Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam BMW E36 325i z roku 1992... Sprowadzony jest z niemiec ma 2 czipy tuningowe moc wynosi około 270 KM :norty: taki był... Mam problem, bo nie wiem czy tojest na łańcuch czy na pasek, bo wiadomo, po kupnie uzywanego auta najważniejszą rzeczą jest wymienic rozrząd zeby uniknąc zakłopotania, a jezeli do łancuch to nic nie musze robic bo ma mały przebieg 200 tys km, a według serwisu łańcuch wymiania sie co 500 tyś km... :jawdrop:

 

Poradźcie mi proszę co mam łańcuch czy pasek, podaje dokładne info o silniku E36 rok 1992 pojemność 2500ccm benzyna (325i) bez vanosa... :modlitwa: :oops:

Opublikowano

mam ten sam model i nawet ten sam rocznik. Pytałem juz kolegów i teraz mogę Ci podpowiedzieć. Jest łańcuch.

pozdrawiam

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano

Co to za serwis że wiedzą ile można zrobić na łancuchu a nie wiedzą czy jest łańcuch czy pasek?

A przy okazji zapytam skąd masz takie informacje o mocy swojego auta?

Opublikowano
mam ten sam model i nawet ten sam rocznik. Pytałem juz kolegów i teraz mogę Ci podpowiedzieć. Jest łańcuch.

pozdrawiam

Dziękuję Ci bardzo za odpowiedz :D:D

Opublikowano
Co to za serwis że wiedzą ile można zrobić na łancuchu a nie wiedzą czy jest łańcuch czy pasek?

A przy okazji zapytam skąd masz takie informacje o mocy swojego auta?

Takie informacje mam z dowodu rejestracyjnego, wbitego identyfikatora pod maską na prawym boku jak ma kazde BMW i z papierów w niemickim jezyku (czipy i zmierzona moc)... Jeszcze mój kumpel ma takie same tylko ze on ma z Vanosem

Opublikowano
270 KM... zmierzone? Sorry ale choćbyś miał nawet 10 czipów to silnik nie wyciągnie więcej jak +20 KM przy dobrych wiatrach. Pytanie tylko, gdzie umieścił 2 czip i co on daje? Nadzieję? :) Ale dobre hasło reklamowe to podstawa :lol: .

 

Zgadza się... Ale to są czipy niemieckie 1 czip przyspieszenia a 2 czip mocy silnikia... Jeden taki czip daje moc o 32 KM, a drugi przy czipie przyspieszenia daje 55KM, mam takze chłodnice oleju i srpotowy tłumik niemieckiej firmy... Nie wiem taki był po prostu... Byłem na hamowni i osłupienie 270 KM, a na niemieckich papierach pisze 269,6 KM... Pan z hamowni mówił ze taki czip jeden czip kosztuje ponad 2 tys euro...

Opublikowano
No to gratuluję udanego tuningu. Inni muszą stosować turbo żeby uzyskać taki przyrost mocy.

Mi dzięki :D:D, lepiej gratuluj Niemcowi które je posiadał bo on tak własnie zrobił, ażą w głowie nie miesci jak?

Opublikowano
Pytanie tylko, gdzie umieścił 2 czip quote]

 

Zapomnialem odpowiedziec... Wiesz gdzie jest jednosta streująca pracą silnika w E36 BMW ... jak stoisz z przodu BMW to po lewej stronie masz jakies czarne pudło, nie te od bezpieczników po prawej tylko po lewej i tam zostały umieszczone 2 czipy... nie wiem jakim cudem nawet...[/img]

Opublikowano

No to gratuluję udanego zakupu. Jeszcze filtr stożkowy i strumienica i będzie M-power.

A poważnie to jak możesz to zrób jakieś zdjęcie tego briefu.

Opublikowano
No to gratuluję udanego zakupu. Jeszcze filtr stożkowy i strumienica i będzie M-power.

A poważnie to jak możesz to zrób jakieś zdjęcie tego briefu.

 

Postaram się złapać cyfraka... Bo nie mam jak... Jak nawet będą zdjęcia to daj je pod tematem TUNING 270 KM zebys wiedział gdzie umieszczone zostaną... Strumienica nie potrzebna... Filtr stożkowy mało da jakies 5 km. A za jakies 2 tyg zamierzam kupic kute tłoki które dają przyrost mocy... Taki silnik wytrzyma moc 280 KM trzeba wtedy wymienic sprzegło, tłoki na kute i uszczelki, jeszcze cos tam ja tego nie wiem to wszystko wie serwis który nim sie zajmuje... Ale pan z Serwisu gadał, że jak bede mial kute tłoki to bede mial powyzej 280 KM, albo wiecej, jeszcze musze dac mocniejsze sprzegło od M3 wtedy bede mial jeszcze wieksza moc do 290 KM...

Opublikowano

Bez większej ilości paliwa i powietrza nie ma przyrostu mocy. Chyba, że zwiększysz szybkoobrotowość silnika. Ale Niemcom gratulujemy chipów. :twisted2: Dobre.

A jaki masz maksymalny moment obrotowy :?: Według tej hamowni.

Znam dwie hamownie w Trójmieście, które podają wyniki rozbieżne nawet o kilkadziesiąt KM.

Opublikowano
a na niemieckich papierach pisze 269,6 KM....

 

Stary, a może żeś Ty się pomylił.. i przeczytał 269,6...tysięcy Kilometrów przebiegu jako 269,6 koni mechanicznych... to całkiem logiczne :lol:


Pozdrawiam

Pułkownik Zuber

  • 1 rok później...
Opublikowano

Siema, mam małe pytanie. A konkretnie to ile będzie mnie kosztował łańcuszek rozrządu do BMW E36 325i bez vanosa?? Szukam po internecie i nie moge znaleźć :?:

 

Z góry dziękuje za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hm... możliwe, że rzeczywiście zachipowane M50B25 ma 280, ale Nm, a nie KM. Jeżeli nie o to chodzi, to się poddaję... :)

 

Jeżeli nadal się upierwasz, że bez turbosprężarki masz 280KM z M50B25S2 tylko dzięki chipowi, to przepraszam... jesteś naiwny.

Kai
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

:norty: A może kolega ma ten guzik z allegro z potencjometrem, który kosztuje 49,99 w promocji i daje 20% mocy więcej.

 

Tylko kolego coś szwankuje z twoim kalkulatorem

192KM w serii

+32 KM - cip od przyspieszania (buahahahaha)

+55KM - cip od mocy silnika (buahahahaha)

------------------------------------------------------

279KM - gdzieś po drodze zdechło ci 9 KM - albo ich nie nakarmiłeś albo się zbuntowały brakiem turbiny i kategorycznie odmówiły posłuszeństwa.

 

Ale nie ma to jak dobry żart z rana.

 

Poza tym skoro pan z hamowni podał ci cenę za czipy rzędu 2000 OJRO za sztukę - to zobacz jak zrobiłeś w wała głupiego Niemiacha. Nie dość, że sprzedał Ci auto co cenie jednego [BAD] to jeszcze w promocji dorzucił drugiego - ze świecą takich miłych szwabów szukać.

Natomiast śmiem twierdzić, że na allegro kupiłbyś znacznie taniej (np ten potencjometr za 49,99 z napisem POWER ON)

 

:jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:

 

Pozdrawiam serdecznie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.