Skocz do zawartości

Brak przycisku w składanych lusterkach


Jaros85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Od dziś jestem zadowolonym posiadaczem bmw e90 320d i mam kilka pytań których sam nie rozumuem. Pierwszym jest brak guzika skadanych lusterek a lusterka same sie składają po zamknięciu. W sumie to jedno, lewe. Lecz nie działa ich regulacja. Co i tym myslicie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie. Nie rozkodowalem. Sprawdzalem przebieg bo to a mnie było priorytetem.

Lusterko sklada się jak 2 razy przycisne zamykanie na pilocie, jak otwieram otwiera sie odrazu, jak przytrzymam to domykaja sie szyby. Dzwoniłem do kumpla ma ten sam rocznik i podobne wyposażenie, też nie ma guzika a domykanie ma, sprawne. W vin on ma ale guzika nie ma. Ja znowu nie rozkodowalem wiec nie wiem. Czy to możliwe czy Hans samorube zrobił. Nie działa mi regulacja ale lusterko leci same na dół na wstecznym więc bezpiecznik sądzę ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Masz opcję 313 po VIN:

Type	VC31
Model	320d
Vehicle History	Get a car report instantly!
Market	Europe
Development Code	E90
Chassis	Sedan
Steering	left
Doors	4
Engine	M47/T2
Displacement	2.00 l
Power	120 kW
Drivetrain	Rear-Wheel Drive
Transmission	automatic
Color	Schwarz 2 - 668
Upholstery	Stoff/leder "citrus"/anthrazit - FFAT
Manufacturer	BMW AG
Production Plant	Leipzig, Germany
Production Date	2005-08-25
1CA	Selection Cop Relevant Vehicles	Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge
200	Diesel Particle Filter	Dieselpartikelfilter
205	Automatic Transmission	Automatic Getriebe
240	Leather Steering Wheel	Lederlenkrad
249	Multi-function For Steering Wheel	Multifunktion Fuer Lenkrad
2CX	Lt/aly Wheels Star Spoke 155	Lm Raeder Sternspeiche 155
313	Exterior Mirror Package	Aussenspiegelpaket
320	Model Designation, Deletion	Modellschriftzug Entfall
321	Exterior Parts In Body Color	Exterieurumfaenge In Wagenfarbe
3AC	Trailer Tow Hitch	Anhaengerkupplung
423	Floor Mats, Velour	Fussmatten In Velours
428	Warning Triangle	Warndreieck
441	Smokers Package	Raucherpaket
465	Through-load System	Durchladesystem
493	Storage Compartment Package	Ablagenpaket
494	Seat Heating F Driver/front Passenger	Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
4AG	Interior Strip Titan. Dull	Interieurleisten Titan Matt
507	Park Distance Control (pdc), Rear	Park Distance Control (pdc), Hinten
520	Foglights	Nebelscheinwerfer
521	Rain Sensor	Regensensor
534	Automatic Air Conditioning	Klimaautomatik
548	Speedometer With Kilometer Reading	Kilometertacho
563	Lights Package	Lichtpaket
663	Radio Bmw Professional	Radio Bmw Professional
801	Germany Version	Deutschland-ausfuehrung
818	Main Battery Switch	Batteriehauptschalter
851	Language Version German	Sprachversion Deutsch
863	Europe/dealer Directory	Service Kontakt-flyer Europa
879	German / On-board Documentation	Deutsch / Bordliteratur
8SB	Country Spec. Release Of Telematic	Laenderspez. Telematikfreisch.
8SC	Country Spec. Release Of Teleservice	Laenderspez. Teleservicefreisch.
8SP	Cop Control	Cop Steuerung
9AA	External Skin Protection	Aussenhautschutz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czyli mssz lusterka składane, bez zewnętrznego jak i wewnętrznego fotochromu. Znaczy, że ktoś zmuenił panel w drzwiach na taki id zwykłych lusterek. Z tego powodu prawdopodobnie lusterka nie działają poprawnie. Kup taki z przyciskuem i puwinno wszystko działać bez kodowania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Według mnie komuś np. panel i wsadził taki. Jak w e87 dokładałem składane fotochromy, to chciałem przyoszczędzić na panelu i mieć tylko składanie z pilota. Niestety po zakodowaniu wszystkiego i złożeniu na starym panelu bez przycisku, nic na nim związanego z lusterkami nie działało. Z pilota też nie chciało działać. Jak wymieniłem na panel z przyciskiem od razu wszystko zaczęło banglać. Oczywiście oba panele rozebrałem i obie płytki miały przyciski, ale tylko jeden działa poprawnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za pomoc. Dziś doszedłem do tego samego wniosku. Wyjąłem panel a na nim mazakiem coś po niemiecku i cena korektorem 45euro.

