Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
PS to w większości auta demo,zastępcze i z wypożyczalni przy serwisach.
  • Odpowiedzi 135
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W europie zdaje sie najwiekszym odbiorca hurtowym jest sixt - i wiele samochodow w ps pochodzi własnie z jego floty.
Opublikowano

witajcie


moje 530d 2015 rok ma teraz 265 tyś, kupilem je rok temu z przebiegiem 240 tyś, prywatna osoba jezdziła z południowej francji do połnocnej Hiszpani - przebieg autostradowy 100%


auto wygląda, jeżdzi jak nowe - pachnie w środku nowością - kazdy kto wsiada to czuje ....


Nie chce mi się wierzyć ze takie auta za grubo ponad 300 tyś PLN-nowe, ktoś kupuje aby rocznie jeżdzić 10 tyś km. (oczywiście pojedyncze przypadki się zdarzają i historie losowe)


Naprawdę w tych autach - przebiegi autostradowe (z normalnymi prędk. 120-140km/h) to są auta dopiero dotarte - tam nikt nie słyszał o wymianach olei w skrzyniach,

w silniku olej wymiany co 30-35 tyś. - to i tak co 2-3 miesiące było.....

BMW 530d jest do takiej eksploatacji własnie stworzone.

I jak tak czytam na forach zeby olej wymieniać co 10 tyś nawet co 5 tyś !!!, albo o skrzyniach ZF - ze co 100, a najlepiej co 50 tyś km .

Koledzy naprawdę albo macie cofane liczniki , albo takie 530d nie było używane tak jak zostało stworzone - autostradowo.


jesli ktoś jeżdzi tym tylko po miescie to faktycznie oleje trzeba wymianiac często - duzo częsciej..... i zużycie auta bedzie nieporównywalnie wieksze ( 100 tyś autostradowo to jak 20 tyś miasto lub nawet mniej...)


pozdrawiam

Opublikowano
auta dopiero dotarte - tam nikt nie słyszał o wymianach olei w skrzyniach

 

piekna opowiesc, milo sie czyta fachowca :mrgreen:


tapatalked

jest moc, będzie szmoc ;)
Opublikowano

Koledzy powyżej 300tyś,jak się wam wnętrze zachowuje przy takim przebiegu? Jakieś znaczne pogorszenie od stanu z przed 50/1000tyś temu? Jakieś piski trzaski?

Pozdrawiam.

Paweł.
Opublikowano
auta dopiero dotarte - tam nikt nie słyszał o wymianach olei w skrzyniach

 

piekna opowiesc, milo sie czyta fachowca :mrgreen:


tapatalked

 

poprzdnie moje e61 - 530 d - sprzedałem jak miało ponad 350 tyś km ( tam akurat nie do końca wiem czy przebieg był 100% oryginalny).

Olej w skrzyni zmieniłem przy okolo 300 tyś tylko dlatego, ze się naczytałem własnie na forach o potrzebie wymian.

W renomowanym dobrym serwisie w 3-mieście . Wymiana dynamiczna, profesjonalna - miska wszystko było jeszcze fabryczne -

właściciel serwisu powiedział ze olej - wszystko wyglądało jeszcze bardzo dobrze - żadnych oznak nadmiernego zużycia.....


tyle w temacie - opinia fachowców-specjalistów - zajmujących się tym od 20 lat - nie moja...


i tamto e61 nie do końca mialo autostradowy przebieg.... - juz pomijam fakt ze skrzynie serii zf 8hp o niebo lepiej pracują od skrzyń serii zf 6hp


pozdrawiam

Opublikowano
tyle w temacie - opinia fachowców-specjalistów

 

ja tam nie jestem fachowiec-specjalista tylko zwykly krawaciarz w bmw :mrgreen:

tak sobie przegladam screeny serwisowe z francji i te xuje wymieniaja olej w zf wiec chyba trzeba im odebrac koncesje


tapatalked

jest moc, będzie szmoc ;)
Opublikowano
tyle w temacie - opinia fachowców-specjalistów

 

ja tam nie jestem fachowiec-specjalista tylko zwykly krawaciarz w bmw :mrgreen:

tak sobie przegladam screeny serwisowe z francji i te xuje wymieniaja olej w zf wiec chyba trzeba im odebrac koncesje


tapatalked

 


Jezu zawsze znajdzie się ktoś do konwersacji..


