Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po ciezkiej nocy i 3.5h snu :twisted: Cala historia zaczela sie wczoraj popoludniu... Najpierw szybki montaz interfejsu LPG do laptopa i pozniej garaz... Okazalo sie, ze wcale nie bedzie to takie proste jakby sie moglo wydawac.. Braklo odpowienich redukcji i rur, pozatym bardzo ciasno i przeszkadza puszka filtra weglowego :evil: Pol godziny kombinacji, przymierzania, az zapadla decyzja..."tniemy oryginalna rure, moze cos z tego bedzie".. Godzina rzezbienia, pare opasek..no i mamy efekt http://d-25.ovh.org/blos/100.jpg :8) Nastepnie szybki demontaz miksera :norty: http://d-25.ovh.org/blos/099.jpg i juz BLOS jest zamontowany http://d-25.ovh.org/blos/103.jpg :cool2: Nadeszla chwila prawdy, start silnika na benzynie i .... rewelacja, dziala:)..czyli polowa sukcesu za nami. Nastepnie chwila zawahania, modlitwa i przejscie na LPG..dziala..obroty stabilne. Nic nie kombinujac postanowilismy wyjechac na jazde probna ( BLOS wyregulowany wedlug instrukcji ). Pierwsze wrazenie... Auto na benzynie wreszcie zyje :roll2: Kreci sie jak dzikie... na LPG wcale nie jest gorzej. Reduktor MLGAS 91EP Super 155kW radzi sobie calkiem niezle i bez problemu motor bardzo szybko wkreca sie na 6000obr :jawdrop: :twisted: Na tym zakonczylismy jazde probna i postanowilismy obadac mieszanke wykorzystujac odczyt z komputera gazowego. Na defaultowych ustawieniach bylo bogato, za bogato w kazdym zakresie obrotow :worried: Po paru godzinach prob doszlismy do jakiegos kompromisu..:-), a ze byla juz godzina prawie 3am zakonczylismy zabawe.... Niestety blosa nie jest tak prosto wyregulowac. Raczej nie wierze w prawidlowe ustawienie na OKO... :worried: Dzisiaj prawdopodobnie zrobie zobie przejazdzke z laptopem na pokladzie i bede sprawdzal jak on sie zachowuje w podczas jazdy z obciazeniem, a jutro byc moze analizator..... Nie obeszlo sie oczywiscie bez strzalu. Strzelil raz przy starcie na benzynie, raz ale konkretnie:) :duh: Pozniej juz sie sytuacja nie powtorzyla.. Do tej pory nie wiem co bylo przyczyna. Fotki z montazu :

http://d-25.ovh.org/blos/099.jpg

http://d-25.ovh.org/blos/100.jpg

http://d-25.ovh.org/blos/101.jpg

http://d-25.ovh.org/blos/102.jpg

http://d-25.ovh.org/blos/103.jpg

http://d-25.ovh.org/blos/104.jpg

http://d-25.ovh.org/blos/105.jpg

http://d-25.ovh.org/blos/106.jpg

http://d-25.ovh.org/blos/107.jpg

http://d-25.ovh.org/blos/108.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

minął tydzień.. coś nowego?

 

Ja szukam kogoś kto montował blosa do 535... ewentualnie kogoś kto poszerzał SPLITa....

"Only two things are infinite:

the universe, and human stupidity

...and I'm not sure about the universe"

A. Einstein

Opublikowano
na razie zadnych niusow, wszystko dziala jak nalezy... spalanie 15L/100km 100% cykl miejski. Sporo korkow.. styl jazdy normalny... w tym tygodniu bedzie robil dokladniejsza regulacje i moze niebawem hamownia.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
i ja pokusiłem sie o instalacje blosa w e34 m30 no i rozczarowanie bo dół do bani od 4500 zadyszka klapa strzałowa w koszu i nadal to samo reduktor 2 komorowy omvl powinno dac rade jesli ktos moze pomóc był bym wdzieczny walcze z tym od pół roku narazie blosa odstawiłem na półke jezdze na mieszalniku + sruba zamiast silnika krokowego jest od dołu do 5500 ok zadnych zawieszek na banie 235 km/h az sie zdziwiłem w koncu 350000 km na liczniku tyle ze na pb jest troszke zdławiony
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

moje 325 tez nie latalo na blosie jak nalezy - zdecydowanie lepiej chodzi na II gen. Fakt ze osiagi na benie prawie fabryczne ale ile to sie jezdzi na Pb za 4,79 za litr :D wolalem sobie kupic II przeplywke ze stozkiem i jak chce poszalec to 5 min i mam podmieniona :D

 

Podejrzewam ze u mnie nie latal na blosie bo mam stary parownik Stefanelli - kat do 150 KW ale nalatalem juz na nim ok 100 tys :D

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
witam kolege, a czy po zamontowaniu blosa jest różnica w spalaniu benzyny? bo moja 325 z mieszalnikiem pali jak smok a podobno to wina instalacji gazowej, a jaką instalacje miałes wczesniej bo ja mam zwykłą na śrubie i jeżdze jak maluchem podczas przyspieszania bo boję sie o strzał, pozdrawiam
Opublikowano
tu chodzi o to jaki masz mikser a nie jaka generacja instalki, po co gaz jak jeździsz na benzynie :D wyciąg mikser/mieszalnik i zobacz ile ci spali :) wtedy będziesz wiedział czy to wina zwężki w dolocie
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
witam, na benzynie jeżdże sporadycznie by silnik złapał oddechu i bym ja miał troche satysfakcji, zamontowałem własnie blos, jak go zobaczyłem nie bardzo mnie cieszył ale po zamontowaniu rzeczywiscie zmiana nieporównywalna i te obroty na gazie - zupełnie jak na benzynce, zadziwiająca stabilnosc, niestety byłem szczesliwy tylko przez 15 km jazdy bo po ponownym odpaleniu wszystko zaczeło szalec: obroty weszły na 1000 - 1100, potem 700 i tak na zmiane, stracił moc i było jak na mieszalniku, znów sie dławił i nawet kichnął, troche sie później unormowało ale tylko na chwile, później odkryłem ze nie chce odpalic na benzynie, zaskakuje i zaraz gasnie, dodanie gazu nic nie pomaga, w czasie jazdy po wrzuceniu benzyny tez gasnie, dzis odpiołem kabelek od potencjometru przepustnicy i ciekawostka obroty wróciły do normy na gazie i na benzynie. Na gazie lekko przygazowałem i iwszystko ok, czy ktos wie cos na ten temat? jaki jeszcze element osprzetu jest za podobne objawy odpowiedzialny, dodam jezszcze ze wyjołem blos spowrotem i obejrzałem czy cos sie nie rozszczelniło przy złaczach i nie ma lewego powietrza, wygląda na ok, połączenia są solidnie wykonane. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.