Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

https://allegrolokalnie.pl/oferta/bmw-525xd-luxury-line-salon-pl-i-rej-2014-r


Koledzy z 530 z Zambrowa z Francji z 21014r. dałem sobie spokój. Teraz przyglądam się 525 z 2013 r z Warszawy.

Proszę o krytyczne uwagi.


Poniżej wkleiłem dwa raporty z historiapojazdu.gov.pl i z rozkodowania VIN.



Data wygenerowania dokumentu: 13.09.2020, 20:58

Dokument wygenerowany elektronicznie

ze strony HistoriaPojazdu.gov.pl

Rzeczpospolita Polska

(www.historiapojazdu.gov.pl)

BMW, 5L, 525D XDRIVE

1995 cm3, olej napedowy

samochód osobowy, kareta (sedan)

Status rejestracji zarejestrowany

Ostatni stan drogomierza 154 053 km

Badanie techniczne aktualne

Polisa OC aktualna

VIN WBA5C91060D461063

Rok produkcji 2013

1. Dane techniczne

Maks. masa całkowita ciagnietej 2000 kg

przyczepy z hamulcem

Maks. masa całkowita ciagnietej 750 kg

przyczepy bez hamulca

Liczba miejsc ogółem 5

Masa własna pojazdu 1765 kg

Paliwo olej napedowy

Emisja CO2 133

Srednie zuzycie paliwa na 100 km 5

Maksymalny nacisk na os 12 kN

Dopuszczalna masa całkowita 2365 kg

Liczba osi 2

Rozstaw osi 2968 mm

Liczba miejsc siedzacych 5

Rozstaw kół (sredni) 1613 mm

Moc silnika (kW) 160

Swiadectwo homologacji

Kategoria M1

Wersja 6A150000

Wariant 5C91

Typ 5L

Data wydania aktualnego dokumentu 05.02.2020

Data wydania karty pojazdu 13.01.2014

Typ dokumentu Dowód rejestracyjny

Stan dokumentu Odebrany przez własciciela / posiadacza pojazdu

Numer e1*2007/46*0363*10

2. Dokumenty

3. Os czasu

www.historiapojazdu.gov.pl strona 1/3

2013 Rok produkcji

Pierwszy własciciel w Polsce (pozostał włascicielem

do 01.10.2015)

Własciciel: firma lub organizacja

10.01.2014

20.03.2014 Pierwsza rejestracja w Polsce

Zmiana własciciela (pozostał włascicielem do 25.01.2016)

Własciciel: firma lub organizacja

Województwo, w którym pojazd

zarejestrowano: mazowieckie

01.10.2015

Zmiana własciciela (pozostał włascicielem do 15.01.2020)

Własciciel: firma lub organizacja

Województwo, w którym pojazd

zarejestrowano: mazowieckie

25.01.2016

Okresowe badanie techniczne (wazne do 08.03.2019)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: WX/094/P

Odczytany stan drogomierza: 46 382 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym

gromadzimy od 2014)

17.03.2017

Okresowe badanie techniczne (wazne do 18.03.2020)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: WX/031/P

Odczytany stan drogomierza: 119 215 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym

gromadzimy od 2014)

18.03.2019

15.01.2020 Zbycie i nabycie pojazdu

Zmiana własciciela

Własciciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd

zarejestrowano: mazowieckie

15.01.2020

Okresowe badanie techniczne (wazne do 17.03.2021)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: WX/031/P

Odczytany stan drogomierza: 154 053 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym

gromadzimy od 2014)

17.03.2020

4

4. Podsumowanie zdarzen

Wygenerowanie raportu

20:58:22

13.09.2020

Własciciele (od rejestracji do

wygenerowania raportu)

5. Stan aktualny

www.historiapojazdu.gov.pl strona 2/3

Województwo, w którym pojazd mazowieckie

zarejestrowano

Polisa OC aktualna

Badanie techniczne aktualne

Liczba włascicieli 1

Liczba współwłascicieli 0

Data waznosci polisy OC 25.01.2021

Ostatni stan drogomierza 154 053 km

Uzyskane dane lub informacje (dalej zwane łacznie „danymi”) mozna wykorzystac tylko na własne ryzyko i na własna odpowiedzialnosc.

