Skocz do zawartości

[E39] Regeneracja parujących lamp xenon


karol5683

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Pewnie, że się da, tylko trzeba znaleźć nieszczelność. Jest na forum osoba, która zajmuje się reflektorami, pewnie sam się odezwie albo poszukaj, udziela się w tematach o reflektorach. Tu jest jego profil:

https://www.bmw-klub.pl/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=104853

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dobry herbatnik,, naprawia, ale gwarancji nie daje.

Życ nie umierać.

Ja regenerowałem lapmy w swoim aucie. Finalnie byłem trzy razy u gościa, który regenerował, bo lampy po regeneracji parowały.

Naprawiał, aż do skutku i to bez zająknięcia, nie wspominając o braku jakiejkolwiek opłaty.


Wg mnie, w twoim przypadku, źle je skleił i jest gdzieś nieszczelność. Orientujesz się jaki miałeś oryginalnie klej, miękki czy twardy?

W kanałach odpoietrzających lampy masz gąbki? Jeżeli tak to sprawdź czy nie są zatkane.

pzdr

yaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Widać że trafiłeś na jakąś "solidną firmę" u pana mietka za rogiem.

Nie ważne czy lampy wcześniej parowały czy nie, po dobrze zrobionej robocie mają być ok.

Klej do szyb i objedź łączenie klosza z obudową lampy. Jak nie pomoże to pewnie te gumy z tyłu lampy dziurawe.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwo powiedzieć, ciężko teraz cokolwiek zrobić, żadnego paragonu czy dowodu zapłaty, a ja nie mam czasu się z nim szarpać, nauczka na przyszłość żeby pytać o paragon i gwarancję przed robotą. W temacie naprawy, jest ktoś kto podejdzie lepiej do tego tego tematu i zrobi tak żeby były szczelne reflektory?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij te gumy na razie w ogóle i zobacz co się będzie dziać-w czasie jazdy lampa będzie się lepiej przewietrzać , tylko niestety wchodzi też kurz. W moim przypadku nieszczelne były same klosze na połączeniu tego przeźroczystego i czarnego plastyku z zaczepami. Robiłem różne sztuki i dopiero uszczelnienie tego tego łączenia silikonem załatwiło sprawę. Woda i wilgoć wchodzi tamtędy, ponieważ z maski woda leci prosto na lampę. Można też kupić same nowe klosze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.