Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam BMW 650iLCI USA , chcialbym sie dopytac jakie sa roznice np. w lusterkach od M6 czy podejda? czy angielskie a EU roznia sie czyms ?

- czy zderzak przod tyl od m6 podejdzie do wersji USA z EU , czy sa jakies roznice w mocowaniach , jak ktos sie w tym ogrania prosze o info jak to wyglada, chcialbym zmienic swoje 650 na M6 look, chcialbym sie dowiedziec z czym sie mierze i na co sie przygotowac ,

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

było już o tym.

Operacja w ch. droga żeby to zrobić profesjonalnie. 2 zderzaki kompletne, 4 ślizgi, 4 nadkola wewnętrzne, 2 progi boczne plus 2 lusterka. Wszystko to musi być od M i trzeba to założyć razem bo progi nie będą pasować do nadkoli itp...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

tak w skrócie bo przerabiałem to u siebie:


zderzak tylny ok 3 tyś zł (zależy od stanu) + koszt malowania

nie pasuje belka tylna ewentualnie byś musiał wyciąć fragment aby pasowało

zderzak przód 2500-4000 zł + koszt malowania

lusterka mega droga sprawa - średnio ok 2500-3000 zł od sztuki - zależy od typu lusterek (funkcji)

nadkola tylne pasują stare czyli od wersji 645,650

progi ok 800-1000 zł sztuka + koszt malowania

tłumiki lub końcówki wydechu - to zależy od twoich upodobań. Może być paździeż za 300 zł sztuka a może być 1500 zł sztuka.


+ koszt mechanika (osoby) która to wszystko poskłada chyba, że chcesz robić to sam.


Jeśli chcesz robić pełny M look to pytanie czy środek też. Jeśli tak to zegary itp itd....


koszt? ok 14-18 tyś zł zależy w jakich cenach ogarniesz części

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Kolego,


ja ma to u siebie już zrobione. Jakbyś mial pytania to pisz śmiało. Większość pasuje bez problemu- jednak koszt jest nie mały

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Plus ogarnięcie spinek, kołków i wkrętów z ASO, to też trzeba policzyć i posiedzieć z diagramem godzinę.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Bede za chwile robił u siebie ale około 2 lat szukałem części. Tak zeny wszystko było oryginalne, nie klejone i nie spawane.

1. Progi to najłatwiejszy temat.

2. Lusterka to najcięższy temat. Podstawa- przedlifty im więcej funkcji tym więcej kabli; polifty- są po Ibusie mają 3 czy tam 4 kabelki we wtyczce. Najbardziej wypasiona wersja lusterek- fotochrom; elektrycznie składane; z ledami pod spodem.

3. Tylny zderzak- musisz mieć zderzak; belke z carbonu; odboje. Odboje mogą być ze zwykłej e63 ale nie wkręcisz wtedy ucha holowniczego. Zderzak ma też w dolnej części plastikową nakładkę i łącznik do wnęki od nieistniejącej zapasówki. Mało który zderzak jest razem z tym. Jak masz LCI to inne są też czujniki PDC. W M6 są takie jak w przedliftowych E63. Lampy w zderzaku mimo iż wyglądają na pierwszy rzut oka jak te ze zwykłych E63 są trochę inne. Najłatwiej szukać po numerach.

4. Zderzak przedni- potrzebujesz zderzaka, kratki, nadkoli, PDC jak wyżej; kanały powietrzne na hamulce. Możesz założyć swoją osłonę pod silnik ale jest wtedy problem z kanałami. Osłona z M6 ma miejsce na zamocowanie tuneli i nie trzeba rzeźbić. Najtrudniej kupić niezniszczone nadkola:)


Generalnie musisz mieć dużo cierpliwości żeby to wszystko kupić w dobrym stanie. Ceny oczywiście jak to do 6;) Prawie wszystko na allegro i OLX jest pęknięte, połamane, ma wyrwane mocowania. Tak jak pisałem mi zajęło prawie dwa lata. Ale ja jestem trochę skrzywiony i wszystko muszę mieć idealne;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.