Raport został wygenerowany zgodnie z aktualnym stanem Centralnej Ewidencji Pojazdów (CEP). Dane w CEP moga nie odzwierciedlac

stanu rzeczywistego, gdyz m.in.:

• Dane gromadzone w Centralnej Ewidencji Pojazdów przekazuja w róznym trybie i terminach rózne zobowiazane do tego instytucje, w

tym organy zajmujace sie rejestracja pojazdów, stacje kontroli pojazdów i Policja,

• Minister Cyfryzacji nie jest co do zasady uprawniony do samodzielnego: sprawdzania, wprowadzania, uzupełniania, aktualizowania,

zmieniania lub usuwania gromadzonych danych,

• na dane w CEP moga miec wpływ okolicznosci zwiazane z ich gromadzeniem (w tym siła wyzsza, poziom jakosci usług

teletransmisyjnych, terminy przekazywania danych).

Podstawa prawna: Art. 80a ust. 2 i art. 80cb ust. 1 i 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity – Dz.

U. z 2020 r. poz. 110).

6. Informacje dodatkowe

www.historiapojazdu.gov.pl strona 3/3





VIN:WBA5C91060 D461063 / Seria: 5' F10 LCI / Opis sprzedaży: 525dX / Nadwozie:Limousine

Wersja katalogu/region:ECE / Kod typu:5C91 / Skrzynia biegów:5C91 / Układ kierowniczy:Samochód do

ruchu prawostronnego

Data produkcji:12.18.2013 / Lakier: A72 / Tapicerka: LCSW

Szczegóły pojazdu

Dane dot. pojazdu

Nazwa Wartość

Drzwi 4

Silnik N47T

Pojemność 2

Moc (kW) 160

Napęd ALLR

Lakier A72 kaschmir-silber metalik

Tapicerka LCSW Skóra "Dakota"/czarna

Poziom integracji (fabryczny) F010-13-11-504

Poziom integracji (aktualny) F010-13-11-504

Wyposażenie indywidualne false

Wypełnianie ilości

Wypełnianie ilości do

Ilość zmienna w

litrach

WSKAZÓWKA

Czynnik chłodzący bez układu

klimatyzacji

8

Transfer box (0,44 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel),

Automatic transmission: lifetime oil filing

Czynnik chłodzący bez układu

klimatyzacji

0

Transfer box (0,44 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel),

Automatic transmission: lifetime oil filing

Tylna oś 0.8

Transfer box (0,44 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel),

Automatic transmission: lifetime oil filing

Silnik (N47D20T) 5.2

Transfer box (0,44 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel),

Automatic transmission: lifetime oil filing

Skrzynia biegów (GA8HP-45Z) 8.5

Transfer box (0,44 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel),

Automatic transmission: lifetime oil filing

Hamulec 1

Transfer box (0,44 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel),

Automatic transmission: lifetime oil filing

Wyposażenie

Kod Opis

Wyposażenie seryjne

01CC Auto start/stop function

ETK https://etk-b2i.bmwgroup.com/?sessionId=23f824bf3f9043a495866b8...