Teraz wiem, że muszę kupić panel z guzikiem i będzie ok. Dziś było małe sprzątanko, pranie i takie tam no i sie doigrem. Akumulator umarł w butach. Nawet centralka nie dziala ani zegary,, nic. Tylko dioda na p skrzyni automatycznej się pali. Jutro kolejny zakup. Akumulator. Muszę stary wyjąć i kupić o tych samych parametrach najlepiej bo ten nawet naładować się nie chce. Pi 30min.wrócily godzina i lamka wewnątrz i nic więcej. Więc złom. Czy jakaś adaptacja jest potrzebna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No w tych autach jest kodowana pojemność i rodzaj akumilatora AGM lub zwykły. Jeśli wsadzasz taki sam to wystarczy tylko rejestracja wymiany, jeśli inny to trzeba zmienić to w wyposażeniu auta i zarejestrować wymianę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie do użytkowników ale z automatem. To mój 1 automat. Zmienia biegi plynnie ale czuć że bieg sie zmienił. Czasem jednak czuć ostrzej wbicie biegu i nie wiem czy to normalne. Dziś depnalem na max z 40 a jechał na 5,zredukował do 3 bez szarpniecia, potem 4 ok i 5 było znów bardziej czuć a 6 nawet nie czułem. Jest też tak że ogólnie to powoli jeżdżę ale on jakoś dziwnie sie zachowuje. Planuję jechać tak do 40,50 max. Zawsze myślałem ze automat dojdzie do 3 i będę se leciał a on nie. Wali 4 a dziś nawet 5 czy nie za szybko na tak wysokie biegi jadac 45 max50. Nie czuje żadnych drgan czy coś tylko takie to irytujące trochę. Jeżeli tak to działa to pewnie przywyknę chyba że da się coś z tym zrobić. Mechanik zaproponował mi ja zresetować. Ale jak nie zapytałem. Mozna podobno jakąś kabinacją.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Lekkie szarpnięcia są normalne. Z czasem zużywają się sprzęgła w koszu i jest taki efekt.


Resetowanie skrzyni bez pojęcia o tym może ją zabić.


Wstępną diagnostykę przeprowadza się sprawdzając wartości adaptacji na poszczególnych sprzęgłach.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku wymieniony. 80a.Został również zakodowany nowy i wpisane parametry. Przez to cudowanie jak sie rozładował stary i że zostawiłem dziś na pół dnia auto bez aku narabało ful błędów ale mechanik mi wszystko wyczyścił. Jak narazie brak błędów. Zobaczy się po czasie czy coś wyskoczy. A czy da się sprawdzić świece zarowe przez komputer. Narazie pali na strzał ale jak się zrobi zimno to nie chce mieć przykrych niespodzianek i wymienił bym wcześniej. W e46 jak kiedyś miałem to wymieniałem raz świece na beru i sterownik bo padł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki. Dzięki. Dziś sobie troszkę pośmigałem i zauważyłem że lepsze spalanie uzyskuje na ds bo mogę dłużej jechać ze stałą predkoscia. Na d wrzuca przy 40 odrazu 4 a potem 5 i znów muszę dodać gazu bo czuje jak sie męczy to auto. Jak dodam to znów za szybko jadę a on znowu wrzuca wysokie biegi. Może to tak ma być ale jak wrzuca wyższe boegi to widzę ze ciężko ustabilizować chwilowe spalanie.Myslę że przywyknę ale wydaje mi się że będzie trzeba dokupić kierę z łopatkami i będzie git.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mój pierwszy automat ale myślę że na d właśnie dziaduje. W ds zmienia mi przy 2.5 jak delikatnie więc tak nie zamula. Wtedy czuć że to auto chce jechać. A spalanie jest łatwiej stabilizować i mogę sobie np. cała ulice 40 przejechać na 3 a nie na 4.

Kolega też mi powiedział co ma 330d aut. że może się to zmienić bo ta skrzynia niby sie uczy a poprzedni właściciel może strasznie mulił. Nie wiem ale uważam że to chyba coś nie teges ale mogę się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś minął 4 dzień jazdy automatem więc nadal sie uczę ale jestem trochę wyczulony na stan auta i tak już nam że zawsze musi wszystko grać. A wiec opiszę jak to cudo jedzie. Wrzucam d,, rusza płynnie czasem szarpnie 2 lub 3 ale czasem. Potem wrzuci 4 ale 5 już czuć bardziej. 6 nie czuje nigdy. Ale noe zawsze. Bardziej czuć biegi jak zamulam wiec jak dotykam gazu aby aby ale też nie zawsze. Kiedy cisne mocniej to zmienia płynnie wszystkie. Jak tak powoli to czuć jak by przy zmianie do tyłu na ułamek sekundy go cofalo. Przy pelnym bucie też nie szarpie a raczej to nie szarpanie tylko ta zmianę czuć bardziej.

Ciężko to opisać ale może jestem przewrażliwiony i tak ma być. To zwykły automat w końcu. Pytałem mechanika i powiedział że przesadzam ale żeby sprawdzić czy nie ma luzu na podporze wału bo może czasem to też dawać taki efekt. Co o tym myśleć sam sie zastanawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.