Skocz do zawartości

BMW E38 735iL WBAGH61070DC43337 Lębork


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry wszystkim. Od dłuższego czasu szukam głownie E60 ale E38 także biorę pod uwagę i ciężko coś zajeźdź. Z uwagi że robię znikome przebiegi rzędu 7 tyś rocznie diesel odpada, także czysta benzyna lub z gazem wchodzi tylko w rachubę, stąd moje pytanie czy jest sens kupowanie takiego auta jako daily chodzi mi głównie o automat. Wiem że te skrzynie spokojnie dają rade o ile się o nie dba tylko czy jeżdżąc krótkie odcinki dziennie z kilkoma postojami ma sens czy lepiej szukać E60 w manualu budżet do 35tyś.

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-e38-735il-wersja-long-dofinansowana-ID6CrKjI.html#d46404fef0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeżeli chodzi o takie przebiegi to automat co do zasady nie ma problemu tylko zanim się rozgrzeje chodzi trochę inaczej.


Czy E60 czy E38 to kwestia gustu, ja za E60 nie przepadam.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dla porządku 1998, choć w tym przypadku ma to marginalne znaczenie. Gorzej wygląda teoretycznie doinwestowane auto na oponach dayton. Ogólnie interesująca wersja.


VIN: WBAGH61070DC43337

Type code: GH61

Model: 735IL FACELIFT (EUR)

E-F-R series: E38 2

Series: 7

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M62/TU

Displacement: 3.50

Power: 175 (238 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 317 - ORIENTBLAU METALLIC

Upholstery code: N6SW - STANDARDLEDER/SC

Prod.date: 1998-12-04

S202 Steptronic

S210 Dynamic stability control III

S220 Self-levelling suspension

S302 Alarm system

S304 BMW light alloy wheel, ellips. styl. 60

S320 Deleted, model lettering

S352 Insulating double-glazing

S416 Roller sun visor, rear lateral

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S438 Fine wood trim

S441 Smoker package

S456 Comfort seat with memory

S459 El. front seat adjustment w. memory

S473 Armrest front

S488 Lumbar support, driver and passenger

S494 Seat heating driver/passenger

S500 Headl.washer system/intensive cleaning

S508 Park Distance Control (PDC)

S522 Xenon Light

S548 Kilometre speedo

S549 Exklusiv-Uhr

S602 On-board monitor withTV

S609 Navigation system, Professional

S629 Car telephone (GSM) w card reader, front

S670 Radio BMW Professional RDS

S672 CD changer for 6 CDs

S694 Provisions for BMW 6 CD changer

S863 Dealer List Europe

S877 Omission of non-combined operation

S886 Operating instructions, Dutch

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Co Ty tak z tymi automatami, jak skrzynia będzie jeździła na jeździe próbnej do dlaczego miałaby przestać nagle przy śmiesznych przebiegach rocznych typu 7 tkm? :)
3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś przygodę z s210 270cdi. Auto kupione za normalne pieniądze nie było gratem wbrew zapewnieniom sprzedającego że mogę jeszcze spokojnie pojeździć po roku od zakupu postanowiłem wymienić olej. Okazało się że olej był wymieniony na gwarancji auta albo w ogóle, czarny i rzadki jak woda przy przebiegu 300tyś, także zamiast zostawić parę stówek poszło prawie 4k. Mesio nigdy nie weszło w tryb awaryjny jeździło do wymiany bez zarzutu. Miło wspominam auto fajnie się jeździło i dobrze służyło te 5 lat dlatego grzecznie pytam żeby potem nie wyszło jak się coś posypie remont pochłonie 1/3 ceny samochodu. :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Oczywiście że jak się posypie to tyle pochłonie, to pełnoletnie BMW z wyższej półki. Jeżeli boisz się kosztów utrzymania to kup Toyotę Auris I 1.6b. :D
3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Moja 735i 2000r ma przejechane 183tys km bieg wsteczny przestał być obecny tak po prostu, później wiadomo , uszczelki, olej, jak już rozebrane to kosze itd... 4tys zostało u miłego pana :) Samochód traktowany z najwyższą starannością a jednak. Wszystkiego nie przewidzisz. Im starsze auto będzie więcej kwiatków ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ciekawi mnie 3. Brak rdzy. Sam kilka lat temu szukałem, to bardzo ciężko było, żeby znaleźć coś bez purchli. A co do automatów - obecnie mam już trzeci i nie narzekam, 2 były w e39 r6 benzyna wymiana oleju około 250k km i bez problemu jazda dalej. Teraz w e60 w sumie też by wypadało już się zainteresować, więc dopiero przyszłość pokaże.

A co do wyboru e38 czy e60, to jak robisz takie przebiegi i jeszcze po mieście to e60 pewnie wygodniejsze będzie. e38 to kobyła typowo w trasę, choć na zadbanym e38 z takimi przebiegami pewnie mniej stracisz za kilka lat jak przyjdzie Ci sprzedawać, co widać porównując ceny z ogłoszeń jak kolega powyżej zauważył :mrgreen: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wczoraj se sprawdziłem praktycznie odkąd się pojawił w kraju prawie co roku zmieniał właściciela. Nie wiem jak tu zdjęcie wkleić więc podam dane do sprawdzenia na gov.pl

WBAGH61070DC43337

GLELK37

05.01.1999 A w kraju od 19.06.2015

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beemki nie są znane z tego że ktoś trzyma je 20 lat ,jeśli chcesz samochód po pierwszym czy po drugim właścicielu to celowałbym w Toyotę lub Suzuki.

Również wyznaje zasadę że po prostu w akwarium jest za dużo rybek żeby kisić się z jedną 10 lat. To tak jak z kobietami :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony ciężko zamienić tak wspaniałe auto jakim jest e38 na coś równie fajnego. Czyżby koszty utrzymania przewyższały właścicieli? Szczególnie w Polsce ;) a zresztą... w Niemczech też tego nie trzymają, bo żeby przeszło tuv to musi być naprawdę w bardzo dobrym stanie a jeden porządny serwis e38 V8 potrafi kosztować więcej niż wartość tego auta w Niemczech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Z drugiej strony ciężko zamienić tak wspaniałe auto jakim jest e38 na coś równie fajnego. Czyżby koszty utrzymania przewyższały właścicieli? Szczególnie w Polsce ;) a zresztą... w Niemczech też tego nie trzymają, bo żeby przeszło tuv to musi być naprawdę w bardzo dobrym stanie a jeden porządny serwis e38 V8 potrafi kosztować więcej niż wartość tego auta w Niemczech

Auto wygląda OK, chociaz cena chyba trochę przesadzona. Chyba że jest na prawdę mega mocno doinwestowany.


Sam miałem chwilę 735i. Piszesz że cięzko zmienic na coś równie fajnego? jest duzo równie fajnych aut i fajniejszych. Choćby 740i nie mówiąc o 750i. Ja 735i zmieniłem na M5 i to też była super decyzja.


Zresztą nie każdemu taka kolubryna przypasuje na dłuższą metę. Znam 2 takich którzy zmienili e38 na e46 w benzynce i są bardzo zadowoleni.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.