Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jeśli chcesz polepszyć hamowanie przy zachowaniu mniejszego pylenia to:


EBC DP32089C REDSTUFF 295PLN tył


EBC DP32302C REDSTUFF 734 PLN przód



Jeśli natomiast oczekujesz najlepszych klocków od upalania (ale które też więcej pylą niż te powyżej) to:


EBC DP42089R YELLOWSTUFF 425PLN tył


EBC DP42302R YELLOWSTUFF 1000 PLN przód


jeśli masz hamulce m performance (największa tarcza) to niestety nie mają


jak masz standardowe hamulce jakie wychodzą w m550i to to co powyżej


do wszystkiego polecam od razu plyn hamulcowy MOTUL RBF600 i wymianę tego płynu co rok

Edytowane przez autopark
Opublikowano
Jesteś pewien ? bo m550i ma też hamulce m performance - tylę że niebieskie zaciski. Wg strony EBC nie będą to te same klocki co do 530 czy 540stki
Opublikowano

te części które podałem dotyczą standardowych hamulców w m550i gdzie przednia tarcza ma 374mm


natomiast w przypadku doposażenia w hamulce m performance gdzie tarcza przednia ma 395mm EBC nie oferuje klocków przednich ani tylnich w mojej ocenie

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam,

żeby nie zakładać nowego tematu - mam pytanie na temat klocków na przód. M pakiet - niebieskie zaciski.

Zawsze wymieniałem w ASO, ale różnica w cenie jest ogromna i chyba kupię zamiennik - czy klocki Zimmerman lub Brembo ktoś z Was zakładał? Inne ATE czy EBC nie są dostępne...

Koszt Zimmermanna to około 410zł a Brembo 560zł - wręcz wydają mi się za tanie w porówaniu z ORI, ale chyba zaryzykuję, tym bardziej, że tarcze jeszcze raczej zostawiam, są jeszcze "w normie".

Ma ktoś jakieś doświadczenia? Czy może nie warto bawić się w zamienniki?

Opublikowano
Ja zakładałem na przód Zimmermany. Niebieskie zaciski M. Wiosną 2020 zaplaciłem 412 zł. Nie piszcza, hamuja porównywalnie do oryginałow i tez tak samo pylą. Czy kupie drugi raz? Nie, kupie niepylace EBC.
Opublikowano

Też powoli stoję przed takim dylematem, patrzyłem na tą stronę https://auto.brakeparts.pl/

Jest możliwość wyboru i to tarcz i klocków, ja będę wymieniał wszystko tarcze, klocki, przód, tył i rozbieżność cenowa wielka :/ rozbieżność cenowa między ORI a niby lepszym zamiennikiem 2tys zł około

Opublikowano

Ha ha ,

Ja właśnie zamówiłem Zimmermanny w brakeparts.pl, jutro wymieniam. Dostęp towaru od ręki jest słaby, sprzedawca polecił tańsze Zimmermanny (jeszcze były Brembo). Podobno właśnie są mocno zbliżone cechami do oryginałów. Pojeżdżę i dam cynę, jak się sprawują.

Powiecie mi może, jak najprościej zresetować inspekcję w iDrive na temat klocków? Czy po podpięciu nowego czujnika sam się zresetuje, czy trzeba pod kompa się podpinać, i czy warsztat musi mieć coś extra na czasie ze sprzętu, czy zwykły warsztatowy interfejs do BMW wystarczy?

Opublikowano

 

Dzięki, wszystko ogarnięte,

jak na razie auto hamuje normalnie, czyli wzorowo - nie widzę różnicy do wymienionych oryginałów.


Klocki wraz z wymianą kosztowały mnie 500zł. ASO wołało 2200zł po rabatach :duh: W poprzedniej F10 wszystko robiłem w ASO :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To na alledrogo też nie jest najtaniej, w różnych sklepach internetowych znajdziesz w lepszej cenie np. do 530d zestaw na przód wraz z czujnikiem za 2384 zł
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
klakierek ja jestem świeżo (dzień) po wymianie kompletu tarcze + klocki na tylnej osi. Wymiana w ASO, ale części przywiozłem sam. Zdecydowałem się na tarcze ATE i ceramiczne klocki ATE (podobno nie pylą). Do tego czujnik zużycia też od ATE. Faktura na części ok. 1400 zł, robocizna w ASO po rabatach 550 zł. Różnic w hamowaniu brak. Co do pylenia, a na jego braku/zmniejszeniu zależało mi najbardziej to jeszcze nie zauważyłem.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
klakierek ja jestem świeżo (dzień) po wymianie kompletu tarcze + klocki na tylnej osi. Wymiana w ASO, ale części przywiozłem sam. Zdecydowałem się na tarcze ATE i ceramiczne klocki ATE (podobno nie pylą). Do tego czujnik zużycia też od ATE. Faktura na części ok. 1400 zł, robocizna w ASO po rabatach 550 zł. Różnic w hamowaniu brak. Co do pylenia, a na jego braku/zmniejszeniu zależało mi najbardziej to jeszcze nie zauważyłem.

 

Gdzie kupowałeś ATE?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

@pikopiko


niestety do mojego 520 xd ATE nie oferuje tarcz na przednia os


a jak zalozylem po 40 tys. km ceramiczne ATE to po jakims czasie zacząlem czuc drgania hamujac przy rozgrzanych hamulacah :( :(


pokrzywilo sie cholerstwo niestety :mad2:

Opublikowano
Czesc, czy ktos moze polecic warsztat w Bydgoszczy do wymiany klockow z przodu w G30 518? Za kazdym razem trzeba czujnik wymieniac ? I jak ze skasowaniem komunikatu? Jaki jest koszt wymiany samych klockow przodu w aso ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czujnik trzeba wymienić. Kasowanie z zegarów. ASO 500, prywaciarz 100.
Opublikowano
A jak to skasowac z „zegarów” ? 500 robocizna w aso? A material w sensie klocki i czujnik? Nawet nie wiem jakie kupic, a oddaje uato za 3 miesiace ale niestety zaplil mi sie serwis na klocki za 1900 km (przednie okladziny) mam nadzieje, ze tarczy nie musze wymieniac wtedy rowniez?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za tydzień jadę na duży serwis plus tylne klocki.

Wymiana klocków w aso 500, materiały 1000.

Kupiłem na allegro ate ceramic za 350 z czujnikiem.

Wymiana oczywiście za 100.


Tu znajdziesz symbole swoich klocków do wyszukania na allegro:

https://web.tecalliance.net/ate/en/parts/cars/assigned?assemblyGroupId=100006&targetId=127829&typeNumber=127829&brands=3&page=0#@brc/brands:Car;targetType:cars/assem:BMW%25206%2520Gran%2520Turismo%2520(G32)%2520630%2520d;targetType:cars;targetId:127829;typeNumber:127829/lnkparts:Braking%2520System;targetType:cars;assemblyGroupId:100006;targetId:127829;typeNumber:127829;brands:3;page:0


Duży serwis 1000, klamoty 4000.

Kupiłem wszystko na allegro knecht/mahle za 700.


Kasowanie znajdziesz na yt.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.