Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
cześć, kupiłem właśnie E39 w Japonii i będę musiał zmienić w niej przednie światła. Auto nie ma xenonów. Chciałem was zapytać, jakie zamienniki polecacie, bawić się w nie, czy też szukać używanych ori? Zaznaczam, że na wrzuceniu xenonów mi nie zależy, nie ma ich w specyfikacji i niech tak zostanie. Dzięki za podpowiedzi. Podobnego tematu nie znalazłem na forum.
  • Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)

Lepsza będzie regeneracja z zamontowaniem bixenon naprzykład na evox-r

https://hidretrofit.pl/sklep/hella-evox-r-2-0-bi-xenon/


Taka zabawa wyjdzie podobnie cenowo, albo taniej niż zamienniki, a nie wrzucasz badziewia wątpliwej jakości, tylko bardzo dobre projektory w oryginalne światła.


Możliwe, że H7 też w to wejdzie i będziesz miał w pełni legalnie, napisz do nich, zajmują się takimi podmianami i regeneracją kompleksowo.

Edytowane przez madseason
Opublikowano
Lepsza będzie regeneracja z zamontowaniem bixenon naprzykład na evox-r

https://hidretrofit.pl/sklep/hella-evox-r-2-0-bi-xenon/


Taka zabawa wyjdzie podobnie cenowo, albo taniej niż zamienniki, a nie wrzucasz badziewia wątpliwej jakości, tylko bardzo dobre projektory w oryginalne światła.


Możliwe, że H7 też w to wejdzie i będziesz miał w pełni legalnie, napisz do nich, zajmują się takimi podmianami i regeneracją kompleksowo.

 

rozumiem, że zajmują się podmianką tzw. anglików? Jak to w Japonii, kierownik po lewej, ale lampy RHD.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jedyne co masz inne to przesłony na projektorach z tego co się orinetuję. Jeśli wymienisz projektor w którym są przesłony to ostrzymujesz legalne lampy europejskie. Ale napisz do nich dowiesz się co i jak i czy na pewno ja dobrze rozumuję.


Bo z innych opcji masz zamienniki DEPO - czyli dramat, świecą słabiej niż oryginały, a do tego jakościowo odstają.

Używki - czyli lampy nastoletnie, które i tak nadają się do regeneracji, chyba, że nie przeszkadza Ci, ale w Twoim przypadku, kiedy masz lampy i musisz coś zrobić z nimi, żeby były legalne zrobić - moim zdaniem zrobić regenerację na podzespołach EU i mieć światła jak nowe.

Opublikowano
kierownica jest po ludzkiej stronie ;) to nie JDM, lampy tak jak w UK. Poza małymi tablicami reszta jest taka jak w wersji europejskiej. Madseason dzięki za podpowiedź, napiszę do nich. Pooglądałem trochę ofert i rzeczywiście najlepszą opcją się ori po regeneracji.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A zmieniać chcesz z jakiego powodu?Jeśli chodzi o zmianę tylko z powodu ruchu prawostronnego to wystarczy zdjąć zaślepki z góry reflektora i przesunąć blaszki i tyle.
Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak przesuniesz blaszki to nie masz świateł EU, tylko nadal światła UK, z tym, że świecą poziomo - bez podniesienia linii światła na pobocze. Rozwiązanie dobre dla angoli jadących do Francji na tydzień wakacji, nie do jazdy na codzień.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Chce je zmienić dla świętego spokoju, a nie ciągać się po diagnostach i tłumaczyć Policji. Lampy wyglądają bardzo dobrze jak na swój wiek (przynajmniej że zdjęć). Generalnie nie lubię półśrodków i kombinowania. Auto jest za ładne i za fajne, żeby coś w nim spieprzyć ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.