Skocz do zawartości

e90 330d odpowietrzenie szyny cr


karambol

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka


Pytanie raczej dotyczy wszystkich diesli, o tuż jestem po wymianie wtryskiwacza w m57n2. Wszystko poszło gładko do momentu odpalenia samochodu (po zakodowaniu wtrysku) kręcę i nic, wywala błąd ciśnienia na listwie, wniosek = zapowietrzone.

Dopiero po próbach i zastosowaniu plaka :cry2: poszło, ale mega słabo to wyglądało.

Czy jest jakaś procedura w inpa na odpowietrzenie, bądź czy znacie jakieś inne sposoby, jak to powinno sie zrobić?


Dziękuję z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak, pisałem o tym na forum. ISTA ma procedurę odpowietrzania, INPA po prostu ma możliwość wymuszenia pracy pompki w zbiorniku, odkręcasz paliwo do ostatniego wtrysku i włączasz pompę aż poleci paliwo. Pompa CR nie powinna chodzić na sucho i sama z siebie nie odpowietrzy układu.
3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka


Pytanie raczej dotyczy wszystkich diesli, o tuż jestem po wymianie wtryskiwacza w m57n2. Wszystko poszło gładko do momentu odpalenia samochodu (po zakodowaniu wtrysku) kręcę i nic, wywala błąd ciśnienia na listwie, wniosek = zapowietrzone.

Dopiero po próbach i zastosowaniu plaka :cry2: poszło, ale mega słabo to wyglądało.

Czy jest jakaś procedura w inpa na odpowietrzenie, bądź czy znacie jakieś inne sposoby, jak to powinno sie zrobić?


Dziękuję z góry

 

Ciesz się ze te wtryski to nie piezzo bo byś musiał je robić - nie lubią pracować bez on.

Odkręcisz przewód wysokiego ciśnienia i kręcisz aż się pojawi on na wtryskach.

Zakręcisz i finał kilka obrotów pali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka


Pytanie raczej dotyczy wszystkich diesli, o tuż jestem po wymianie wtryskiwacza w m57n2. Wszystko poszło gładko do momentu odpalenia samochodu (po zakodowaniu wtrysku) kręcę i nic, wywala błąd ciśnienia na listwie, wniosek = zapowietrzone.

Dopiero po próbach i zastosowaniu plaka :cry2: poszło, ale mega słabo to wyglądało.

Czy jest jakaś procedura w inpa na odpowietrzenie, bądź czy znacie jakieś inne sposoby, jak to powinno sie zrobić?


Dziękuję z góry

 

Ciesz się ze te wtryski to nie piezzo bo byś musiał je robić - nie lubią pracować bez on.

Odkręcisz przewód wysokiego ciśnienia i kręcisz aż się pojawi on na wtryskach.

Zakręcisz i finał kilka obrotów pali.

Ostatnio wymieniałem wtryski w N47 w e87 i po zakodowaniu i uruchomieniu silnika kręcił jakies 5sek dłużej ale odpalił bez problemu. Czy następnym razem, jeśli będę to robił to powinienem odpowietrzyć układ czy w N47 nie jest to konieczne? Czytałem, że sam się odpowietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka


Pytanie raczej dotyczy wszystkich diesli, o tuż jestem po wymianie wtryskiwacza w m57n2. Wszystko poszło gładko do momentu odpalenia samochodu (po zakodowaniu wtrysku) kręcę i nic, wywala błąd ciśnienia na listwie, wniosek = zapowietrzone.

Dopiero po próbach i zastosowaniu plaka :cry2: poszło, ale mega słabo to wyglądało.

Czy jest jakaś procedura w inpa na odpowietrzenie, bądź czy znacie jakieś inne sposoby, jak to powinno sie zrobić?


Dziękuję z góry

 

Ciesz się ze te wtryski to nie piezzo bo byś musiał je robić - nie lubią pracować bez on.

Odkręcisz przewód wysokiego ciśnienia i kręcisz aż się pojawi on na wtryskach.

Zakręcisz i finał kilka obrotów pali.

 

Z tego co wiem to są piezo :cry2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka


Pytanie raczej dotyczy wszystkich diesli, o tuż jestem po wymianie wtryskiwacza w m57n2. Wszystko poszło gładko do momentu odpalenia samochodu (po zakodowaniu wtrysku) kręcę i nic, wywala błąd ciśnienia na listwie, wniosek = zapowietrzone.

Dopiero po próbach i zastosowaniu plaka :cry2: poszło, ale mega słabo to wyglądało.

Czy jest jakaś procedura w inpa na odpowietrzenie, bądź czy znacie jakieś inne sposoby, jak to powinno sie zrobić?


Dziękuję z góry

 

Ciesz się ze te wtryski to nie piezzo bo byś musiał je robić - nie lubią pracować bez on.

Odkręcisz przewód wysokiego ciśnienia i kręcisz aż się pojawi on na wtryskach.

Zakręcisz i finał kilka obrotów pali.

 

Z tego co wiem to są piezo :cry2:

 

Masz ISTE?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.