • 2 lata później...
Opublikowano

Pewności nie mam, ale gdzieś znalazłem coś takiego, że dla biegu niżej:

Off : 5.3kohm

On : 1.283kohm

Dla biegu wyżej, takie same jak w LCI

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.