Skocz do zawartości

kurae34

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    ostrow wlkp

Osiągnięcia kurae34

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ja kupiłem z tamtąd swoje e34 z przebiegiem 290000.dzis jest prawie 400 tys.inadal jeżdzi całkiem nieżle
  2. kurae34

    e32brake presure

    płyn ferodo dot4 i wyciekow brak zamontowałem juz inny akumulator cisnienia
  3. kurae34

    e32brake presure

    jeśli ktoś wie co z tym zrobic będę wdzięczny za pomoc
  4. kurae34

    e32brake presure

    witam podczas nagłego hamowania w e32 750 pedał hamulca twardnieje po chwili zaczyna hamowac i na bc wyswietla napis brake presure i zapala sie kontrolka poziomu płynu hamulcowego czytałem na forum sugestie ze to akumulator cisnienia ale jest nowy jest to wersja z nivo i regulacja sztywnosci
  5. to pochwal się co tam przebudowałes moze zrobię jeszcze jedno podejście
  6. jesli orginalnie masz domykanie to jest to kwestia 2 kabli podłączonych do orginalnego sterownika tj.nalezy sie wlutowac na plytke i wydłuzyc czas na zamykanie na jakies 20 sek wez wyjmij orginalny sterownik otwoz go pozamykaj drzwi i próbówką podpiętą pod mase dotknij do styków przekaznika jest ich tam troche ale przez zarówke nic sie nie stanie jesli znajdziesz zamykanie i przy otwartch drzwiach potrzymasz dłużej to szyby sie zamkną
  7. pod tylna kanapa jest w e34 36 mają ja pod showkiem pasazera lub nad głosnikiem "basowym" po stronie pasazera
  8. ad1 to padło podswietlanie zarowka i sprawdz czy dochodzi napięcie ad2 koles miał ten sam problem w 318 i były to zimne luty na płytce klimatronika trzeba by wyjąc szuflade koło zegarka i złaczami dochodzącymi do climatronika poruszac najlepiej zeby nie działał wtedy jesli zacznie działac to rozebrac go i polutowac złacza na płytce tylko ostroznie zeby sciezek nie poodpalac no i oczywiscie odłaczyc od auta
  9. kurae34

    Problem z centralnym zamkiem

    padł siłownik wytarły sie tryby wymienic nalezy niestety
  10. czyli pozostaje sekwencja trzeba było od razu załozyc i trzy przepływki były by całe a tak nic tylko kopie pod maską a pali na trasie ze 18 l
  11. jesli masz wejscia po sygnale głosnikowym do wzmaka to nie ma problemu podłącz to do tylnych głośnikow i bedzie grac
  12. zasilanie na antene jest realizowane poprzez podanie +12v na wzmacniacz antenowy w słupku tylnym jak zmieniłes radio to go nie podłączyłes jesli zostały ci wolne przewody a powinny 2 jeden tacho a drugi na antenę niestety dawno jakos nie montowałem radia do bety i nie pamietam pod jaki kolor to podłączyc ale kolor sprawdz przy wzmacniaczu i znajdz taki sam przy radiu powodzenia i miłego odbioru
  13. a podłączyłes sterowanie mi w e34 zbiera ok nigdy nie miałem problemow z radiem w ostrowie wlkp ciągnę rmi z poznania a nie powinienem
  14. załozyłem blosa i mam problem z regulacja słabo idzie od dołu a powyzej 4500 ma zadyszke reduktor omvl 2 komorowy takze powinien sie wyrobic na standardowym mieszalniku jest ok tak do 5000 na banie 235 km/h to niezle przy 350000 km ale na pb ma za duzo paliwa i zimny szaleje jesli ktos wie jak to zrobic prosze o porade z góry wielkie dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.