Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z podlaczniem swojego samsunga przez blutu. Telefon jakby zostal polaczony przez blutu ale nie widzidzi pozniej karty sim i nic nie mozna robić? Jak karte sim wlaze w miejsce w podlokietiku to wtedy działa mozna juz w nawigacji sterowac karta i prowadzic rozmowy w zestawie głoś. Auto 2004 rok ma w podlokietniku telefon orginalny BMW. Pomoze ktos?
Opublikowano
Dołącze sie do tematu, IPhone 8, wszystko działa tylko nie mam książki kontaktów jakby, musze wybrać telefonem gdzie chce zadzwonić, a w zakładkach na idrive w ostatnich polaczeniach wychodzących i przychodzących sa tylko numery telefonu, trzeba by było znac każdy numer na pamięć. Jest jakas procedura sparowania kontaków z telefonu na idrive?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Paruję się automatycznie.

Raczej w telefonie poszukaj opcji udostępniania bo może telefon nie udostępnia danych.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Polecam LABCAR w Puławach. Wszystko ogarniają, od czasu modyfikacji mojego E60 wszystko działa OK ( teraz z iPone 8 ).
Opublikowano

No to ja pomogę jak nie ma chętnych.

Też mam 2004 i też mam telefon w podłokietniku.

I teraz smutna dla was informacja: gdy macie telefon w podłokietniku to nie podłączycie telefonu zewnętrznego przez bluetooth do auta żeby korzystać z multimediów itd.


Wyjścia macie 2, z czego jedno jest sprawdzone przeze mnie a drugie znam z opowiadań.


Opcja 1. (ja tak mam)

Montaż dodatkowego modułu bluetooth i wpięcie go pod gniazdo AUX.


Działa to tak:

1. łączę tel z modułem,

2. na radiu wybieram AUX (nie miałem go, musiałem go dokodować aby pojawił się w menu AUX)

3. to co puszczam z tel gra mi w bmw


Wadą jest to, że nie działają połączenia (trzeba na tel w przypadku rozmowy zmienić z BT na głosnik telefonu), no i nie działa np przełaczanie piosenek przy pomocy przycisków na kierownicy. Po prostu sygnał leci przez aux, a wszystkim sterujesz za pomocą telefonu.

Koszt ok 200zł za moduł polskiej produkcji + kodowanie, jest bezinwazyjny, wpina się go pomiędzy radio a instalację samochodu, 30 min roboty (montaż) + kodowanie ok 5 min

Jeżeli jesteś zainteresowany tym modułem to daj znać na pw bo nie chcę robić takiej publicznej reklamy.



Opcja 2. (ta z opowiadań)

Musisz wykodować z auta wbudowany telefon z podłokietnika + zmienić moduł bluetooth

Kosztów nie znam, na pewno potrzebny jest moduł (jaki też nie wiem), no i doświadczony gość który to wszystko zgra ze sobą.


Jako, że nie miałem aż takiego parcia na szukanie modułów, kodowanie ich pitu pitu a zależało mi na tym aby puszczać głównie muzykę to wybrałem opcję nr1 i jestem bardzo zadowolony.

Opublikowano
Witam mam problem z podlaczniem swojego samsunga przez blutu. Telefon jakby zostal polaczony przez blutu ale nie widzidzi pozniej karty sim i nic nie mozna robić? Jak karte sim wlaze w miejsce w podlokietiku to wtedy działa mozna juz w nawigacji sterowac karta i prowadzic rozmowy w zestawie głoś. Auto 2004 rok ma w podlokietniku telefon orginalny BMW. Pomoze ktos?

 

Nic nie zrobisz. Na starym fonie z około 2013 roku jeszcze mi wszystko działało. Kiedy zmieniłem fona na Redmi 4x mam to samo. Próbowałem wszystkiego. Nowszy blutu nie działa z tym antykiem mulf i koniec.

 

Wadą jest to,

 

Wadą to jest wpinanie jakiegokolwiek połączenie blutu. Po co to potrzebne ?. Montujesz fona i robi za MP3 z magazynem MP3 na karcie czy własnej pamięci. Jakiś odtwarzacz z equalizerem i można olać wszelkie inne wydumki. U mnie soniak xpera robi tak już ze trzy lata. Tryb samolotowy i wcale go nie wyłączam. Wsiadam i działa z miejsca. Doładowuje się podczas jazdy. Nie ma prostszego, lepszego i tańszego rozwiązania w przypadku przestarzałego systemu audio jaki jest w E60. W E60 przed liftem wzmak i głośniki dają radę, ale wysterować tego nie ma czym. Potrzebny jest koniecznie equalizer. I dopiero wtedy to HiFi zaczyna poprawnie grać. Płyty i inne takie z wysterowania wysokie / niskie to jest po prostu dramat w tym modelu.


1.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Wadą jest to,

 

Wadą to jest wpinanie jakiegokolwiek połączenie blutu. Po co to potrzebne ?. Montujesz fona i robi za MP3 z magazynem MP3 na karcie czy własnej pamięci. Jakiś odtwarzacz z equalizerem i można olać wszelkie inne wydumki. U mnie soniak xpera robi tak już ze trzy lata. Tryb samolotowy i wcale go nie wyłączam. Wsiadam i działa z miejsca. Doładowuje się podczas jazdy. Nie ma prostszego, lepszego i tańszego rozwiązania w przypadku przestarzałego systemu audio jaki jest w E60.

 

Po co potrzebne? A chociaż po to aby nie wisiały chamsko kable od Aux i ładowania do telefonu i sam telefon zakrywając przyciski od grzania, PDC... jak u Ciebie. Adapter jest za radiem (raczej w desce rodzielczej) i go nie widać a łączę się przy użyciu swojego telefonu a na nim mam to co pisałeś czyli equalizer, magazyn muzyki itd.

Czy tańsze? Też bym dyskutował, u mnie to był koszt 200zł i w tej cenie mam tunel wolny od gratów i kabli na czym mi zależało.



1.jpg


Serio uważasz to fajnie wygląda?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.