Skocz do zawartości

E46 - Kompletny wydech na zamowienie? Kto to zrobi?


Artur520i

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak w temacie jest ktos kto wyspawa kompletny tlumik do e46 benzyna 3.0 coupe. Chodzi o to zeby byl na przelocie, ladny dzwiek, wzrosly troche osiagi ( na allegro widzialem takie co niby daja +20 km , 20 nm) i jaki mniej wiecej koszt takiego cudenka?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zapomnij o poprawie osiągów, może okazać się, że będzie odwrotnie :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Najlepszą budżetową opcją w tym przypadku będzie kompletny sprawy ori wydech z 3.0i. Możesz próbować kombinować z kolektorami bez katów, ale wtedy trzeba zając się sondami, tylko nie oczekuj super jakości od tanich wersji.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy silnikach nieuturbiornych domowe kombinacje z wydechem moga skoczyc sie najczesciej pogorszeniem parametrow silnika. Nie ma tego problemu w turbawkach, gdzie powiekszenie przekroju i przeloty dodaja na +, choc nie zawsze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No rozumiem wiec postanowilem wstawic kolektor od m52 ( teraz lepiej od 2.5 czy 2.8 ) i srodkowy z katami wolalbym z jedna rura ale czy bedzie jakis pasowal z jedna rura bo chyba wszystkie mialy podwojna rure? i koncowy przelot, bedzie to wspolgralo ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazda taka kombinacja jest dobra jesli zrobisz od kolektora po koniec ale jesli nie pojedziesz zrobic nowego softu to tylko samopoczucie ci wzrosnie nic wiecej.Wiem bo czesto montowalem jakies pol zestawy bo gosc naczytal sie glupot a auto wylo jak opel bez tlumika i efekt byl taki ze albo byl powrot do seri albo jak gosc mial kase i myslal kupil caly kompletny zestaw bo sa zestawy ktore podnosza moc ale niestety trzeba robic soft bo bez niego stracisz a nie zyskasz w de taki kit z softem to koszt 1600e wiec za 2 tys zl to lepiej do jakiegos tunera pojedz na soft bez kombinacij na lepsze wyjdzie i bedziesz wiedzial wogole co i ile masz na kolach i zostanie ci 400zl na paliwo.Pozdro.Tak przy okazij jak by ktos chcial do n42 sportowy caly zestaw z nierdzewki to prosze priv bo zostal mi jak wywalilem silnik na smieci a wydech byl zrobiony na zamowienie .
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz sam jechac do jakiegos tunera i ci zrobi wszystko przynajmniej bedziesz wiedzial ile auto mialo przed i po.Koszt od 700 do 1600 zl .Chyba ze kupiles od np.https://www.schmiedmann.com/en/product/16694-new?product=SCM5254#gallery-18 to oni daja soft ale lepiej jest indywidualnie stroic.Kazdy motor jest inny.
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.