Skocz do zawartości

Zawieszenie problem


KAMELEONV

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent e60 m-pak 2.0d 2008 r Autko kupiłem tydzień temu i juz na oględzinach dało się wyczuć lekkie pukanie z przódu ale naprawde lekkie plus taka nie stabilność w prowadzeniu,więc pomyślałem sobie napewno zbieżność i cos tam do wymiany,po kupnie pojehałem do mechanika aby zobaczył co tam nie tak i ku ździwieniu nie ma luzów według niego :shock: ok pojechałem na zbiezność było lekko przestwione ale gość gada że tragedii nie było.No ale nadal tak nie do końca fajnie sie nią jeździ momentami na nierównościach potrafi tak troszke sciągnąć lewo czy w prawo noi to delikatne pukanie,macie jakieś pomysły? może amorki? poduszki amorków?ale jak by były poduszki amorków to by raczej przy skręcie też sie odzywały a jest cisza.Napewno muszę wymienić przednie opony bo jedna jest troszke nie równo jak by zjechana noi stara...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Lekkie pukanie, to mogą być gumy na drążku stabilizatora, mechanik mógł tego nie wychwycić, bo do tego trzeba ściągnąć osłonę silnika, mechanikowi mogło się nie chcieć tego zrobić, a że trochę ściąga na nierównościach, to pewnie zasługa szerokich, może już słabych opon.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre opony to podstawa. Stukanie czuć na kierownicy ?

Moj przypadek był taki ze mnie tez ściągało, woziło po nierównościach, w koleinach tańczył, mechanik kazał wymienić tuleje z przodu - oczywiście wymieniłem, nie wiele to dało, później wymieniłem tuleje pływające z tylu, tez to praktycznie nic nie dało. Dalej zmieniłem końcówki drążków razem z drążkami kierowniczymi i ustawiłem cała geometrię w 3D. Koła 225/50/17. Trochę lepiej się prowadziło ale dalej nie stabilnie, nie było czuć komfortu bmw.

Jedyne co zostało do sprawdzenia do maglownica. Mechanicy mówili ze jest ok ale inny mechanik powiedział ze jest luz na listwie, zdecydowałem się kupić druga maglownice z nowa listwa zębata. Wymieniłem plus znowu ustawienie geometrii w 3D i teraz jedzie jak po sznurku. Stabilna i jak nowe auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na postoju nie było czuć luzu. Podczas jazdy może delikatnie. Za magiel regenerowany dałem 1300zl plus swój musiałem oddać bo jak nie to musiałbym 600 zł doliczyć.


Najpierw sprawdź zawieszenie dobrze - to znaczy na podniesionym aucie niech jakiś ogarnięty mechanik obejrzy wszystko dokładnie. Sam z doświadczenia wiem, ze trzepaki na stacjach diagnostycznych to mogą co najwyżej trzepać rowery. Zwykle na trzepakach nie znajdują luzów a później okazuje się, ze np. Tuleje nadają się na śmieci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobię najpierw pojadę do innego mechanika aby sprawdził,kurde nie chce mi się wierzyć że przy przebiegu 160k już był magiel wywalnony,jeżeli tak to masakra,na dniach będę robił rozrząd to już się niezłe koszta robią,ach niema jak to starsze modele BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na trzepakach też nic nie wyszło a podczas jazdy już było czuć że stuka.

Winnymi okazały się być łożyska amortyzatora z przodu. Po wymianie cisza i spokój a dodam, że zawieszenie całe w oryginale drążki czy koncówki wszystko od nowości a już 190 tyś nalatane.

Na maglownicy u mnie niestety też jest już luz ale skasowałem go dokręcając śrubę i podczas jazdy stuków ze strony magla nie odczuwam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.