Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Zwykle jak jest jakiś problem z ładowaniem to się świeci ta lampka, ale u mnie właśnie się nie świeci nawet jak dam na zapłon. Test zegarów i również się nie świeci (małe zegary z samochodzikiem). Z rozpędu wyjąłem zegary, żeby wymienić żaróweczkę... :duh: ale tam są diody więc o co kaman ? Być może ma to zwiazek z alternatorem, który wymieniłem jakiś czas temu, ale nie zwróciłem uwagi czy świeci i czy świeciło przed wymianą. Ładowanie normalne, znaczy 14,2V.
Opublikowano
Test zegarów robisz na zapłonie czy na I pozycji stacyjki?? Bo wtedy mniej kontrolek jest "aktywnych" podczas testu
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Moderatorzy
Opublikowano

https://www.dropbox.com/s/fx9hm4qjifp5g5v/Photo2.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/y7w709h9cdd6kty/Photo3.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/bm0agdnkav24pnd/Photo4.jpg?dl=0


Na zapłonie. Widzę teraz na zdjęciu, że jednak kontrolka się świeci tylko bardzo słabo. W słońcu tego w ogóle nie widać. Chyba, że to poświata od tej obok oliwiarki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ma świecić tak samo intensywnie jak np. kontrolka ciśnienia oleju.

Może coś ze wzbudzeniem jest nie tak.

Może dioda/y na mostku jest uszkodzona, chociaż jeżeli ładowanie jest w normie.

Pasek się nie ślizga?

pzdr

yaz

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ładowanie na styku przy silniku jest 14,2V, na akumulatorze z tyłu 13,9V. Wymieniałem pasek, rolki i alternator założyłem nowy, pewnie regenerowany EXPOM, który dostałem. Oryginalny już trochę hałasował, ale ni chuchu nie pamiętam jak było wcześniej, a nie bardzo chce mi się przekładać znowu, żeby sprawdzić. Może jest różnica między 525d, a 530d ? Stary alternator miał 150A. Podobno są jakieś wersje 2 lub 3 pin. Oba mają u mnie 3-pin, ale wtyczka ma dwa kable. Patrzyłem w TIS'ie i zarówno dla 525d i 530d są na schemacie trzy połączenia razem z kablem ładowania więc teoretycznie wtyk powinien mieć tylko dwa przewody.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.