Skocz do zawartości

niski stan naładowania akumulatora - następstwa


iap1107

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj w trakcie konsultacji z ASO BMW usłyszałem, że "słaby, akumulator może być przyczyną takiego "fiksowania"(czasami, bardzo sporadycznie samoczynne odryglowanie drzwi, gdy przechodzę obok pojazdu mając kluczyk w kieszeni) i komunikaty przy uruchamianiu typu "uszkodzony kluczyk", "brak kluczyka", czy "niski stan naładowania akumulatora" rano po przejechaniu ok 300 km i pozostawieniu na całą noc na mrozie 8-12 stopniowym, gdzie powinien się podładować są spowodowane właśnie od akumulatora. Niski stan naładowania akumulatora powoduje, że przepływ prądu może być ograniczony i w związku z tym przesyłane są błędne impulsy które wyzwalają takie komunikaty. Czy potwierdzi ktoś, że tak może być, ktoś miał podobne przypadki? Po wymianie wszystko podobno ma wrócić do normy, uspokoić się.

Ile wytrzymuje/powinien wytrzymać akumulator? Czy włączony dostęp komfortowy bardzo skraca żywotność akumulatora, czy ta funkcja bardzo obciąża akumulator? Czy wiąże się to z dużym poborem prądu? Czy ewentualnie przy wymianie nastawiać się na oryginał czy dobry zamiennik, spełniający parametry ( różnica w cenie jest ok połowy)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wczoraj w trakcie konsultacji z ASO BMW usłyszałem, że "słaby, akumulator może być przyczyną takiego "fiksowania"(czasami, bardzo sporadycznie samoczynne odryglowanie drzwi, gdy przechodzę obok pojazdu mając kluczyk w kieszeni) i komunikaty przy uruchamianiu typu "uszkodzony kluczyk", "brak kluczyka", czy "niski stan naładowania akumulatora" rano po przejechaniu ok 300 km i pozostawieniu na całą noc na mrozie 8-12 stopniowym, gdzie powinien się podładować są spowodowane właśnie od akumulatora. Niski stan naładowania akumulatora powoduje, że przepływ prądu może być ograniczony i w związku z tym przesyłane są błędne impulsy które wyzwalają takie komunikaty. Czy potwierdzi ktoś, że tak może być, ktoś miał podobne przypadki? Po wymianie wszystko podobno ma wrócić do normy, uspokoić się.

Ile wytrzymuje/powinien wytrzymać akumulator? Czy włączony dostęp komfortowy bardzo skraca żywotność akumulatora, czy ta funkcja bardzo obciąża akumulator? Czy wiąże się to z dużym poborem prądu? Czy ewentualnie przy wymianie nastawiać się na oryginał czy dobry zamiennik, spełniający parametry ( różnica w cenie jest ok połowy)?

Oni chyba o akumulatorze w kluczyku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

słaby akumulator faktycznie powoduje błędy , może nawet uszkodzić sterowniki , często IBS ,

comfortowy dostep obciąża bardziej akumulator ale bez przesady , po co ci f10 jak chcesz mieć funkcje z e39

pamiętaj że gasząc silnik przyciskiem STOP nie wyłączysz całkowicie magistrali ona czuwa i pobiera prąd , dopiero wyjście i zamknięcie

powoduje w ciągi 2.3 min uśpienie magistrali ,

proponuje też włączenie funkcji MSA_memory aby system start/stop był w stanie ostatniego ustawienia, pamiętał

wyłączanie na światłach silnika obciąża najbardziej akumulator

do F10 tylko AGM i 105Ah pewnie będzie najlepszy już nie musi być oryginał bmw chociaż jak cię stać to po co oszczędzać .

tylko najważniejsze przy wymianie to jego rejestracja (oprogramowane rozróżnia czy oryginał czy zamiennik i ta informacje też się wpisuje)

jak wymiana na inny większy to też wpisanie do wyposażenie i kodowanie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam Wszystkich na forum jestem nowy. :D


Ogólnie mieszkam w USA w Chicago posiadam BMW 325xi V6. Obecnie po urlopie w PL wróciłem do US i zonk auto nie odpali słychać po włożeniu klucza pompę ale nie kręci rozrusznik. Temp były przez ostatnie tygodnie nawet -30. Postawiłem na akumulator Ładowałem 10godzin ale nie odpalił, wysłałem brata po nowy aku kupił zamiennik nie AGM ale dalej nie odpali. Słychać podawanie paliwa/pompę i nic na tablicy wyświetla błąd związany z wymianą płynu hamulcowego.


Czy przyczyną unieruchomienia może być brak adaptacji/rejestracji akumulatora? czy mimo wszystko auto powinno odpalić na nowym akumulatorze? czy problem może być związany z wyświetlanym komunikatem związanym z wymianą płynu hamulcowego?


jaki kabel kupić do podłączenia i jaki program pod win10 lub pod IPhone IOS.


Z góry dzięki za pomoc na emigracji :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"...Wczoraj w trakcie konsultacji z ASO BMW usłyszałem, że "słaby, akumulator może być przyczyną takiego "fiksowania"(czasami, bardzo sporadycznie samoczynne odryglowanie drzwi, gdy przechodzę obok pojazdu mając kluczyk w kieszeni) i komunikaty przy uruchamianiu typu "uszkodzony kluczyk", "brak kluczyka", czy "niski stan naładowania akumulatora" rano po przejechaniu ok 300 km i pozostawieniu na całą noc na mrozie 8-12 stopniowym, gdzie powinien się podładować są spowodowane właśnie od akumulatora..."

 

A nie jest przypadkiem odwrotnie ?? -- czy "szalejące klamki" nie są przypadkiem winne rozładowywaniu się akumulatora ??

Miałem często z rana (nawet przy ostatniej WIOSENNEJ pogodzie) komunikat o zwiększonym wyładowaniu akumulatora ... później stan opisany TUTAJ.

Po odpięciu klamek komunikatu o rozładowaniu aku nie stwierdziłem nawet po 3-4 dniowej przerwie w jeździe.

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo u siebie tylko w e60. Problemem nie jest akumulator tylko właśnie moduł klamki. Cały czas szuka kluczyka i nie pozwala przejść w stan uśpienia. Zlokalizuj która klamka i sprawdź czy nic nie zamokło. Może trzema wymienić ten moduł - znajduje się w podstawie klamki. Po wymianie nie trzeba nic kodować. Można też odłączyć na próbę bez konsekwencji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

325xi V6

 

Ten dalej swoje :mad2:

 

Słuchaj jak nie masz nic do powiedzenia na ten temat to możesz przemilczeć albo grzecznie poproś o poprawienie mojego błędu.

Pytam ludzi kompetentnych i oczekuje merytorycznej odpowiedzi a nie łapanie za słówka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.