Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Piszczenie paska jest sporym problemem w tym silniku. Ja walczyłem z nim dość długo. Po wymianie alternatora okazało się że jest pęknięte mocowanie (ponowną wymiana alternatora) . Znów alternator ciężko się dokręcał więc dałem podkładki i było ok z alternatorem, lecz prowadzenie napinacza było mocno zużyte. Wymieniłem rolkę z prowadzeniem. Akcja pomogła na krótko bo sama tuleja (chyba ona jest w bloku) była strasznie zużyta więc wyciągnąłem rolkę napinacza z pręcikiem (palniki) ostro podgrzałem i ostrożnie nagiąłem w stronę, którą wcześniej dokładnie określiłem. Przed tym zabiegiem pasek starczał mi na miesiąc (no i ten pisk). Teraz spokój mam już rok i oby tak dalej. Więc na początek sprawdzić wszystkie kółka czy są w osi a później napinacz i alternator które powodują taki właśnie pisk.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.