Ja nie twierdze zeby nie zmieniać oleju w skrzyni - czytaj ze zrozumieniem,


tylko mowię zeby nie popadać w skrajność i jesli auto tej klasy jest uzywane w 99% autostradowo - 120-140 km/h to kierująć się włąsnym doświadczeniem nie widzę sensu w takich egzemplarzach wymieniać oleju co 50-100 tyś km jak nie ktorzy twierdzą.


i tylko taka wiedzą się chciałem podzielić - a ty od razu w skrajność przerobiłeś to


Chociaż podejrzewam ze w polsce jeździ masę 530 D na oryginalnym fabrycznym jeszcze oleju z przebiegiem 500-600 tyś (e60, f10 itd) tz. cyferki pokazują w nich 180-240 tyś km..... ;)

Opublikowano

Jezu zawsze znajdzie się ktoś...

 

nie jezu tylko czarek :mrgreen:

konfabulujesz, cytuje 'tam nikt nie slyszal o wymianie olei w skrzyniach' koniec cytatu wiec prostuje to

i tyle


tapatalked

jest moc, będzie szmoc ;)
Opublikowano
Jezu zawsze znajdzie się ktoś...

 

nie jezu tylko czarek :mrgreen:

konfabulujesz, cytuje 'tam nikt nie slyszal o wymianie olei w skrzyniach' koniec cytatu wiec prostuje to

i tyle


tapatalked

 


nikt nie słyszał z "użytkujących te auta", a oczywiste ze serwisy znają i słyszeli o wymianie oleju w skrzyniach ...... to miałem na myśli - widocznie trzeba bardziej zrozumiale pisać....


ps. jesli pracujesz w serwisie to tym bardziej wiesz ze mozna sprawdzić temperatury oleju w module skrzyni 8hp jakie były od początku życia auta . (procentowo i jesli temperatura ponad 120 stopni wystąpiła 0,01% czasu to olej jest na pewno prawidłowy. Bo najbardziej zabija olej w skrzyni automatycznej- przegrzanie tz. zbyt wysoka temp. - a nie przebieg...... z prawidłową temp. oleju 100 stopni C.


Dlatego podkreśliłem ze przebieg autostradowy 120 km/h jest najbardziej optymalnym środowiskiem dla pracy oleju w skrzyni automatycznej....


bo o przebiegach ten wątek jest , a nie o skrzyniach....


pozdrawiam cię CZAREK

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Sierpien 2015 rok F11 530d uzytkowana od nowosci 50.000km nalotu
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Sierpien 2015 rok F11 530d uzytkowana od nowosci 50.000km nalotu

 

raczej garażowana :)

 

no mozna tak powiedziec hahaha ale mamy z zona 3 samochody wiec rozklada sie ta nasza jazda na 3 samochody.Zona czasem jezdzi G31 540i i od 2017 roku ma nalotu cale 7000km a Renault wind z 2011 roku 29.000km.J apracuje z domu,dzieci do szkol maja max 1km wiec odpalamy samochody jak pada deszcz a tak to na piechotke sie idzie.

Opublikowano

a ja mam n57 2011 rok 130 tyś :D

jestem na etapie sprzedaży - czy powinienem 100tyś dopisać do przebiegu, żeby był realny?

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano
a ja mam n57 2011 rok 130 tyś :D

jestem na etapie sprzedaży - czy powinienem 100tyś dopisać do przebiegu, żeby był realny?

 

masz od nowości? jeżeli tak to proszę link do ogłoszenia ze szczegółami...


z góry dzięki

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.