Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

x5 e53 3.0D 03R

Mam problem - nie udało mi się znaleźć odpowiedzi w szukajce

Przedni wał napędowy - zmielił się wielowypust wchodzący w reduktor, przy okazji mieląc wielowypust w reduktorze.

Podobno jest to "typowa" usterka tego modelu

Tutaj pytanie do doświadczonych w boju - Czy kupić wał z dłuższym wielowypustem i dać sobie spokój z reduktorem ? ma szanse to przeżyć jakiś czas ?

Czy rozbierać reduktor kupować nowy wałek itp itd - kolejny wał napędowy ze standardową długością i jeździć spokojnie ?


Z góry dzięki za odpowiedz

Opublikowano

Pierwsze slysze zeby to byla jakas typowa awaria... w ogoe pierwszy raz widze taka usterke na forum


Kup uzywany wal i reduktor i tyle, nsjprosciej i najtaniej i najszybciej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolega też ukręcił wał, tylko w 4.4. Kupił używany, założył i jeździ. Frez na reduktorze był cały.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, to typowa usterka przed lifta. Dluzszy wal zalatwia sprawe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.