Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co to w zasadzie znaczy M Fahrwerk ? Gdzie można poczytać na ten temat?

Czy oznacznie Sportfarwerk i M farwerk to to samo ?

Jakie są różnice w stosunku do standardu Które cześci są inne?

Czy jak nazwa wskazuje jest to retrofit z M3 ?

Never Say Never Again!
Opublikowano
Sprtfahrwerk to po prostu sportowe zawieszenie. podzespoly sa takie same jak w innych, ale amortyzatory i sprezyny chyba inne. Natomiast M Farhwerk to jest zawieszenie od M-ki. Prawdopodobnie to samo co montowali w m3 e36. Jesli mowa o e36 :).

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Już się troche dowiedziałem na ten temat. Otóż

- w e36 bywa tylko zawieszenie M-fahrwerk jako opcja.

zawiesznie sportowe dotyczy w 5-tkach

- jest to faktycznie zapożycznie z M3.

- Spreżyny są krótsze i twardsze. Auto lezy 20mm niżej.

 

Nie wiem tylko jeszcze czy amortyzatory powinny być również krótsze

i dostosowane do sprężyn ?

Never Say Never Again!
Opublikowano
powinny byc krotsze - oglonie M-zawieszenie jest calkiem fajnie - bardzoprzyjemnie sie drogi trzyma i jest komfortowo - ma tylko jedna wade - jest koszmarnie wysokie ;)
kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano

Okazuje sie że amorki M nie są krótsze ale mają inne parametry.

Z Bilsteina odpowiada im B6 lub B8.

 

Jeszcze jedno mnie nurtuje

Czy do tych sprężyn można założyć bardziej miekie amorki np Billstein B4 Czy zachowa on swoje własnoći jeśli bedzie pracował 2 cm niżej?

Nie spowoduje to szybszego ich zużycia itp ?

Ciekawe czy producent uwzgednia takie rzeczy w warunkach gwarancji?

 

Czy ma sens założenie bardziej miękich amor. na tył a twardszych na przód?

Napiszcie jeśli macie doswiadczenia jakies.

Never Say Never Again!
Opublikowano

ja jezdze na zwiszeniu m-technic, jest fajnie polaczony komfort i twardosc, ale jak kolega pisal - JEST WYSOKIE!

te 20mm to bardzo malo, cos musze z tym zrobic

 

Gerlad - nie kombinuj z roznymi amorami i sprezynami - bo auto przestanie byc stabilne

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Opublikowano

Troche mnie dziwi to co piszecie z tą wysokością, ale może ja już wyrosłem

poprostu z obiżania aut i walory pratyczne są dla mnie ważniejsze niz tego rodzaju tunning. Nie ma co więc na ten temat dyskutować - każdy lubi Co innego.

 

Ja też jeszcze właśnie na M-technik i co do trzymania się drogi na zakretah to faktycznie rewelacja. Natomiast komfort - tu nie jest najlepiej:-(ale moze dla tego że jeżdze po Wrocławiu gdzie są same dzióry i remonty ostatnio)

 

BTW: Ktoś poleci we Wrocławiu dobry warsztat od zawieszen, zbieżnośći ?

Never Say Never Again!
Opublikowano
zawieszenie M-Technik w E36 to nie tylko amorki i sprężyny tak dla ścisłości, jest jeszcze masa innych elementów ktore różnią sie od serii

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

Witam jestem nowy i mam pyt. na ten temat w spisie opcji jakie posiadamoja furka jest SPORTFAHRWERK,M - czy to jest to samo zawieszenie o ktorym piszecie i jak sprawdzic czy ktos nie zmienil na narmalne

Dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.