Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam koledzy chcialbym kupic BMW jak w tytule tylko nie wiem na co sie zdecydowac i na co zwrocic uwage. Chcialbym przede wszystkim automata, silnik tu jest najwiekszym problem bo auto bedzie w wiekszosci czasu poruszac sie po miescie i raz na jakis czas bedzie wypad po za, liczy sie dla mnie ekonomia itd plus moc oczywiscie wiec szukal bym cos na kompromis. Jak z czesciami sa ogolnie nadal drozsze od innych marek. Mam pare opcji do wyboru lecz nie wiem na co sie zdecydowac wiec prosze was o jakas porade. Auta co interesuja mnie to z rocznika 2013-2015. Prosze podac wady i zalety za co bede wdzieczny. Pozdrawiam
Opublikowano

Moje uczucia związane z ekonomią w X3 są dosyć mieszane, tym bardziej, że przesiadłem się z F30 318d. Z 4,2-5.0 l/100 km na trasie mam teraz 7,5-8.0 l/100 km w X3 2.0 automat.

Wybierając X3 nie kierowałbym się względami ekonomicznymi...

  • Moderatorzy
Opublikowano

Polecam temat o chorobach wieku dziecięcego https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=131&t=143517&hilit=F25+dzieci%C4%99cego#p1013206 tego modelu - to kopalnia wiedzy na zwrócić uwagę.


Pokrótce najważniejsze wg mnie:


1. Przekładnia kierownicza

2. W przypadku: diesla 2.0D (N47) rozrząd, benzyna 2l - 3.0i (245KM) pompa oleju

3. "Grające" wtryski przy zimnym silniku

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak bierzesz pod uwagę również rocznik 2015, to celuj już w wersję po lifcie od końcówki 2014 roku.

Silnik diesla B47 dużo lepszy, cichszy od N47, ale za to już są np. czujniki ciśnienia w każdym kole. Drogie i czasami lubią szwankować.

Nowocześniejsze wnętrze i ładniejszy przód. :D

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Polecam temat o chorobach wieku dziecięcego https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=131&t=143517&hilit=F25+dzieci%C4%99cego#p1013206 tego modelu - to kopalnia wiedzy na zwrócić uwagę.


Pokrótce najważniejsze wg mnie:


1. Przekładnia kierownicza

2. W przypadku: diesla 2.0D (N47) rozrząd, benzyna 2l - 3.0i (245KM) pompa oleju

3. "Grające" wtryski przy zimnym silniku

 

Podpinam się pod temat. Czy problem z przekładnią kierowniczą występuje w modelach 2013 w góre ? Przeglądając wątek problemy te głównie zgłaszali użytkownicy modeli do 2013 roku.


Planuje kupic X3 2013-2014, podpowiecie jaki bedzie sensowny przebieg takiego samochodu? W naprawy na start wliczam naped pompy oleju, lancucha, napinaczy, panewek. Ale o przekładni pierwszy raz słyszę. Z tego co czytam to trzeba przeznaczyć jakieś 10tys na naprawy kupujac egzemplarz z przebiegiem 60-80k. Pytanie czy po wymianie wszystkiego pojedzie drugie tyle bez awaryjnie ;)?

Opublikowano
Polecam temat o chorobach wieku dziecięcego https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=131&t=143517&hilit=F25+dzieci%C4%99cego#p1013206 tego modelu - to kopalnia wiedzy na zwrócić uwagę.


Pokrótce najważniejsze wg mnie:


1. Przekładnia kierownicza

2. W przypadku: diesla 2.0D (N47) rozrząd, benzyna 2l - 3.0i (245KM) pompa oleju

3. "Grające" wtryski przy zimnym silniku

Wersja 245km była oznaczona jako 28i. 3.0 to już inny silnik

Opublikowano
Jak bierzesz pod uwagę również rocznik 2015, to celuj już w wersję po lifcie od końcówki 2014 roku.

Silnik diesla B47 dużo lepszy, cichszy od N47, ale za to już są np. czujniki ciśnienia w każdym kole. Drogie i czasami lubią szwankować.

Nowocześniejsze wnętrze i ładniejszy przód. :D

Wersja LCI weszła od lipca 2014

Opublikowano

Ja miałem X3 od 140tys. km do chyba 210tys. km w tym czasie na naprawy nie wydałem złotówki, jedynie eksploatacja. Samochód przed sprzedażą praktycznie stał 3 miesiące. Nowy właściciel był zmuszony wymienić akumulator, jak mechanik go wziął w obroty to dodatkowo zrobili rozrząd profilaktycznie, regenerację turbiny i chyba wtryski. Mimo, że nic nie dawało oznak zużycia. Niestety młody chłopak i dał się naciągnąć.


Ja brałbym poliftowego 20i, a jak mało mocy to programem można spokojnie okolice 240km osiągnąć, jednak spalanie jest spore.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Polecam temat o chorobach wieku dziecięcego https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=131&t=143517&hilit=F25+dzieci%C4%99cego#p1013206 tego modelu - to kopalnia wiedzy na zwrócić uwagę.


Pokrótce najważniejsze wg mnie:


1. Przekładnia kierownicza

2. W przypadku: diesla 2.0D (N47) rozrząd, benzyna 2l - 2.8i (245KM) pompa oleju

3. "Grające" wtryski przy zimnym silniku

Wersja 245km była oznaczona jako 28i. 3.0 to już inny silnik

 

Sorry, ze literówkę miało być 2.8i (2L 4 cyl. benzyna) a nie 3.0i (3L 6 cyl. benzyna)


A propos przekładni, problem z nią (stukanie) występuje również w wersjach LCI.... pocieszenie jest takiej, że nie trzeba już wymieniać całej, jest dostępny zestaw naprawczy w ASO - ~1000 PLN naprawiają i problem bezpowrotnie znika (przećwiczyłem 4 przekładnie.. i dopiero zestaw naprawczy załatwił sprawę).

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

witam serdecznie,


rozglądam się za jakąś X3 w benzynie i znalazłem takie oto ogłoszenie :


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-2-0i-184km-benzyna-automat-skora-navi-serwis-ID6Cqj2c.html


Czy może ktoś już był w u tego handlarza i widział to piękne autko na żywo?

Czy potraficie mi coś podpowiedzieć z treści ogłoszenia?

Wkrótce wybiorę się na jazdę testową, ale przyznam szczerze, że nigdy jeszcze nie jeździłem żadną X3 i mam obawy co do tego małego silnika.


z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Daj to ogłoszenie do działu co sądzisz o tym aucie. Tylko z numerem vin. Więcej się osób wypowie.

Ale czemu ten silnik? Słaby i stosunkowo paliwożerny.

Nie ma trybów sport, comfort, eco.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Kupa forsy za ten rocznik.... Koniecznie potrzebujesz benzynę?

Fakt - drogi jak na ten rocznik i słaby silnik. Mało zdjęć wnętrza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.