Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam spory problem, mianowicie drży mi auto przy stałych prędkościach. Pierwsze drgania zaczynaja się już od 70 km/h ( lecz trzeba się skupić by je wyczuć ) mocniejsze drgania zaczynaja się od 90km/h, najbardziej wyczuwalne są w przedziale 100-110. Powyżej 140 drżenie/bicie zanika. Testowałem już 3 kompletu kół. Bieżący komplet wyważony już 4 razy z testem drogowym, według wulkanizatora wszystko prawidłowo ( dodam ze wulkanizator posiada dwie różne maszyny, obie pokazuje takie same wyniki ) W aucie od rozpoczęcia drżenia zostały wymienione : wachacze przód, drążki, końcówki, tarcze, klocki l, Piasta prawa, drążki stabilizatora, podpora wału, amortyzatory tył, poduszki pod silnikiem. Dwa miesiące temu był usuwany luz z maglownicy ( odkręcona magiczna strona ) niestety to również nie pomogło. Pół roki temu wymieniony został konwerter na regenerowany czy on może prowadzić do takich drgań ? Dzisiaj jeszcze zauważyłem ze przy mocnym przyspieszeniu zaczyna drżeć coś z przodu dodatkowo. Panowie pomóżcie bo już mam ochotę sprzedać ten samochód.

Opublikowano

Cześć

Mam ten sam objaw od około 70km/h też mam wibracje , byłem dzisiaj u wulkanizatora z testem drogowym , stwierdził że dwie opony (jedna z przodu druga z tyłu) mają wadę fabryczną , przełożył dwie dobre na przód złe na tył , ale nadal to samo

nic się nie poprawiło , dla mnie trochę to dziwne że nie ma żadnej poprawy . Polecili mi reklamować opony są zeszłoroczne .

Mam jeszcze zimówki na innych felgach zmienię i zobaczę czy są jakieś zmiany

Opublikowano
jakie masz fele ori?? moze maja inny otwor centrujacy i nie maja pierscienia lub jest zle dobrany?

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
Felgi mam założone styling 95. Przód oryginalnie 72.6 lecz tył był roztaczany pod 74.1 i jest założony pierścień. Tyle ze jeden pierścień wchodzi luźno a drugi mega ciasno.
Opublikowano
na przendiej osi masz dystanse bo pamietam mialem kiedys s95 w e60 i obcierao lekko o amortyzator :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
Tak. Dokładnie mam założony dystans 10mm. Ale zdejmowałem go żeby sprawdzić czy on nie powoduje bicia. Lecz to fałszywy trop. Nie ma różnicy czy jest dystans czy go nie ma... ;/
Opublikowano
a dystanse masz z kolnierzem ?? ja dawalem dystans 5mm i juz bylo niewiele flanszy z piasty :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
wiec nie pozostaje ci nic innego jak wziasc suwmiarke i dla pewnosci zmierzyc srednice wszystkich felg znaczy otworow centrujacych i dlaczego tylne fele sa rozwiercone?i dac komus wytoczyc idealne pierscienie centrujace moga byc aluminiowe :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
Tylne felgi są roztaczane bo poprzedni właściciel miał je na e39. Z przodu miał dystans jakoś przerobiony i nie trzeba było rozwiercania felgi. A tył zrobił niby na 74.1. Myśle żeby oddać felgi tylne na roztoczenie otworów CNC pod dany wymiar zamówić pierścienie i miałbym 100% pewność ze otwór jest centralnie umieszczony a nie np przestawiony o milimetr.
Opublikowano
tak bedzie najrozsadniej i mam nadzieje ze to da efekty :cool2:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
ale najpierw dla pewnosci wrzuc zimowe kola na tyl tylko zeby miec pewnosc ze to przez tylne felgi sa wibracje :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
to pozycz od jakiegos ziomka ktory ma bmw 2zimowki :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
masz jakiegos ziomka co ma bmw ? popros zeby dal ci zimowki na godz bedziesz mogl wyluczyc kola :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
Na prawdę nikt na tym forum nie miał problemów z drżeniem nadwozia ?

Mnóstwo ludzi ma z tym problem i nikt go nie rozwiązał, a jeśli tak to zapomina napisac o tym na forum. Problemem może być chyba wszystko, z tego co ludzi piszą. Wymieniają połowę samochodów i nic to nie daje.

Opublikowano
Ja już praktycznie pół auta wymieniłem i nadal lipa. Co jeszcze może powodować ? Półoś? Skrzynia ? Sam wał?

Nie mam pojęcia. Wał możesz wyważyć. Półoś - pewnie może. Przegub raczej nie. W skrzyni konwerter ma inne objawy. Jak się dowiesz to daj znać :roll:

Opublikowano
Wibracje są przy stałej jeździe czy podczas przyspieszania? Można podejrzewać wyrobiony przegub co rzadko się zdarza. Ale się jednak zdarza.
Opublikowano
Witam. Drgania najbardziej wyczuwalne są przy stałej prędkości. Ale przy mocniejsze przyspieszaniu pojawiają się dodatkowe drgania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.