Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Witam

 

Temat wciąż aktualny ale nie wyczerpany do końca

 

mam nowe tarcze , nowe opony , felgi 16 z modelu 2000 ,przeglądniete zawieszenie i na zimnym samochodzie -pomiędzy 80 -90 mam bicie na kole kierownicy :cry2: .

Przejadę ze 3-4 km bicie znika kompletnie .

150-200 i szybciej auto jedzie jak po maśle - co to może być ?

 

 

Pozdro :mad2:

MarioBigRed

Opublikowano

Ponoć opona też musi się rozgrzać i uformować po dłuzszym postoju (dzieś już niedawno było o tym pisane,choć u mnie nie ma takiego czegoś,może zależy od jakości gumy?)

 

Jest jeszcze jedno ,środkowy otwór w feldze musi ciasno nachodzić na kołnież piasty,jeżeli ma minimalny luz koło nie ma centrowania i występuje bicie w takich przedziałach predkości,trzeba wtedy kupić pierscienie centrujące.

Opublikowano
jeżeli koła dobże wywazone to pewnie tuleje wachacza to przerabiałem w poprzedniej E 38 i trzepanie ustało nawiasem mówiąc w tej też mi zaczyna tak robić na nierównościach ale z wymianą nie ma problemu łatwiej niż w E 32
BMW sie nie psuje
Opublikowano

duzo zalezy od opon,sprawdz tez otwor w feldze i piasty,jesli masz luz musisz kupic pierscienie,sa na allegro

pozdrawiam :cool2:

a ja nie sprzedaje swojej 7ki.


odpowiem na kazde pytanie zwiazane z felgami,oponami.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Opony są nóweczki ale na starych to też występowało - wczoraj je doważyłem po 1500 km ale drgania nie ustały - są nadal ale na pierwszych kilometrach

Zawieszenie - oprócz drążka środkowego jest zrobione - drążek też był oglądany ale podobno jego stan nie wymagał niczego .

 

Pierścienie centrujące nie wejdą na piastę - luzu na feldze nie ma - tak stwierdził wczoraj oponiarz .

 

Czekam dalej na Wasze doświadczenia

 

Mario

Opublikowano

No właśnie przyczyna może leżeć w tym drążku.Ja już wymieniłem w sumie wszystko z przodu prócz drążka.Miałem lekkie stuki i nie mogłem zdiagnozować czego to wina.Ostatnio wyszło że było to z drążka.Posypał się i teraz ewidentnie wiadomo że to on jest przyczyną stuków.

Telepanie kierownicy mam nadal i w sumie wychodzi że to on chyba był zawsze przyczyną szarpania.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

OK - u mnie nie ma żadnego stuku

 

Telepanie raz jest raz nie ma

 

Czy ktoś miał podobne doświadczenia i po wymianie /regeneracji drążka środkowego ustało ?

 

Czy są milimetrowe( bardzo cienkie ) pierścienie centrujące - bo ja mam cały czas poczucie , że to gdzieś na feldze - jak się trochę nagrzeje - rozszerzy czy inaczej ułoży jest lepiej .

 

Ostatnio wróciłem z dużej trasy gdzie samochód był bardzo obciążony - 5 dorosłych osób na pokładzie z czego 4 ponad 100 kilo - - - i bicie było trochę większe

 

Czekam na podpowiedzi

 

Mario :D

Opublikowano

Wymieniłem drążek centralny i bicie ustało,przynajmniej na razie z tego co zauważyłem.

Lekkie jeszcze pozostało ale to z opon jak postoji dłużej i po 1-2 km przestaje bić.

Opublikowano

mam pytanie do"Mcpaul"

ile placiles za drazek?

i czy oryginalny czy zamiennik?

a ja nie sprzedaje swojej 7ki.


odpowiem na kazde pytanie zwiazane z felgami,oponami.

Opublikowano

Miałem trzy w reku. Oryginał,Lemfordera i TRW. Wszystkie trzy to TRW !!!!! tylko że różne ceny więc kupiłem TRW. Na starym zdjetym z samochodu tez było nabite TRW.

 

 

420 pln

Opublikowano
Powaga kolo miał to samo!! Zaczynalo sie kolo 80-90 km\h. Nie wiedzial ze nie ma pierscieni centrujacych w feldze. Kupił uzywki felgi i zgłupiał. Wywazał itp. Dopiero jak załozy pierscienie ustało ..cisza i spokuj !
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

tu jest sporo na ten temat:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=24066&highlight=

ja mam ten sam problem. ale podobnie jak u ciebie bicie ustaje po kilku km. sklaniam sie ku teorii, ze to kwestia odksztalcenia opon po dluzszym postoju.

najbardziej odczuwam to, gdy po dluzszej trasie zostawie samod na parkingu na noc. rano jest duze bicie wlasnie w tym zakresie predkosci. to dlatego, ze opony sa porzadnie rozgrzane, po dlugiej trasie, a potem po zaparkowaniu duza masa auta robi swoje. potrzeba potem kilku km, zeby kola znow staly sie okragle. po kilku km nie ma juz najmniejszego bicia.

http://forum.7er.pl/images/signatures/212758479446f629c8be0f9.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.