Skocz do zawartości

M62B44TU brak zasilania pompy paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moze ktos sie spotkal z problem braku zasilania na bezpiecznikach 22 i 31 - odpowiadaja one wg schematu za pompe paliwa. Co gorsza, problem nie jest staly - potrafi byc wszystko ok - odpalam, chodzi z 3 min(wtedy napiecie jest na tych bezpiecznikach) - gasnie sama z siebie - napiecie ginie. Przekazniki wymienialem, zamienialem wszystkie 4 - tj w bagazniku po prawej i pod deska - nic to nie zmienilo.

Nie bardzo juz wiem gdzie szukac. Wczesniej nie mialem zadnych problemow - jezdzila bez problemu - czy to na lpg czy na pb. LPG KME Diego G3.

Z inpy wywolanie przekaznika pompy paliwa powoduje cykniecie pod deska - ale pradu brak.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak nastepnym razem zginie Ci napiecie na F31 to luknij na F1A, F2A,F3A oraz F5A tam teź powinno zniknąc - jesli tak bedzie to masz uszkodzenie zasilania w skrzynce bezpiecznikow z przewodu 30 na bezpiecznik F5A oraz F22
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do sprawdzenia przekaźnik główny silnika, który znajduje obok sterownika silnika oraz stan bezpieczników pod siedzeniem pasażera. Trzeba zdjąć listwę progową i unieść wykładzinę.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Jutro zweryfikuje ten przekaźnik główny i spr to zasilanie na pozostałych bezpiecznikach. Dam znać co wyszło, mam nadzieję że znajdę fałsz.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moźesz miec opisane F1 -w komorze silnika tam gdzie komputer , bezpiecznik ma miec wartość 30 A
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak nastepnym razem zginie Ci napiecie na F31 to luknij na F1A, F2A,F3A oraz F5A tam teź powinno zniknąc - jesli tak bedzie to masz uszkodzenie zasilania w skrzynce bezpiecznikow z przewodu 30 na bezpiecznik F5A oraz F22

 

Te bezpieczniki biorą napięcie z bezpieczników pod siedzeniem pasażera, dokładnie z bezpiecznika f110


https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39-540i-lim/components-connectors/components/x-plugs-terminals/x-1-500/x8-x8/V6cvHhb

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak , ale F1-F5 też, natomiast F31 z bezpiecznika F109

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39-540i-lim/components-connectors/components/f-fuses/fuses/f110-fuse/udwVTFx

Natomiast wszystkie bezpieczniki biorą napięcie ze skrzynki bezpieczników nad akumulatorem.


Może z samą klemą plusową coś nie tak?


Daję jeszcze link do tematu z opisem wszystkich bezpieczników. Na trzeciej stronie jest fajna fotka , co możemy ujrzeć pod siedzeniem jak mamy rozwalone progi


https://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=679306

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak , ale F1-F5 też, natomiast F31 z bezpiecznika F109

No nie tak do końca...f1-f5 faktycznie mają zasilanie ze 110 tki ale to sa te które znajduja sie przy desce rozdzielczej a nas interesują f1-f5 znajdujace sie w komorze silnika,a f31 dostaje zailanie z przekaźnika silnika , ale to wszystko jest i tak mało waźne w tym momencie , bo kolega musi sprawdzic gdzie traci zasilanie i dopiero wtedy moźna przejsc do glówniejszych punktów.

Jesli chcesz szczególowe schematy wraz z kolorami przewodów i opisem bezpieczników to moge udostepnić , ale tylko na telefon

Jeszcze tak zapytam co by sie nie okazalo ze lukam w inny schemat-autko to BMW 540i 2002 rok , 286 KM ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.