Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Okolice poduszki silnika i podłużnicy po stronie kierowcy.

Plecionkę polecam zamienić na porządny przewód z izolacją.

Edytowane przez BartoszE30
Opublikowano
Tak jak kolega napisał. U siebie przez walniętą/skorodowaną plecionkę niepotrzebnie wymieniłem aku.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak jak kolega powyżej napisał , najlepiej jak będziesz miał przykręcony w miarę gruby przewód.

W instrukcji elektrycznej widać ,że masa od akumulatora przykręcona do karoserii ma przekrój 70mm2.

Ja osobiście szukał bym przewodu o przekroju nie mniejszym od 35mm2

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e53-x5-3.0d-sav/wiring-functional-info/power-train/digital-diesel-electronics-dde6-0/dde-voltage-supply/hORvXOt


  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
możecie się śmiać ale pasuje z któregoś e36 chyba, kolega zamontował bo takie miał pod ręką jak auto stanęło i do dziś jeździ bez problemów.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
Ja kupiłem w Agromie od jakiegoś ciągnika ;-) Tak mi mechanik doradził. I rzeczywiście był solidniejszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.