1 z 2 13.09.2020, 20:54

Kod Opis

01CD Brake Energy Regeneration

0205 Automatyczna skrzynia biegów

02K1 Obr. BMW, st. le., szprycha V 236

04AT Listwy wewn., wysoki połysk, czarne

04U2 Przeł. właściwości jezdnych z ECO PRO

0548 Licznik kilometrów

0851 Wersja językowa, niemiecki

Opcje

01CA Selekcja COP ważnych pojazdów

01CB Zakres CO2

0230 Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

0258 Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu

02PA Zabezpieczenie śrub kół

0302 Instalacja alarmowa

0320 Brak napisu modelu

0415 Roleta przeciwsłoneczna tylna

0416 Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna

0423 Dywaniki podłogowe Velours

0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

0430 Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

0431 Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

0456 Fotel komfort z pamięcią

0488 Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

0496 Podgrzewanie fotela tylne

04NB Autom. klimatyzacja z regul. 4 strefową

0502 Spryskiwacze reflektorów

0508 Park Distance Control (PDC)

0524 Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

0536 Urządzenie ogrzewania dodatkowego

05AC Asystent świateł drogowych

0609 System nawigacji Professional

0698 Area-Code 2 do DVD

06NS Komfort. telefonia z rozsz. smartfonem

0775 Podsufitka antracyt

0845 Akustyczne ostrzeżenie o pasach

0879 Literatura pokładowa, niemiecki

08KA Termin wym.oleju 24 miesiące/30 000 km

08S3 Automatyczne ryglowanie prz ruszaniu

08TF Aktywna ochrona pieszych

08V1 Tabliczka informacyjna

ETK https://etk-b2i.bmwgroup.com/?sessionId=23f824bf3f9043a495866b8...

2 z 2 13.09.2020, 20:54

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Kruk, ja poprzednie auto miałem z salonu polskiego, instrukcja itp wszystko w j. polskim. Wszystkie te bzdety całą makulatura. Naklejka z VIN i podpis handlowca na kwicie o nowym aucie.

Po VIN wyszedł:

801	Germany Version	Deutschland-ausfuehrung
851	Language Version German	Sprachversion Deutsch

Bo go ściągnęli z niemieckiego salonu jako nowe auto pod klienta, gotowiec stał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do historii incydentów to wtrącę swoje 3 grosze - w kwietniu tego roku kupowałem F11 - sprawdzone na wiele sposobów, kupione z Drayem, brak historii incydentów - w autobazie również. Z tzw. ciekawości w tamtym tygodniu wbiłem swój nr Vin w autobazę i jakież było moje zdziwienie gdy ujrzałem że widnieje jakiś incydent ( jakim cudem skoro kilka miesięcy temu nie było, a ja żadnych przygód nie miałem). Wykupiłem raport i jest incydent z 2013r. z października wyceniony na szczęście na 425-500 euro, dla rocznego BMW to pewnie musiała być duperela, ale dlaczego wcześniej tego nie było widać skoro szkoda jest sprzed 7 lat? Przepraszam autora za offtopic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to że samochód sprowadzony jako nowy niezarejestrowany z Niemiec do Polskiego Salonu.

Sprzedawca przyznał, że przy 20 km/h wyskoczyło mu przed maskę dziecko i zadziałał system ochrony pieszych podnosząc maskę.

Naprawa z AC w Inchcape Warszawa.

Wg sprzedawcy maska nie miała żadnych uszkodzeń ale wymienili na nową. Ma przesłać zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zdjęć to znikome uszkodzenia....podjedź i oblukaj na żywo...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Kruk, ja poprzednie auto miałem z salonu polskiego, instrukcja itp wszystko w j. polskim. Wszystkie te bzdety całą makulatura. Naklejka z VIN i podpis handlowca na kwicie o nowym aucie.

Po VIN wyszedł:

801	Germany Version	Deutschland-ausfuehrung
851	Language Version German	Sprachversion Deutsch

Bo go ściągnęli z niemieckiego salonu jako nowe auto pod klienta, gotowiec stał.

 

Jest to możliwe ale najczęściej są to auta pokazowe lub z wypożyczalni. Tak czy siak to salon DE, a nie wyprodukowane na Polskę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem samochód na żywo.


Przeglądy w serwisie BMW w IV 2016- 20 tys km, X 2016 - 37 tys. km.


Wyposażenie cale działa, wnętrze ok.


Mechanicznie, silnik, zawieszenie, skrzynia, hamulce - ok.


Karoseria - kilka drobiazgów typu obice przez drzwi innego samochodu jak to w dużym mieście, jakieś ryski i zadrapania.

Edytowane przez jrucin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód z Warszawy więc standard...

Nie wiadomo jak to wygląda, jeśli delikatne rysy można polerować, wgniecenia możesz próbować PDR.

A potem zostają Ci już zaprawki i lakierowania

 

Pracuję w Warszawie od 2000r. zawsze miałem samochód. Rzeczywiście jest ciasno.


Dziś byłem w auto detalingu w Koniku Nowym ul. Terespolska 88. Szef stwierdził, że to standard jak na Warszawę dużo da się wyprowadzić ale nie wszystko do ideału.

Jednak doradzał żeby nie lakierować a co będzie minimalnie widać to tak zostawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.