Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejka


Pytanie raczej dotyczy wszystkich diesli, o tuż jestem po wymianie wtryskiwacza w m57n2. Wszystko poszło gładko do momentu odpalenia samochodu (po zakodowaniu wtrysku) kręcę i nic, wywala błąd ciśnienia na listwie, wniosek = zapowietrzone.

Dopiero po próbach i zastosowaniu plaka :cry2: poszło, ale mega słabo to wyglądało.

Czy jest jakaś procedura w inpa na odpowietrzenie, bądź czy znacie jakieś inne sposoby, jak to powinno sie zrobić?


Dziękuję z góry

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, pisałem o tym na forum. ISTA ma procedurę odpowietrzania, INPA po prostu ma możliwość wymuszenia pracy pompki w zbiorniku, odkręcasz paliwo do ostatniego wtrysku i włączasz pompę aż poleci paliwo. Pompa CR nie powinna chodzić na sucho i sama z siebie nie odpowietrzy układu.
3A0jS9b.png
Opublikowano

I tu mam kolejny problem bo nie mogę znaleźć inpy z skryptem dde 6 po angielsku, wszystko mam po niemiecku.

Odkręcam przewód paliwowy przy wtrysku, czy przy listwie? Bo jak przy wtrysku to można to robić przy zdemontowanym kolektorze?

Opublikowano
Hejka


Pytanie raczej dotyczy wszystkich diesli, o tuż jestem po wymianie wtryskiwacza w m57n2. Wszystko poszło gładko do momentu odpalenia samochodu (po zakodowaniu wtrysku) kręcę i nic, wywala błąd ciśnienia na listwie, wniosek = zapowietrzone.

Dopiero po próbach i zastosowaniu plaka :cry2: poszło, ale mega słabo to wyglądało.

Czy jest jakaś procedura w inpa na odpowietrzenie, bądź czy znacie jakieś inne sposoby, jak to powinno sie zrobić?


Dziękuję z góry

 

Ciesz się ze te wtryski to nie piezzo bo byś musiał je robić - nie lubią pracować bez on.

Odkręcisz przewód wysokiego ciśnienia i kręcisz aż się pojawi on na wtryskach.

Zakręcisz i finał kilka obrotów pali.

Opublikowano
Hejka


Pytanie raczej dotyczy wszystkich diesli, o tuż jestem po wymianie wtryskiwacza w m57n2. Wszystko poszło gładko do momentu odpalenia samochodu (po zakodowaniu wtrysku) kręcę i nic, wywala błąd ciśnienia na listwie, wniosek = zapowietrzone.

Dopiero po próbach i zastosowaniu plaka :cry2: poszło, ale mega słabo to wyglądało.

Czy jest jakaś procedura w inpa na odpowietrzenie, bądź czy znacie jakieś inne sposoby, jak to powinno sie zrobić?


Dziękuję z góry

 

Ciesz się ze te wtryski to nie piezzo bo byś musiał je robić - nie lubią pracować bez on.

Odkręcisz przewód wysokiego ciśnienia i kręcisz aż się pojawi on na wtryskach.

Zakręcisz i finał kilka obrotów pali.

Ostatnio wymieniałem wtryski w N47 w e87 i po zakodowaniu i uruchomieniu silnika kręcił jakies 5sek dłużej ale odpalił bez problemu. Czy następnym razem, jeśli będę to robił to powinienem odpowietrzyć układ czy w N47 nie jest to konieczne? Czytałem, że sam się odpowietrza.

Opublikowano
Hejka


Pytanie raczej dotyczy wszystkich diesli, o tuż jestem po wymianie wtryskiwacza w m57n2. Wszystko poszło gładko do momentu odpalenia samochodu (po zakodowaniu wtrysku) kręcę i nic, wywala błąd ciśnienia na listwie, wniosek = zapowietrzone.

Dopiero po próbach i zastosowaniu plaka :cry2: poszło, ale mega słabo to wyglądało.

Czy jest jakaś procedura w inpa na odpowietrzenie, bądź czy znacie jakieś inne sposoby, jak to powinno sie zrobić?


Dziękuję z góry

 

Ciesz się ze te wtryski to nie piezzo bo byś musiał je robić - nie lubią pracować bez on.

Odkręcisz przewód wysokiego ciśnienia i kręcisz aż się pojawi on na wtryskach.

Zakręcisz i finał kilka obrotów pali.

 

Z tego co wiem to są piezo :cry2:

Opublikowano
Hejka


Pytanie raczej dotyczy wszystkich diesli, o tuż jestem po wymianie wtryskiwacza w m57n2. Wszystko poszło gładko do momentu odpalenia samochodu (po zakodowaniu wtrysku) kręcę i nic, wywala błąd ciśnienia na listwie, wniosek = zapowietrzone.

Dopiero po próbach i zastosowaniu plaka :cry2: poszło, ale mega słabo to wyglądało.

Czy jest jakaś procedura w inpa na odpowietrzenie, bądź czy znacie jakieś inne sposoby, jak to powinno sie zrobić?


Dziękuję z góry

 

Ciesz się ze te wtryski to nie piezzo bo byś musiał je robić - nie lubią pracować bez on.

Odkręcisz przewód wysokiego ciśnienia i kręcisz aż się pojawi on na wtryskach.

Zakręcisz i finał kilka obrotów pali.

 

Z tego co wiem to są piezo :cry2:

 

Masz ISTE?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.