Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałem podpytać czy jest ktoś na forum kto robil program w M50d ? Jeśli tak lub jak ktoś ma informacje na ten temat to proszę o wypowiedź.

Planuje program w okolicy 440KM/850-900 NM

Jak z żywotnością silnika przy takiej mocy ?

Jak ze skrzynią/ napędami czy ten moment nie jest zbyt duży ?

Jak ze spalaniem ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie warto. Fabryka ustawila w nim juz wszystko na maksa . Wszystko co więcej fabrycznych parametrow - smierc dla silnika i jego komponentow. Nie słuchaj słodkie bajki jak ona jedzie po tuningu. Tak, jedzie, co prawda nie długo))
Opublikowano
Nie warto. Fabryka ustawila w nim juz wszystko na maksa . Wszystko co więcej fabrycznych parametrow - smierc dla silnika i jego komponentow. Nie słuchaj słodkie bajki jak ona jedzie po tuningu. Tak, jedzie, co prawda nie długo))

 

:duh:


Panie... weź Pan nie pisz tych bzdur !


Dobrze zrobiony program będzie bezpieczny dla silnika jak i skrzyni biegów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zawsze piszę prawdę tak jak jest.

Wszystkie moje wnioski są pobudowane wyłącznie na rozumeniu tego, co sie dzije w tym silniku.

I jak producent zrobil mapy na maksymum w maksymalnych możliwościach podzespołów silnika - dlatego on i jest M50d.

Ludziom w różowych okularach mogę tylko współczuć .

Opublikowano

Czekam na wypowiedź kogoś kto przeprowadził u siebie modyfikacje programu :wink:


Zrobilem 170 tys na programie z 245 na 314 km w n57 bez najmniejszych problemów a też można było powiedzieć, że to za dużo na ten motor na jednej turbinie...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rzecz w tym, że wszyscy tak mówią że wyszlo i jest wszystko dobrze. Tylko potem po sprzedaży auta drugiemu człowiekowi - właśnie u tego drugiego człowieka zaczynają się "najszczęśliwsze" chwile "radości" od tego kawałka gówna , które on kupił. Chwile "radości" w sensie zepsutych turbin, wtryskow , wypalonych tłoków w dieslu.

Bądźmy rozsądni i trzeba spojrzeć rzeczywistości w oczy jak to bywa.

Opublikowano
Popieram wypowiedz temsky740, co za dużo to niezdrowo, przyslowie które się sprawdza w życiu i motoryzacji....ale nie którym tego nie wbijesz do głowy, jak sobie coś upier####i w głowie to na amen, ale każdy niech sobie robi co chce......ja bym nie zaryzykował, miłego dzionka
Opublikowano
900 Nm to wytrzymywały pancerne skrzynie w starych AMG, a nie dzisiejsze ,,plastiki''...
Opublikowano

Zmieniałem mapę w e70 z 235 na 280KM w renomowanej firmie tuningowej.

Przez 100tk regeneracja ASB z regeneracją konwertera, regeneracja skrzynki rozdzielczej, wtryski padały po kolei co jakiś czas, wymiana konwertera ASB.

Sprzedałem przy 220tk

Już się wyleczyłem z wszelkich chipów...

Masz 381KM i chcesz więcej to zmień na F85. M50D jest już i tak na maksa wyżyłowany, a części do tego modelu to nie ta sama półka co 30d czy 40d.

Opublikowano
Prawda, ale i tak ludzie wiedzą swoje :wink:
Opublikowano
Prawda jest taka że dzisiejsze silniki bmw nie wytrzymują nawet mocy fabrycznej a co tu mówić jeszcze o jej podnoszeniu. Jakość jest niestety coraz gorsza a moce coraz większe.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

najciekawsze jest to, że ludzie ode złego cały czas mówią "bezpieczny przyrost mocy"

tylko zastanówcie się nad tymi slowami "bezpieczny przyrost mocy" ))) :duh:

cyrk na kolkach. Ja czasami tez wgrywam tune, ale wole powiedziec prawde czym opowiadac takie pierd...ly ))

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
temsky740 popieram. Chyba na forum Infiniti nawet ktoś zamieścił artykuł o proporcjach podniesienia mocy do trwałości...Jeżeli grachu chcesz auto na chwilę, poszaleć i odsprzedać...jeżeli zdążysz to rób nawet i tysiąc Km.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ale o czym to świadczy ? Oczywiście jest to możliwe, pytanie jakim kosztem to osiągniemy...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć.

Do autora tematu.

Nie ma co robić 900Nm.

To auto przy normalnej jeździe ma wystarczający moment.

Ja miałem kiedyś program 450KM, 900Nm (100-200 15.5s).

Od roku jest korekta na 480KM, 820Nm (100-200 14.8s).

Podczas spokojnej jazdy nie obciążasz nie potrzebnie układu napędowego. Przy ostrzejszej jeździe i tak poruszasz się w górnym zakresie obrotów.

Co do trwałości silników, sposobu ich konstruowania, łatwości napraw i eksploatacji... temat można rozwinąć na 100 stron.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Zgadzam się z przedmówcą: Nie warto. Fabryka ustawila w nim juz wszystko na maksa . Wszystko co więcej fabrycznych parametrow - smierc dla silnika i jego komponentow. Nie słuchaj słodkie bajki jak ona jedzie po tuningu. Tak, jedzie, co prawda nie długo))
  • 5 tygodni później...
Opublikowano
To może pytanie z innej beczki... co może być powodem dość niskiej mocy.... hamowania wypluła 341hp i tylko 670 momentu. Co skłoniło mnie żeby sprawdzić moc ? Żona w e70 lci 245hp po programie na 314 hp i 670 momentu.... która po prostu mi odjezdza .... czy ze startu czy z rolki auta jadą bardzo podobnie . Chciałem już robić program ale myślę, że trzeba doprowadzić silnik do akceptowalnych odchyłek od normy... mam wrażenie, że turbiny wstają bardzo pozno ... w e70 na jednej dmuchawce dużo lepsza reakcja na gaz.
Opublikowano

Mała moc w 50d to norma. Wymień filtr powietrza na nowy dojdzie ~10ps

Program ZAWSZE warto zrobić ale u tunera który zrobi to z głowa.

http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
Opublikowano

Tylko, że u mnie jest dość spora strata do tego samochód zachowuje się jak miał spore opoznienie zanim turbiny zaczną dmuchać. A jak w tych silnikach z nagarem w dolocie ? W N57 245km kolektor zakleil mi się z okolo 50 mm średnicy do 20

https://zapodaj.net/04421a4d2716d.jpg.html < wykres

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.