Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jestem przekonany czy chce cabrio, ale sensownych e92 wciąż brak na horyzoncie, a wersji USA nie chce. Historię znam do 2011 roku. Wg sprzedawcy brak historii wypadkowej. Są jednak zapisy o wymianie uszczelek dachu, listw zgarniających, chyba ksenonu i tyle. Przebieg podobno prawdziwy, co mnie cieszy, ale samochód stary i obawiam się o korozję, bo nie jest to sztywne nadwozie. Ktoś może oglądał przypadkiem? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-3-0-benzyna-306-km-automat-salon-pl-bezwypadkowy-stan-bdb-ID6BZnVc.html#8d0a6c6a80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ulic mojego miasta jej nie kojarzę, choć nie jest powiedziane że zarejestrowana była w powiecie bydgoskim ale prawdopodobne.

Serwisów poza ASO w Bydgoszczy raczej niewiele jak nie tylko jeden dla samochodów z topowymi silnikami i świeższymi modelowo.

Sprawdzałeś ją w CEPIK ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

W cabrio trzeba regularnie konserwować uszczelki. W innym przypadku tracą elastyczność.

Mam u siebie 2008r i korozji brak, uszczelki trzymają.


Ten egz. nie ma windshotta, bez tego v-max 90-100.

Ciężko dostać oryginalny w używce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy z tej rysunkowej historii pojazdu można odczytać kiedy i w jakim odstępie czasowym był wymieniany olej silnikowy?


http://www.sklepna5.pl/tgagala/pliki/bmwe93.jpg

http://www.sklepna5.pl/tgagala/pliki/bmwe93b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ten egz. nie ma windshotta, bez tego v-max 90-100.

Ciężko dostać oryginalny w używce.

 

Tzn. że nie mozna założyć do tego egzemplarza? Na Allegro takie coś: https://allegro.pl/oferta/oryginalna-oslona-przeciwwietrzna-windshot-bmw-e93-7617370996

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te obrazki są odczytywane z komputera auta i wygląda na to, że co dwa lata miał kasowaną inspekcję olejową.


Tego windshota sobie daruj...zapewniam Cię, że nie będziesz jeździł cabrio autostradą. Zakłada nawet, że rzadko będziesz ten dach otwierał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Nie miałem przyjemności jeździć (tylko jako pasażer). Natomiast pamietam że pomodzone 330d pod 300 km i z mega niutonem nie mogło objechać mojej byłej f20 120d..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To by tłumaczyło niższą cenę rynkową e93 w stosunku do e92, choć w zakupie jako nowe było droższe... Muszę zatem się przejechać cabrio, żeby ocenić wrażenia. Z xdrive'em 335i N55 wydawało mi się jakieś zamulone.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

W 330d zamula automat 6hp.

W 120d szybki 8hp lub manual i pewnie z 400-500kg mniej.

Jak jezdzilem po torze to nie bylo źle.

Pierwszy raz na torze w poznaniu seryjnym 330d 231KM mialem chyba 2,04.

Nie zauważyłem , zeby byla to lajba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tam w e60 6hp28 na dobrym konwerterze nie zamula, ale w ww jest chyba starsza generacja preLCI

Pamiętam, że użytkownicy 335i stwierdzali że bez znaczenia AT czy MT, bo po programie ( silnik ) i tak jedzie dobrze, chyba że pytasz o różnice na torze - tego nie wiem.

Można wgrać soft z alpiny albo xhp flashtool albo poszukać e92 2012-2013 z nowszą skrzynią etc ... i też wgrać.

Na pewno lepiej to wygląda niż ta wajcha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś ją w CEPIK ?

 

Tak. Miała 5 włascicieli. Brak szkód.

 

Tia ...


2014

LUTY

Incydent Incydent

Miejsce zgłoszenia:

PolskaPolska

Incydent:

PRZÓD, PRZÓD-LEWO, PRZÓD-PRAWO

Incydent:

od 10000 do 15000 PLN


https://www.autobaza.pl/historia-pojazdu-autobaza/5d38a0d4-4fd8-4787-a1df-7821ac1e1e2a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

histroriapojazdu.gov.pl nie ma tego typu informacji, oni biorą tylko z przeglądów, poza tym w/w portal jest martwy. Jak chcesz coś więcej to właśnie na stronach typu autobaza musisz sprawdzać bo mają dane z firm niezależnych w tym od firm ubezpieczeniowych jak w podanym przypadku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W 330d zamula automat 6hp.

W 120d szybki 8hp lub manual i pewnie z 400-500kg mniej.

Jak jezdzilem po torze to nie bylo źle.

Pierwszy raz na torze w poznaniu seryjnym 330d 231KM mialem chyba 2,04.

Nie zauważyłem , zeby byla to lajba.

 

W Serii 3 BMW poniżej pewnego poziomu nie schodzi. Ale Seria 3 w cabrio, z dieslem, w automacie to najcięższa konfiguracja jaka może być. Nie bez powodu w E93 nie było 335d, ważyłoby to pewnie ponad 2 tony.


Na winklach czy na torze 2.0d w manualu jest lepszy niż 3.0d w automacie nawet w budzie E90. 3.0dA to są samochody na autostradę gdzie nikt nie ma podejścia. Do wygodnej jazdy po mieście, jeżeli kogoś stać na 3.0d, też jest super ale zawsze czuć te parę kg więcej. :)

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.