Skocz do zawartości

Miękki pedał hamulca


wach28

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Płyn hamulcowy powinno zmieniać się około co 2lata.

Absorbuje on wodę i traci swoje właściwości, więc jego stan ma jak najbardziej znaczenie.

Jeżeli pisząc stan miałeś na myśli poziom w zbiorniku wyrównawczym to tutaj również trzeba kontrolować sytuację.


Objawy, które opisałeś wskazują na zapowietrzony układ.

Kiedyś na własne życzenie jeździłem chwilę z zapowietrzonym układem i miałem takie symptomy.


Przy uszkodzonej pompie hamulcowej z reguły jest tak, że tłoczysko nie odbija i klocki pozostają zaciśnięte.


Możesz zerknąć również w serwo. Jest to dosyć częsta przypadłość e39.

Jest tak zlokalizowane, że przy niekorzystnych warunkach pogodowych, zbiera się pod nim woda i istnieje niebezpieczeństwo zaciągnięcia przez nie wody.

pzdr

yaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
... zbiera się pod nim woda i istnieje niebezpieczeństwo zaciągnięcia przez nie wody.

A przyczyną jest nieprawidłowe założenie "kuwety" na filtr kabinowy co powoduje, że woda z podszybia leci częściowo do wnęki gdzie jest umiejscowione serwo. Można to rozpoznać po pordzewiałym cięgnie od wycieraczek. Zresztą po drugiej stronie woda zalewa puszkę z elektroniką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.