Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Moja 535i 92' (m30) szarpie na niskich obrotach na 1 i 2 biegu co jest wynikiem uszkodzonego sprzęgła. Mianowicie 1 lub 2 sprężynki na jego tarczy są wybite (jak stwierdził mechanior: "jeden tłoczek jest wybity"). Zaproponowali mi wymianę kompletnego sprzęgła co jest dużym kosztem jak dla mnie :( Troche to dziwne zważywszy, że problemem jest sama tarcza. Nie wystarczy jej zmiana? Po co kupować od razu 3 elementy? Jednym słowem: czuje, że chcą mnie zrobić w konia :evil:

Opublikowano

ja w sumie mam podobny problem. kupujac auto sprzdawca powiedzial ze sprzeglo jest do robienia. slizga sie a jak zaczelo chwytac to szarpie i slychac stuk. zrobilem autem jaies 500 km i problem zniknal . wszystko zaczelo chodzic normalnie do czasu dluzszej trasy ( ok 600km) i znow zaczelo szarpac przy ruszaniu.

 

czy to sprzeglo ??

 

 

 

a co do sprzegla to najlepiej wymienic wszystko bo pozniej poskladasz a okaze sie ze docisl jest "krzywy" lub popekany albo ze lozysko huczy

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano

Mechanik wcale nie chce cię naciągnąć.

 

Jeżeli padła tarcza, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że docisk też zaraz padnie, nie mówiąc już o łożysku oporowym.

 

Co byś powiedział o mechaniku, gdyby w miesiąc po wymianie tarczy padł Ci docisk? Myślę, że nie nazwałbyś go "super gościem", który pozwolił Ci zaoszczędzić przy pierwszym wyciąganiu skrzyni.

 

Masz mocny silnik - nie zastanawiaj się nad wymianą kompletu.

 

Pzdr,

Opublikowano
Witam

Moja 535i 92' (m30) szarpie na niskich obrotach na 1 i 2 biegu co jest wynikiem uszkodzonego sprzęgła. Mianowicie 1 lub 2 sprężynki na jego tarczy są wybite (jak stwierdził mechanior: "jeden tłoczek jest wybity"). Zaproponowali mi wymianę kompletnego sprzęgła co jest dużym kosztem jak dla mnie :( Troche to dziwne zważywszy, że problemem jest sama tarcza. Nie wystarczy jej zmiana? Po co kupować od razu 3 elementy? Jednym słowem: czuje, że chcą mnie zrobić w konia :evil:

 

 

zawsze wymienia się komplet w celu uniknięcia ponownego demontażu skrzyni biegów. :cool2:

Opublikowano
Nie jest tak dramatycznie.. kompletne sachs kosztuje 690 zł - nówka. Wie ktoś może jaka jest uczciwa cena za montarz?
Opublikowano
przecietna cena to 200 zl. u mnie na slasku za 100 znajdziesz ale cza poszukac

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano
Mianowicie 1 lub 2 sprężynki na jego tarczy są wybite (jak stwierdził mechanior: "jeden tłoczek jest wybity")

 

A skad on to wie????? Sciagnal skrzynie? Beemka wcale nie musi szarpac przez sprzeglo!

Opublikowano

Mi tez szarpalo juz troche na wolnych obrotach, i slizgalo sie przy ostrm wcisnieciu gazu, a lapalo dopiero przy koncu puszczania sprzegla. No i rzeczywiscie od nowosci bylo nie ruszane, tarczy nie bylo praktycznie, docisk i lozysko zjechane. Wymienilem komplet, przy okazji wymienilem poduszki pod skrzynia i uszczelnilem ja, Teraz jedzie jak BMW ;-)

Koszt ok 1500 zeta w calosci z faktura.

 

Galen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.