Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie jestem przekonany czy chce cabrio, ale sensownych e92 wciąż brak na horyzoncie, a wersji USA nie chce. Historię znam do 2011 roku. Wg sprzedawcy brak historii wypadkowej. Są jednak zapisy o wymianie uszczelek dachu, listw zgarniających, chyba ksenonu i tyle. Przebieg podobno prawdziwy, co mnie cieszy, ale samochód stary i obawiam się o korozję, bo nie jest to sztywne nadwozie. Ktoś może oglądał przypadkiem? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-3-0-benzyna-306-km-automat-salon-pl-bezwypadkowy-stan-bdb-ID6BZnVc.html#8d0a6c6a80
Opublikowano

Z ulic mojego miasta jej nie kojarzę, choć nie jest powiedziane że zarejestrowana była w powiecie bydgoskim ale prawdopodobne.

Serwisów poza ASO w Bydgoszczy raczej niewiele jak nie tylko jeden dla samochodów z topowymi silnikami i świeższymi modelowo.

Sprawdzałeś ją w CEPIK ?

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

W cabrio trzeba regularnie konserwować uszczelki. W innym przypadku tracą elastyczność.

Mam u siebie 2008r i korozji brak, uszczelki trzymają.


Ten egz. nie ma windshotta, bez tego v-max 90-100.

Ciężko dostać oryginalny w używce.

Opublikowano

Te obrazki są odczytywane z komputera auta i wygląda na to, że co dwa lata miał kasowaną inspekcję olejową.


Tego windshota sobie daruj...zapewniam Cię, że nie będziesz jeździł cabrio autostradą. Zakłada nawet, że rzadko będziesz ten dach otwierał :)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
W takim razie odpuściłbym sobie dużo cięższe e93.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Na papierze nie ale ponad 300 kg to sporo..
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Nie miałem przyjemności jeździć (tylko jako pasażer). Natomiast pamietam że pomodzone 330d pod 300 km i z mega niutonem nie mogło objechać mojej byłej f20 120d..
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

W 330d zamula automat 6hp.

W 120d szybki 8hp lub manual i pewnie z 400-500kg mniej.

Jak jezdzilem po torze to nie bylo źle.

Pierwszy raz na torze w poznaniu seryjnym 330d 231KM mialem chyba 2,04.

Nie zauważyłem , zeby byla to lajba.

Opublikowano

Mi tam w e60 6hp28 na dobrym konwerterze nie zamula, ale w ww jest chyba starsza generacja preLCI

Pamiętam, że użytkownicy 335i stwierdzali że bez znaczenia AT czy MT, bo po programie ( silnik ) i tak jedzie dobrze, chyba że pytasz o różnice na torze - tego nie wiem.

Można wgrać soft z alpiny albo xhp flashtool albo poszukać e92 2012-2013 z nowszą skrzynią etc ... i też wgrać.

Na pewno lepiej to wygląda niż ta wajcha.

Opublikowano
nie powiedziałbym, że zamula w 335i (ja mam flash alpiny), do codziennej jazdy jest na prawdę ok, aczkolwiek w nowszych generacjach ten 8-biegowy automat jest jednak dużo lepszy
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Wszystko się zgadza poza tym ze moja f20 była w manualu ;)
Opublikowano
histroriapojazdu.gov.pl nie ma tego typu informacji, oni biorą tylko z przeglądów, poza tym w/w portal jest martwy. Jak chcesz coś więcej to właśnie na stronach typu autobaza musisz sprawdzać bo mają dane z firm niezależnych w tym od firm ubezpieczeniowych jak w podanym przypadku.

BMW

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W 330d zamula automat 6hp.

W 120d szybki 8hp lub manual i pewnie z 400-500kg mniej.

Jak jezdzilem po torze to nie bylo źle.

Pierwszy raz na torze w poznaniu seryjnym 330d 231KM mialem chyba 2,04.

Nie zauważyłem , zeby byla to lajba.

 

W Serii 3 BMW poniżej pewnego poziomu nie schodzi. Ale Seria 3 w cabrio, z dieslem, w automacie to najcięższa konfiguracja jaka może być. Nie bez powodu w E93 nie było 335d, ważyłoby to pewnie ponad 2 tony.


Na winklach czy na torze 2.0d w manualu jest lepszy niż 3.0d w automacie nawet w budzie E90. 3.0dA to są samochody na autostradę gdzie nikt nie ma podejścia. Do wygodnej jazdy po mieście, jeżeli kogoś stać na 3.0d, też jest super ale zawsze czuć te parę kg więcej. :)

3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.