Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak masz zgrabne klucze to od wielkiej biedy się da.

Lepiej poluzować kolektor.

Nie trzeba zupełnie wyjmować.


No chyba , że wtrysk siedzi zapieczony to może być konieczne zdjęcie kolektora.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

mi poszło bez większych problemów.

kolektora nie dotykałem.


ściągasz osłonę.

luzujesz dwie nakrętki - chyba "8" albo "10 - przydaje się nasadka z elastyczną przedłużką - o ile ktoś to zrobił jak należy i dokręcił na moment 9Nm jak pamiętam.

potem chyba "17 płaska żeby odkręcić zasilanie paliwa z listwy Common rail. Tutaj jest trochę zabawy, trzeba delikatnie odgiąć przewód żeby wtrysk wyszedł. ale nie ma tragedii.

Odpinasz wtyczkę elektroniki.

no i sprawdzasz. Jak chodzi chociaż pół milimetra wtrysk na boki to jesteś w domu i wyjdzie. Jak zapieczony to będzie problem.

można wkręcić coś od góry we wtryskiwcz jak nie wychodzi i stuknąć młotkiem czy pociągnąć bardziej energicznie.

W polifcie na szczęście jest dodatkowy oring. i jak prysnąłem odrdzewiaczem porządnym (Black Magic) to dostało poślizgu i wyszło leciutko.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.